• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Ik heb wel al een paar ideetjes, maar gezien ik geen ventenbrein heb, weet ik ook niet volledig zeker in welke outfit die stoere rockers me nu liefst zouden zien. Dus ik kan je expertise best gebruiken," lach ik.
    Ik neem hen mee naar mijn appartementje en duik meteen de inloopkast in.
    Als eerste doe ik een kort jeansrokje aan met een groen satijnen topje en stoere bruine laarsjes. Terwijl ik luchtgitaar speel kom ik de kast weer uit.
    "En?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    Ik plof samen met Eleanor neer op een bankje in dezelfde kamer en wacht tot Camargue weer naar buiten springt, druk bezig met een denkbeeldige gitaar waardoor ik weer in de lach schiet.
    "Sexy!" roep ik bewonderend. Rokjes en laarzen, daar had ik een zwak voor. Maar daar was ik niet de enige in. En ze had mijn mannenbrein nodig, dus ik sprak ik nu even voor het hele manvolk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rhiannon
    Ik had een omweg gemaakt en had gehoord dat iedereen in de kamer van Camargue was.
    Toen ik de deur van haar appartement opende stond ze luchtgitaar te spelen in een spijkerrokje en een topje.
    Ik plofde naast Eleanor en Juléan neer.
    'Wat zijn we aan het doen?' vroeg ik lachend.

    Camargue

    "Sexy," roept Juléan meteen uit. Ik kijk echter naar Eleanor en tegelijkertijd trekken we onze neus op. Dan maar weer de kast in.
    Ik rommel even en haal een strakke jeans met een korset boven, daaronder doe ik rode pumps. Dit keer kom ik als een model op de catwalk uit de kast en stop vlak voor Eleanore, Juléan en Rae die er bij is komen zitten. Ik trek een pruilmond, gooi mijn haar achterover en draai me terug om. Wanneer ik hen terug aankijk ben ik mezelf aan het uitlachen.
    "Deze wordt het niet, denk ik?" vraag ik wat onzeker.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    "Deze wordt het niet, denk ik?" vraagt Camargue.
    "Ik vind hem wel stoer, maar volgensmij was de korset een eeuw geleden hot, of was het alweer langer geleden?" was mijn reactie.
    Terwijl ik op mijn vingers probeerde te tellen wanneer ik mijn korset het vaakst heb gedragen in de ongeveer 1500 jaar dat ik leef, dook Camargue opnieuw haar kast in.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:27 ]

    Camargue

    Rae heeft gelijk, korsetten zijn uit de mode. Ik vind het helemaal niet erg dat ik terug de kast in moet en huppel erin. Plots krijg ik een geniaal idee.
    "Aha!" roep ik uit wanneer ik vind wat ik zocht. Ik kleed me nog een keer om en loop heupwiegend de kast uit. Daar sta ik dan, glimlachend met een zwarte lederen legging die als een tweede huid zit, een paars-blauw longshirt met maar één mouw, een paar louboutins en een funky hoedje. Ik gooi het hoedje naar Eleanor en begin te zingen
    "We will, we will rock you!"
    Zelf ben ik er heel blij mee, en hopend op goedkeuring kijk ik de anderen aan. Ik wrijf nog eens door mijn rode haren zodat ze een beetje wild liggen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    "We will, we will rock you!" zingt Camargue, terwijl ze haar haar zo doet dat het heel wild zit.
    "Wou Camar! Dat staat je geweldig die rock outfit" antwoord ik.
    En ik kijk goedkeurend naar haar outfit, leren legging, donkerblauw t-shirt en louboutins.
    Ik kijk naar Juléan en Eleanor voor hun reactie.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:35 ]

    Juléan

    Ik spring overeind van de bank zodra Cam binnenkomt in een outfit die voor haar gemaakt lijkt te zijn, val op één knie en pak dramatisch haar hand.
    "Marry me! Marry me!" roep ik, maar dan schiet ik weer in de lach en plof terug op de bank.
    "Oké, en nu mijn serieuze mannen evaluatie van deze outfit. Hij staat je fantastisch, Cam! Dames en heren, een nieuwe rockchick is geboren!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fedea

    "You just don't make sense," zei ik lachend.
    Verliefd keek ik weer in zijn ogen. Zijn mooie bruine ogen.
    Stilletjes was ik aan het wegzwijmelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Biw, gaat typen]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Als antwoord op Juléan's aanzoek begin ik prompt een liedje van Anouk te zingen.
    "I'll never be never be never gonna nobody's wiiiiife!" Ik moet zo hard lachen dat ik erbij moet gaan zitten. Nu hoefde ik alleen nog het perfecte liedje te vinden en dan was die auditie in the pocket.
    "Wat denken jullie I don't want to be van Gavin DeGraw, Thnks fr the mmrs van Fall out boy of iets anders?" vraag ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    "Ik stem voor I don't want to be! Dat is een geweldig nummer" antwoord ik enthousiast, en dan ben ik weer stil.
    Rustig, Rae denk ik bij mezelf, aangezien enthousiast zijn niet in mijn straatje past, ik ben rustige kalme Rae, zorgzaam.
    Maar ik kan het niet laten om te grijnzen, Camargue gaat het vast geweldig doen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:44 ]

    Atreyu

    Ik wilde dat ik woorden had om haar te vertellen wat ze werkelijk voor me betekende.
    "Ik zou sterven voor je," zeg ik in een schamele poging het ook werkelijk te doen. Stiekem kruip ik nog een beetje dichter tegen haar aan en laat mijn hand op haar bil rusten als steun. Ik voel opnieuw haar zachte lippen de mijn raken en het lijkt alsof ze me de adem ontneemt. Ik zou hier eeuwen kunnen blijven liggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Ik barst in lachen uit om Julean's reactie, af en toe spoorde die echt niet. 'Hij zegt het! Dit outfit staat je geweldig en past helemaal bij je auditie!' Zeg ik tegen haar en kijk haar even bedenkelijk aan als het om de muziek keuze gaat.'Ik stem ook voor I want to be!'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan

    Ik lach vrolijk mee met de anderen, maar dan kijk ik de kamer even rond. Zit ik hier nou serieus in een vrouwenkamer te oordelen over outfits?
    "Oh my! I feel totally gay!" roep ik proestend. Heel mannelijk dit. Not.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen