• hallo mensen.
    ik kreeg net, ongeveer 10 min geleden een telefoontje;

    'hee,weet jij waar anka is?'
    'nee,dat weet ik niet'


    heb ik geantwoord. Anka had vandaag en volle drukke schooldag(we wonen in noord-brabant en hebben dus géén vakantie><) en dan komt ze altijd gelijk terug naar huis. direct. maar, vandaag is ze dus blijkbaar niet thuisgekomen. ik had haar al een paar daagjes niet gesprokken vanwege heel veel schoolwerk enzo. het enige dat ik weet is;
    Ze kwam een tijdje geleden huilend by my aan, ze had ruzie met haar ouders. ze vond het niet leuk meer thuis. maar nu is ze weg, gewoon foetsie!

    ik weet dat haar hier niemand waarsch kent.
    maar mag iemand miscchien íets meer weten, want ze weigerd alle telefoon gesprekken. iedereen is ongerust en ik wilde dit hier gewoon even zetten om mijn hart te luchten, ookal is dat niet goed gelukt..maar toch

    xx rainbowx


    JUNGS,goed nieuws:D ze stond net INEENS aan de deur :D ze was in de stad >.< maar toch bedankt voor alles:P


    your eyes are like stars in the night.

    Sterkte ermee iig<3
    en nee, sorry, kan je niet helpen. Ik woon in Zuid-Holland ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sterkte ermee iig<3
    en nee, sorry, kan je niet helpen. Ik woon in Zuid-Holland ><

    oké,dankje:)


    your eyes are like stars in the night.

    heb je haar ouders al gesproke?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ken haar niet. Maar sterkte


    Why don't you break my heart

    Sterkte.<3


    Sweet dreams will come true.

    Sterkte! ;o
    Ik weet eigenlijk ook niet wat je moet doen.. Maar heb je haar ouders gesproken, haar mobiel geprobeert ofzo?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    sterkte!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Omg ok


    Take My Hand Take A Breath ...

    Laat maar, iets verkeerd begrepen