• Ik had mijn fiets dus in de fietsenstalling gedaan, maar toen ik na schooltijd keek, was hij weg. Blijkbaar meegenomen door paar sukkels van mijn school. Ik zit nog op de basischool, maaroke. Zoiets ga je toch niet doen? Ik keek echt zo van ''Really? Heb je niks beters te doen dan mijn fiets meenemen?'' Naja..Ik heb daarna wel bijna alle padjes afgezocht met mijn vriendinnen, want de hele school zit vol met moslims, en marrokanen, dus die nemen wel vaker fietsen mee. Het is niet erg dat mijn fiets is meegenomen, ik kan wel lopen. Maar zoiets ga je toch niet doen?

    Maaroke.. Hebben jullie nog wat ergs meegemaakt vandaag?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Heb ik ook wel eens gehad. Niks aan te doen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoezo racisme?
    Vervelend voor je dat je fiets weg is!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, mijne is achter mijn huis vandaan gestolen. Terwijl het echt een onvindbaar, donker paadje is waar het hekje van mijn achtertuin aan ligt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    weheartit schreef:
    Ik had mijn fiets dus in de fietsenstalling gedaan, maar toen ik na schooltijd keek, was hij weg. Blijkbaar meegenomen door paar sukkels van mijn school. Ik zit nog op de basischool, maaroke. Zoiets ga je toch niet doen? Ik keek echt zo van ''Really? Heb je niks beters te doen dan mijn fiets meenemen?'' Naja..Ik heb daarna wel bijna alle padjes afgezocht met mijn vriendinnen, want de hele school zit vol met moslims, en marrokanen, dus die nemen wel vaker fietsen mee. Het is niet erg dat mijn fiets is meegenomen, ik kan wel lopen. Maar zoiets ga je toch niet doen?

    Maaroke.. Hebben jullie nog wat ergs meegemaakt vandaag?


    EHhh.... Okay.


    quidquid excusatio prandium pro

    Je fiets laten graveren.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    EHhh.... Okay.


    Ze is zelf ook moslim, dus geen racisme.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:45 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ohja, die gasten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mraz schreef:
    (...)

    Ik ben zelf ook een moslim, dus geen racisme. (:


    Oohhhh.. Okay. En hoeveel fietsen heb jij al gestolen dan?


    quidquid excusatio prandium pro

    Intelligence schreef:
    Je fiets laten graveren.

    Graveren? Wat is dat? ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    dat is best pijnlijk. Mij is vandaag niets ergs overkomen, eerder iets goeds.
    Het make-up team van Linn is er in geslaagd om een nasty blauw oog weg te werken voor ik naar school moest. (nerd)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mraz schreef:
    (...)

    Ze is zelf ook moslim, dus geen racisme.


    Actually it is. Er zitten vrij veel moslims en marokkanen DUS die nemen wel vaker fietsen mee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vond die van mij gisteren ondersteboven op de spijlen van een hek met de banden leeggeprikt.. Ik moest een uur naar huis lopen met een geblesseerde knie.

    Zaynatic schreef:
    Ik vond die van mij gisteren ondersteboven op de spijlen van een hek met de banden leeggeprikt.. Ik moest een uur naar huis lopen met een geblesseerde knie.


    Aah, dat herken ik wel. Wie heeft het gedaan? ;o


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    (...)
    Graveren? Wat is dat? ;x

    Ja, dan graveren mensen van de stadswacht allemaal cijfers achter elkaar op je fiets en dan kan je zo je fiets laten opsporen als die gestolen/verdwenen is.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gewoon je fiets brandmerken ofzo?


    26 - 02 - '16