• hea,
    Ik wil net een YT account aanmaken, zegt dat klote YT dat ik eerst een google account moet aanmaken dan. Dus ik ga dat proberen, zeg google:

    Om een Google-account te mogen hebben, moet u voldoen aan bepaalde leeftijdsvoorwaarden. Voor meer informatie over de online veiligheid van kinderen gaat u naar de website van de Federal Trade Commission.


    Dus ik verander mn leeftijd, dat ik ouder dan 18 ben, zeg google precies hetzelfde:S Hoe the hell moet ik een YT account aanmaken?? Want ik ken een heleboel mensen onder de 18 die er 1tje hebben, so what's the problem??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ja dat is egt noob, dus ik heb mezelf uiteindelijk maar in de 20 gemaakt xd

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:02 ]


    Life's a journey, not a destination

    Ik weet niet precies hoe ik het had gedaan, maar mij lukte het met 15 gewoon al....


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Anders even helemaal weg klikken en opnieuw beginnen.

    Datzelfde probleem heb ik dus ook gehad. En ik weet ook niet hoe je dit moet oplossen.

    Had ik ook. Dat komt omdat je meteen je leeftijd verandert, probeer het morgen nog eens, ofzo?
    Uiteindelijk heb ik er toch één van waarop ik 15 jaar ben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    juist. ik hoef dat niet vor yb acount een vriendin van mij ook die heft zich asangemeld op yb te jong nu is ze 68 erin is ze te jongxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raar, ik heb net een gmail adres aangemaakt. :O

    Fender schreef:
    Ik weet niet precies hoe ik het had gedaan, maar mij lukte het met 15 gewoon al....


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aquila schreef:
    Had ik ook. Dat komt omdat je meteen je leeftijd verandert, probeer het morgen nog eens, ofzo?
    Uiteindelijk heb ik er toch één van waarop ik 15 jaar ben.

    Zal k doe morgen

    Blegh, ik wil gwn een YT account, ik hoef helemaal geen google account, idiote regels.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Had ik eerst ook, en toen kon ik geen nieuwe meer aanmaken. Na twee maandjes toch weer opnieuw gedaan, nu ben ik een vrouw van 61.

    Vreemd, ik ben gewoon 15?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    NightBreeze schreef:
    Datzelfde probleem heb ik dus ook gehad. En ik weet ook niet hoe je dit moet oplossen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    16 & een youtube account. Wel via gmail.


    Destroy what destroys you.