• Hey!
    Ik ben nu bezig aan de omschrijving van mijn story en ik zou daar graag een afbeelding ingezet hebben, maar dat gaat niet?
    De code komt er dan gewoon in zijn geheel op, zonder dat hij dus omgezet wordt naar de afbeelding.
    Een fontcode en centercode erboven gaat wel, die werken gewoon prima!

    Misschien doe ik gewoon iets totaal verkeerd, aangezien dit de eerste keer is dat ik een story maak. ^^'
    Alvast bedankt voor de hulp!

    (sorry als dit niet de juiste plaats is trouwens, ik wist niet goed in welke subcategorie ik dit moest posten).

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A to the Z

    Misschien een domme vraag, maar gebruik je de img code?

    Die met de [ 's he? Ja! moet ik een andere gebruiken? :o
    Kan wel heel goed dat het daaraan ligt hoor ^^' Ik dacht al bij mezelf: is vast echt iets stoms hahaha


    A to the Z

    Waarschijnlijk ligt het inderdaad aan de img's. Misschien heb je hem niet met [/img] afgesloten? Dat is het eerste wat mij op kwam.

    Anders kun je misschien het beste even via een screenshot laten zien de code laten zien zodat iemand kan kijken wat er mis gaat.


    Physics is awesome



    Dit is een screenshot!
    Ik denk dat de code oké is?
    Hij staat in een columcode trouwens.


    A to the Z

    Oh, maar sta je op de story-bewerkingspagina? Die geeft afbeeldingen namelijk nooit weer. Klik andere eens op 'lezen' rechtsboven, dan zie je het normaal gezien wel.
    Als dit niet het geval is, geen idee. :/


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ohmijngod, hij werkt inderdaad gewoon op lezen.
    Stom, stom, stom!
    Sorry hahaha, dat heb je dus hé als newbie. Zal nu niet meer voorvallen gelukkig :p
    Heel erg bedankt voor de hulp!


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Ohmijngod, hij werkt inderdaad gewoon op lezen.
    Stom, stom, stom!
    Sorry hahaha, dat heb je dus hé als newbie. Zal nu niet meer voorvallen gelukkig :p
    Heel erg bedankt voor de hulp!


    Fijn dat het is opgelost!

    Dat heb ik dus ook gehad en toen was ik volgens mij geen newbie meer. Zo ontdek je wel dingen.


    Physics is awesome

    Fijn dat het opgelost is!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury