• Kijk en huiver!

    Ze is blind en haar wens was om justin te ontmoeten. Dit is vorige week ook gebeurd.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:04 ]

    Nee het doet me niks, ik vind het niet mooi.
    Oh ze is blind? Dat verklaart wel waarom ze zo speelt. Maar ik heb nog steeds niet echt respect voor haar, er zijn genoeg blinde of anders gehandicapte mensen die een muziek instrument spelen. Zo bijzonder is dat tegenwoordig niet meer.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze is blind toch? Is wel knap ja (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ze kan goed zingen, maar daarom heb ik niet meteen veel respect voor haar.
    Oh, is ze blind? Dat had ik dus niet door.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:05 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ze zingt idd heel mooi. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ze zingt inderdaad goed.


    Some angels have no wings.

    Ze is blind en haar wens was om justin te ontmoeten. Dit is vorige week ook gebeurd.

    Umm.. dit kende ik al, en volgens mij is niet vorige week gebeurd maar al vorig jaar ofzo (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Frigga schreef:
    Nee het doet me niks, ik vind het niet mooi.


    comfort in c h a o s

    Shinon schreef:
    Ze is blind toch? Is wel knap ja (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ja! Daarover tweette Scooter. Justin had haar handen op zijn gezicht gelegd, zodat ze zich kon voorstellen hoe hij eruit zou zien .. echt heel lief.


    To infinity and beyond •

    Louisaaa schreef:
    Ze zingt inderdaad goed.


    26 - 02 - '16

    Alweeeer zij? Die heb ik hier al vaker langs zien komen geloof ik. Nou, leuk voor haar, maar waarom zouden blinden die zingen meer recht hebben om hun idool te ontmoeten dan normale mensen? I don't get that.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Alweeeer zij? Die heb ik hier al vaker langs zien komen geloof ik. Nou, leuk voor haar, maar waarom zouden blinden die zingen meer recht hebben om hun idool te ontmoeten dan normale mensen? I don't get that.

    Ja, ik heb haar ook vaker gezien, dacht ik.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Assassin schreef:
    Alweeeer zij? Die heb ik hier al vaker langs zien komen geloof ik. Nou, leuk voor haar, maar waarom zouden blinden die zingen meer recht hebben om hun idool te ontmoeten dan normale mensen? I don't get that.


    Ben je serieus?

    Hale schreef:
    (...)

    Ben je serieus?


    Ja. Artiesten 'gebruiken' die mensen gewoon om hun imago te verbeteren. Nu vind iedereen Justin zo lief en meelevend, maar als ik fan zou zijn, zou ik die kans nooit krijgen want ik ben maar normaal. Gehandicapte mensen zijn altijd zo zielig, maar eigenlijk krijgen ze veel meer kansen in het leven omdat mensen ze altijd zo zielig vinden of er geld uit willen halen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja. Artiesten 'gebruiken' die mensen gewoon om hun imago te verbeteren. Nu vind iedereen Justin zo lief en meelevend, maar als ik fan zou zijn, zou ik die kans nooit krijgen want ik ben maar normaal. Gehandicapte mensen zijn altijd zo zielig, maar eigenlijk krijgen ze veel meer kansen in het leven omdat mensen ze altijd zo zielig vinden of er geld uit willen halen.


    Alleen willen die mensen zelf niet zielig gevonden worden :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli