• wie van de mede Quizleters gaat ook naar het concert? =D


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Persefoneia schreef:
    Ik wil daar graag naar toe, maar niemand van mijn vriendinnen willen mee. En ik weet niet of het wel leuk is om naar een concert te gaan in je eentje :3

    Ik ga best wel vaak in mijn eentje naar concerten, omdat heel veel vrienden en vriendinnen van mij mijn weirde muzieksmaak niet kunnen waarderen :') Ik ga dan echt voor de muziek, omdat ik een band graag wil zien. Meestal raak ik wel aan de praat met iemand tijdens een concert (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Ik ga best wel vaak in mijn eentje naar concerten, omdat heel veel vrienden en vriendinnen van mij mijn weirde muzieksmaak niet kunnen waarderen :') Ik ga dan echt voor de muziek, omdat ik een band graag wil zien. Meestal raak ik wel aan de praat met iemand tijdens een concert (:
    \
    heb je gelijk in, toen ik met een vriendin naar 30 seconds to mars ben geweest, heb ik daar een hoop nieuwe vrienden gemaakt, doe je toch automatisch xD want die mensen wat naar zo een concerten gaan zijn toch allemaal hetzelfde :P


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Ik niet.


    Life's a journey, not a destination

    Ik mag! (: maar als ik dus met de trein zou gaan, ben ik alleen al 60,- kwijt aan de trein, en niemand wil ons brengen. Dus iemand die uit omgeving van Zwolle komt? (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik wil maar mag niet D:

    Nee, het was me toch een beetje te duur.


    SLOAN.

    Ik zou beste wel naar toe willen. Moet wachten tot ik 16 ben D:. Nog ander-half jaar


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor