• "Are we going to die?"

    "I don't know."




    De dag dat de wereld verging staat nog steeds bij iedereen op het netvlies gebrand. Zombies doken op uit het niets en verwoestte de ene stad na de andere. Sommige mensen veranderde in zombies doordat ze het niet over hun hart konden verkrijgen hun familie en vrienden te vermoorden. Hierdoor groeide de gehele zombie populatie met de dag en hierdoor bleven er maar weinig niet geïnfecteerde over. Vijftien jaar later zijn er nog maar weinig groepen over die alles hadden overleefd. Nu gaat er een gerucht dat één groep een middel heeft gevonden die als een genezing kan dienen tegen het virus en meerdere mensen besluiten zich aan te sluiten bij deze groep. De leider van de groep heeft verteld dat in het ziekenhuis in Parijs een middel kan liggen en ze vraagt mensen of ze met haar mee willen op deze reis. Sommigen noemen het een suicide mission, maar andere bieden zich maar al te graag aan.





    Rollen:


    • Vrouwen:
    - Leider {G} • Kenopsia
    - {G} • Desierto
    -
    -

    • Mannen:
    - {G} • Mattel
    -
    -
    -


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Rang (Dit hoeft niet per se, maar denk aan de kok, wapenmaker, dokter etc. Overleg dit even met mij, ook als je andere ideeën hebt (: ):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Relaties (Je personage kan al andere mensen kennen doordat ze een tijdje in de groep zitten of doordat ze samen bij de groep kwamen)
    Extra:


    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 23:13 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Zou ik een man mogen? (:


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Zou ik een man mogen? (:


    Je staat erbij (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik een vrouw?


    El Diablo.

    Desierto schreef:
    Mag ik een vrouw?


    Je staat erbij Xx


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik ga zo aan mijn rol beginnen.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mmm, Ik twijfel een beetje of ik hieraan mee wil doen of niet...


    Never grow up, it's a trap.

    Is het goed als ik hem een technicus/monteur maak?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    C Y R U S      B L A C K B U R N


    NAAM


    Cyrus Blackburn

    — Bijnaam: Cy


    Leeftijd:


    29

    — Datum: 19 oktober
    — Sterrenbeeld: Weegschaal


    RANG


    Technicus/monteur
    Cy maakt alles wat los en vast zit, maar zijn specialiteit is rijdende voertuigen.



    INNERLIJK


    Hoewel Cy er erg imposant uitziet, staat hij eerder bekend als een goedaardige reus. Hij is zeker zachtaardig en doet niet zomaar iemand kwaad. Hij verafschuwt wreedheid en hatelijkheid en heeft een hekel aan conflicten, die ontwijkt hij liever dan hij ze aangaat. Waar Cyrus niet zo goed tegen kan, is kritiek. Hierdoor snakt hij altijd naar goedkeuring van anderen.
    Als je Cy vanaf een afstandje bestudeerd, lijkt hij een handige jongen, erg rustig en harmonieus. Op zich is hij erg optimistisch, maar hij is sociaal niet zo sterk als hij zou willen. Meestal zegt hij niet veel en hij komt in gesprekken snel onhandig over, vooral als iemand op de een of andere manier interesse in hem toont. Als het over het werk wat hij doet gaat, lijkt het wel een heel ander verhaal, daarover kan hij je moeiteloos vertellen. Hierdoor heeft Cyrus echter wel weinig echte vriendschappen opgebouwd. Het is lastig om hem te begrijpen.
    Desondanks is hij snel trouw, hij beschermt de mensen met wie hij samen is en kiest altijd voor het welzijn van de groep boven zijn eigen. Hij staat erom bekend dat hij iedereen een kans geeft om zichzelf te bewijzen. Zelf is hij niet de slimste, daarom werkt hij ook liever met zijn handen. Hij is wel erg creatief en daardoor kan hij vaak intelligenter lijken dan hij werkelijk is.


    UITERLIJK


    Opvallend is Cyrus zeker, hij is zeker twee meter lang en zeer breed. Natuurlijk komen deze spieren niet vanzelf, hoewel hij wel de aanleg heeft om zo breed te worden. Hij is constant in de weer met zware spullen en traint in zijn vrije tijd graag. Verder heeft hij een gebruinde huid van zon met lichte sproetjes over zijn lichaam. Hij heeft geen tatoeages of piercings.
    Cy heeft lang, golvend bruin haar. Hij draagt het meestal los, behalve als er zombies in de buurt zijn of als hij moet werken, dan draagt hij het in een knot. Verder heeft hij kleine, maar helderblauwe ogen en een neus die iets scheef staat. Hij laat zijn baard meestal gewoon groeien, maar eens in een blauwe maand scheert of trimt hij zichzelf. Dan ziet hij eruit als een heel ander persoon.






    GESCHIEDENIS


    Cyrus is geboren in een groot, arm gezin. Hij had drie oudere zussen en twee jongere broertjes. Als oudste zoon volgde Cy zijn vader overal. Hij had een goede band met hem en was zelf een monteur, hij was degene die hem tot nu toe het meeste geleerd heeft. Met zijn moeder had hij een mindere relatie, ze was een alcoholiste en de reden waarom zijn vader liever niet thuis was. Ze stierf al voordat ze apocalyps uitbrak.
    Veertien jaar na zijn geboorte gebeurde het, de zombie apocalyps brak uit en wat over was van het gezin, raakte opgesplitst. Cyrus was met zijn vader toen het gebeurde, maar die ging op zoek naar zijn broertjes en zussen en liet Cyrus achter om op de werkplaats te passen. Hierna heeft hij geen van allen meer terug gezien en moest hij zelf overleven. Hij is helaas geen typische overlever, de voornaamste reden is dat hij zich nuttig kan maken in groepen, die hem daarom altijd opnamen. Hierdoor heeft hij ook geleerd om meer te zijn dan alleen een monteur.


    WAPENS


    — Koevoet
    — Kapmes
    Waag het niet om zijn gereedschap te gebruiken om zombies aan te vallen.


    Relaties


    — Wie wilt?


    EXTRA


    — Waarschijnlijk biseksueel, weet het alleen zelf niet goed
    — Dierenliefhebber

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 23:03 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik twijfel of ik mee zou doen.. Heb jaren RPG's gespeeld op een ander account, maar heb al een jaar niks meer gedaan..