• Staat dit hier goed?
    Een vriendin van mij is Chinees en ze zei net dat ze de laatste tijd van een paar Marokkaanse (no offense)* klasgenoten steeds te horen krijgt hoe Chinezen slecht zijn voor het land en dat ze het land uit moeten. En dat ze nu bijna iedere dag een preek krijgt over hoe slecht Chinezen zijn.
    En steeds met kankerchinees schelden... Zoals "Kankerchinees, ga is bewegen en probeer die bal in de teringgoal te krijgen" als ze per ongeluk de bal mist tijdens gym of "jij eet toch honden?" en "ik zou maar oppassen voor *naam van die vriendin*" als een meisje zegt dat ze een hond als huisdier heeft.

    Dat is toch niet normaal, lijkt me? Want blijkbaar zeggen haar docenten er ook niks van.

    *Hiermee bedoel ik niks tegen Marokkanen, toevallig zijn deze personen Marokkaans.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:52 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jezus, dat slaat echt nergens op.. echt erg.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Whut? Wat is er mis met die mensen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Whut? Dat is echt héél asociaal. En wat een kutdocenten als ze er niks aan doen. Ik zou naar de rector gaan of gaar gewoon eens een stoot geven, kijken wat ze dan over Chinezen vindt. Stelletje huppelkutten.


    The odds are néver in our favor.

    ZEGGEN DE MAROKKANEN LOLLL.
    ok no offence :l
    ben zelf half turks.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als dat normaal is ben ik tamelijk abnormaal, want ik vind dat zwaar idioot. Maar vooroordelen zal je altijd hebben en je hebt ook altijd mensen die ze bedoeld of onbedoeld op een zeer tactloze manier uiten. Toch vind ik wel dat de docenten er iets van moeten zeggen, want dit klinkt als racisme en dat mag niet.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Marokkanen zijn wat dat betreft ook gigantische racisten hoor. Zeg niet dat ze 't allemaal zijn, maar ze hebben er wel een flink aandeel in.
    En maar zeiken hoe erg wij kaaskoppen wel niet zijn, zelf lusten ze d'r ook pap van. Als een Marokkaans meisje met een Nederlander gaat, wordt ze al gauw een slut genoemd. En vervolgens maar zeiken hoe racistisch wij Nederlanders zijn. Maar ondertussen zijn zij wel degenen die 'Ey, zoek ie ruzie?' zeggen als je ze een keer aankijkt.
    Pleur toch een end op, idiote macho kids. Get a job, behave or gtfo.

    En het allerergste zijn de Nederlanders die het pikken, omdat ze bang zijn om die gasten aan te pakken omdat zij vervolgens in een kwaad daglicht worden gesteld. Zoals dus die leraar waarschijnlijk. Aanpakken zulke idioterie, ongeacht de nationaliteit.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Marokkanen zijn wat dat betreft ook gigantische racisten hoor. Zeg niet dat ze 't allemaal zijn, maar ze hebben er wel een flink aandeel in.
    En maar zeiken hoe erg wij kaaskoppen wel niet zijn, zelf lusten ze d'r ook pap van. Als een Marokkaans meisje met een Nederlander gaat, wordt ze al gauw een slut genoemd. En vervolgens maar zeiken hoe racistisch wij Nederlanders zijn. Maar ondertussen zijn zij wel degenen die 'Ey, zoek ie ruzie?' zeggen als je ze een keer aankijkt.
    Pleur toch een end op, idiote macho kids. Get a job, behave or gtfo.

    En het allerergste zijn de Nederlanders die het pikken, omdat ze bang zijn om die gasten aan te pakken omdat zij vervolgens in een kwaad daglicht worden gesteld. Zoals dus die leraar waarschijnlijk. Aanpakken zulke idioterie, ongeacht de nationaliteit.


    ^ this.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zerefu schreef:
    Marokkanen zijn wat dat betreft ook gigantische racisten hoor. Zeg niet dat ze 't allemaal zijn, maar ze hebben er wel een flink aandeel in.
    En maar zeiken hoe erg wij kaaskoppen wel niet zijn, zelf lusten ze d'r ook pap van. Als een Marokkaans meisje met een Nederlander gaat, wordt ze al gauw een slut genoemd. En vervolgens maar zeiken hoe racistisch wij Nederlanders zijn. Maar ondertussen zijn zij wel degenen die 'Ey, zoek ie ruzie?' zeggen als je ze een keer aankijkt.
    Pleur toch een end op, idiote macho kids. Get a job, behave or gtfo.

    En het allerergste zijn de Nederlanders die het pikken, omdat ze bang zijn om die gasten aan te pakken omdat zij vervolgens in een kwaad daglicht worden gesteld. Zoals dus die leraar waarschijnlijk. Aanpakken zulke idioterie, ongeacht de nationaliteit.


    comfort in c h a o s

    Ik zou zeggen: "Lik de reet van je Allah en ga lekker mensen stenigen."
    Oooo, als er een bevolkingsgroep is die racistisch en kut doet, dan zijn het wel de Marokkanen. Niet allemaal, maar wel een hele groep.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    CHINEZEN ZIJN COOL, MOCRO'S ZIJN SEXY, TURKEN ZIJN NICEE! INDO'S ZIJN LEKKER. OKE NOU GOED! en de nederlanders kunnen er ook wat van ROEMENEN RULES! hahaha


    even a white rose has a black shadowx

    Barnabas schreef:
    Ik zou zeggen: "Lik de reet van je Allah en ga lekker mensen stenigen."
    Oooo, als er een bevolkingsgroep is die racistisch en kut doet, dan zijn het wel de Marokkanen. Niet allemaal, maar wel een hele groep.


    Wow. Ik vind dat eigenlijk best erg.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:53 ]


    The odds are néver in our favor.

    Zerefu schreef:
    Marokkanen zijn wat dat betreft ook gigantische racisten hoor. Zeg niet dat ze 't allemaal zijn, maar ze hebben er wel een flink aandeel in.
    En maar zeiken hoe erg wij kaaskoppen wel niet zijn, zelf lusten ze d'r ook pap van. Als een Marokkaans meisje met een Nederlander gaat, wordt ze al gauw een slut genoemd. En vervolgens maar zeiken hoe racistisch wij Nederlanders zijn. Maar ondertussen zijn zij wel degenen die 'Ey, zoek ie ruzie?' zeggen als je ze een keer aankijkt.
    Pleur toch een end op, idiote macho kids. Get a job, behave or gtfo.

    En het allerergste zijn de Nederlanders die het pikken, omdat ze bang zijn om die gasten aan te pakken omdat zij vervolgens in een kwaad daglicht worden gesteld. Zoals dus die leraar waarschijnlijk. Aanpakken zulke idioterie, ongeacht de nationaliteit.


    Dit, precies dit.


    To infinity and beyond •

    Barnabas schreef:
    Ik zou zeggen: "Lik de reet van je Allah en ga lekker mensen stenigen."
    Oooo, als er een bevolkingsgroep is die racistisch en kut doet, dan zijn het wel de Marokkanen. Niet allemaal, maar wel een hele groep.


    ^ This made my day.

    Als je nog maar naar ze kijkt ben je al een 'racist' en komen ze met 10 mensen om je heen staan. Nou ik ga ook niet ontkennen dat ik zelf wat racistisch ben wat Marokkanen betreft, ik heb genoeg meegemaakt met die klojo's.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nederlanders (en alle andere) zijn net zo erg, het ligt er niet aan uit welk land je komt maar of je beschaafd bent of niet. Persoonlijk vind ik dat elke vorm van racisme moeten worden aangepakt!


    Can't control my second personality

    Nou ja, wat is dat nou?! Zoiets doe je toch niet? Marokkanen weten toch hoe erg het is als iemand zo discrimenerend doet en dan gaan ze het zelf doen. Ik vind dat die leraren ze gewoon hard moeten aanpakken want zoiets zeg je gewoon niet tegen iemand.


    Physics is awesome