• Mijn moeder kwam net terug van iets en ik vraag haar waar ze is geweest. Eerst zegt ze niks, vraag ik het nog eens, zegt ze dat ik me meer in het ‘familie leven’ moet mengen, omdat ik teveel achter de computer zit in mijn kamer? Het slaat echt helemaal nergens op, want ik zit alleen 's avonds, als iedereen al op bed ligt, en ik heb zelfs gisteren nog een film met haar gekeken.
    Iemand ook zo'n moeder?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Uhu.
    Mijn moeder is heel vaak weg, en dan gaat ze zitten zeuren dat ik zo 'asociaal' achter de pc zit steeds.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ze vind dat ik te vaak weg ben. Maar ik ben echt bijna altijd thuis, maar ik heb nu een vriend dus ik ga ook wel naar hem toe enzo. Zij is zelf nog vaker weg dan mij :')


    -

    Ik ben bijna nooit thuis. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Irritante moeders(no_chears)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Lol, ik ken zoveel familieleden niet, dus ja. & mijn moeder vind dat ik te brutaal en te lui ben. M'n vader zie ik niet zo vaak.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Lol, ik ken zoveel familieleden niet, dus ja. & mijn moeder vind dat ik te brutaal en te lui ben. M'n vader zie ik niet zo vaak.

    Dat komt me erg bekend voor --'

    bij mij echt niet en wij itten allemaal vaal op computer :)


    geen idee wat ik hier moet invullen :)

    itsisaxoxo schreef:
    bij mij echt niet en wij itten allemaal vaal op computer :)


    Stop eens met bumpen


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder en ik praten vrijwel nooit met elkaar en als ze met me praat, dan moet ze wat van me.
    Great huh.


    No growth of the heart is ever a waste