• Halloo, kan iemand mij hier even uitleggen hoe quizlet.nl gaat?(: Ik ben niet zo'n TokioHotelFan, ik heb gewoon enkele verhalen die ik jullie graag wil laten lezen. <'3

    Jullie zijn de enigen die het kunnen lezen, behalve mijn ouders dan. Ik woon namelijk in Amerika. Mijn vader en moeder werken in Los Angeles aan bepaalde films, en daarom ben ik hier opgegroeid. Ik heb hier een zalig leventje, samen met mijn vrienden. Maar ja, die spreken natuurlijk allemaal Amerikaans, en kunnen mijn verhaal daarom niet lezen. Daarom wil ik het jullie graag laten lezen. (:

    Alvast bedankt =)


    I'm fat, but you're ugly And I can diet

    Plaats anders ook meteen de link hierbij ofzo, dan lezen mensen het sneller x3

    Hi,

    Ik wil je best helpen maar ik weet niet wat je nodig hebt :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Plaats anders ook meteen de link hierbij ofzo, dan lezen mensen het sneller x3


    Maar mijn verhalen staan er nog niet op, daarom dat ik wil dat iemand me uitlegt hoe ik dat moet doen xD


    I'm fat, but you're ugly And I can diet

    Ik leg het je wel uit ;)
    w8 ff hoor :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Je dukt 'bij de kollom: zelf ontwerpen op ''Nieuwe quizlet.'' Daar vul je een titel in en informatie over die quiz. Als je er een serie van wil maken klik je dat aan en klik je op nieuwe serie. Dan voer je daar again de titel in informatie en en druk je op volgende stap. Daar voeg je een foto in geef je de uitkomst een naam en typ je je verhaal erin. Dan als dat klaar is druk je op opslaan en de rest spreekt van zich ;)


    I do not hook up.

    Je bent nu op het forum, neem ik aan :P

    Liks staat ergens zelf ontwerpen.
    Daar klik je op nieuwe quizlet.
    Als je daar op geklikt heb kan je je verhaal een titel geven en evt. een beetje vertellen waar het over gaat.
    Ook kan je je verhaal trefwoorden geven, dus waar je als iemand je verhaal zoekt, je verhaal op te vinden is.

    Ik ga zo verder, is dit duidelij?!?


    Fight for you're love, cause it worth it

    Je dukt 'bij de kollom: zelf ontwerpen op ''Nieuwe quizlet.'' Daar vul je een titel in en informatie over die quiz. Als je er een serie van wil maken klik je dat aan en klik je op nieuwe serie. Dan voer je daar again de titel in informatie en en druk je op volgende stap. Daar voeg je een foto in geef je de uitkomst een naam en typ je je verhaal erin. Dan als dat klaar is druk je op opslaan en de rest spreekt van zich ;)


    o.O ik doe moeilijk :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    o.O ik doe moeilijk :P

    xD

    Haha hoezo dat XD?


    I do not hook up.

    Nou jij zegt het zo heel makkelijk in een keer en ik doe helemaal moeilijk, en ik heb geen idee waarom :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Nou jij zegt het zo heel makkelijk in een keer en ik doe helemaal moeilijk, en ik heb geen idee waarom :P

    Haha ach maakt toch niks uit ik weet die dingen gewoon uit mijn hoofd XD


    I do not hook up.

    Wow, ik zit al best lang op quizlet, nouja volgens mij zeker meer dan een jaar, maar ik weet het nog steeds niet uit mijn hoofd xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    Haha ik heb meerde accounts en heel veel quizzen ontworpen en zit er al meer dan een jaar op xD


    I do not hook up.

    o.O ik ben geregistreed op 6 nov 2007 - 18:13
    En ik heb 43 quizlets ontworpen :P
    Maar het gaat bij niet zo snel, maar dat maakt niet uit want ik doe het voor de lol. Logisch, maar het is wel jammer dat m'n quizen weinig gemaakt worden, maar wel logisch met zoveel mensen en nog zoveel meer quizlets :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Weetje volgens mij heb ik een van jou serie's wel eens gemaakt :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Weetje volgens mij heb ik een van jou serie's wel eens gemaakt :P

    Echt ? :O Die waren echt vet slecht XD Welke heb je gemaakt ?


    I do not hook up.