• Hooi x'D
    ik ben net voor de zoveelste keer van de trap afgevallen omdat ik uitgleed :'D en ik nam drinken mee dus dat vloog de lucht in x'D en nu heb ik heel veel bloed op me hand en het lijkt net of je me bot ziet :S ¬¬ en ik moet zo naar het ziekenhuis of dokterspost of whatever omdat ik met men volle gewicht op mijn arm kwam dus wss is het gebroken ¬¬' wie is er nog meer zo onhandig als mij? x'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    :O Dat vind ik zielig voor jouw!
    Ehm, Ik heb wel eens 7 x op een dag mijn hoofd gestoten op dezelfde plek (A)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben niet zo onhandig als jou >.< Ik voel me alleen wel zwaar ondergeschikt. Eerst breekt Lisa dr arm omdat ze onderuit wordt gefietst door een brugger, dan breekt Tara dr voet en nu breek jij je arm!
    En ik heb nog nooit iets gebroken ¬¬ Dat is niet eerlijk ¬¬


    Bored.

    Ahum,,.. Gatvuuur, pas wel op wil je!!x'D



    Oke ik heb even een typhandicap.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben niet zo onhandig als jou >.< Ik voel me alleen wel zwaar ondergeschikt. Eerst breekt Lisa dr arm omdat ze onderuit wordt gefietst door een brugger, dan breekt Tara dr voet en nu breek jij je arm!
    En ik heb nog nooit iets gebroken ¬¬ Dat is niet eerlijk ¬¬

    x'D Jaa dan moet máriko maar wat onhandiger worden (: xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik ben niet zo onhandig als jou >.< Ik voel me alleen wel zwaar ondergeschikt. Eerst breekt Lisa dr arm omdat ze onderuit wordt gefietst door een brugger, dan breekt Tara dr voet en nu breek jij je arm!
    En ik heb nog nooit iets gebroken ¬¬ Dat is niet eerlijk ¬¬

    troost u ik heb ook nog nooit iets gebroken
    en mijn ma en alle twee mijn broers hebben al keiveel gebroken, een keer een arm en dan een keer een been

    Oow oeps ik vergeet hele maal iets, Betschap lieford,!!x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    und, idd BETERSCHAP

    Ik ben niet zo onhandig als jou >.< Ik voel me alleen wel zwaar ondergeschikt. Eerst breekt Lisa dr arm omdat ze onderuit wordt gefietst door een brugger, dan breekt Tara dr voet en nu breek jij je arm!
    En ik heb nog nooit iets gebroken ¬¬ Dat is niet eerlijk ¬¬


    ik heb ook nog nooit iets gebroken x'D

    @ CookieMurder

    veel beterschap!!(flower)

    <33


    My Foughts You Can't Decode

    Dankjee :'D(baby)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik ben dus niet de enige die nog nooit iets gebroken heeft! [/voelt zich opgelucht]


    Bored.

    Ik ben dus niet de enige die nog nooit iets gebroken heeft! [/voelt zich opgelucht]

    en ik voel me zielig ): x'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    en ik voel me zielig ): x'D

    Maar jij mag je zielig voelen. n_n Succes in het ziekenhuis zometeen, Hunn ^^


    Bored.

    Ikke ben oowk zo onhandig als jou...alleen breek ik mn arm nii op (of in jou geval al onderaan:P) de trap mr op de kermis in de botsautoowtjes:( Njaa, toen ik wou uitstappe stootte der zoo ng iemand tege da autooke en ikke pleur der uit, oowk me mn volle gewicht op mn arm:S
    Njaa, in iedr geval ng veel betersgap(flower)


    Live for something or die for nothing

    (...)
    Maar jij mag je zielig voelen. n_n Succes in het ziekenhuis zometeen, Hunn ^^

    Dankjee(A)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    DAMN YOU POOR THING
    Sterkte schatt!! <3