• Is dat geen nice idee??

    [/heeft vandaag een groot ego]

    :'D

    Oehh das een nice idee ;D


    Let the Night embrace you

    Hm, ik heb er niet zo'n behoefte aan maar het kan wel leuk zijn ja..
    B)


    I recycle my thoughts.

    Uuh ok maar niemand kijkt al zowiezo niet naar de spotlight. Allez sommige dan ...


    Take My Hand Take A Breath ...

    Uuh ok maar niemand kijkt al zowiezo niet naar de spotlight. Allez sommige dan ...

    Ik wilde al zeggen.
    Hoe kan jij weten wie er naar de spolight kijkt? Ik neem aan dat je niet iedereen afgaat om te vragen of ze daar überhaupt naar kijken x).


    I recycle my thoughts.

    Hm, ik heb er niet zo'n behoefte aan maar het kan wel leuk zijn ja..
    B)


    Eva hangt de moderator uit!!

    Zij is echt blij :'D

    Dat zie ik gewoon ><

    ik kijk er wel eens naar maar ik maak er niet vaak quizzen van xD


    Let the Night embrace you

    (...)

    Eva hangt de moderator uit!!

    Zij is echt blij :'D

    Dat zie ik gewoon ><

    JA HÈ
    NU VOEL IK ME ECHT ZO MACHO.
    grapje =$.
    Neeeeuh, ik doe spontaan anders o_O. Ik doe niet meer zo enthousiast (wat ik overigens wel wat jammer vind : ( )


    I recycle my thoughts.

    Ik wel :')

    (...)
    JA HÈ
    NU VOEL IK ME ECHT ZO MACHO.
    grapje =$.
    Neeeeuh, ik doe spontaan anders o_O. Ik doe niet meer zo enthousiast (wat ik overigens wel wat jammer vind : ( )


    Idd

    JAHA!

    Want ik vind het zo dom die dingen in zo'n dure Spotlight maar voor ene fotoboek zou ik het wel wille doen want ik wil dat iedereen die ziet en ik vind hetz elf leuk om te kijken in een fotoboek

    (...)

    Idd

    Maar ja dat heeft ook wel met mn humeur te maken. Ik ben niet zo vrolijk de afgelopen dagen (cat)


    I recycle my thoughts.

    Het lijkt me wel handig voor degene dat graag rondzwerven in fotoboeken, maar voor de andere... Jah, ik weet niet... Nuttig? Voor mij niet echt, misschien voor de andere wel :'D


    Tanya is de beste.

    (...)
    Ik wilde al zeggen.
    Hoe kan jij weten wie er naar de spolight kijkt? Ik neem aan dat je niet iedereen afgaat om te vragen of ze daar überhaupt naar kijken x).



    Okee SOrry :S


    Take My Hand Take A Breath ...

    JAHA!

    Want ik vind het zo dom die dingen in zo'n dure Spotlight maar voor ene fotoboek zou ik het wel wille doen want ik wil dat iedereen die ziet en ik vind hetz elf leuk om te kijken in een fotoboek

    Ik kijk ook graag naar fotoboekjes *\o/*


    I recycle my thoughts.

    (...)


    Okee SOrry :S

    Aaaaaah nee ik bedoelde het niet aanvallend ofzo xD. Let niet op mij. Ik zeg dingen die er blijkbaar verkeerd uitkomen maar ik bedoel het goed. *peace*


    I recycle my thoughts.