• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:18 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'N-nee, w-we zorgen er gewoon voor dat - dat niet gebeurt. W-we zoeken een tijdelijke vervanger, zodat als alles v-voorbij is, dat je weer d-datgene kan doen dat je leuk vindt en dat er bescherming is, genoeg om Serpen hier weg te houden.'
    Ik knik zwakjes en pak een grote koffer. Ik maak contact met het ministerie en leg de situatie uit - niet helemaal, maar voor zover het van belang is. Uiteindelijk komen we tot overeenstemming en ze besluiten een vervanger te sturen voor de komende maand ongeveer. Dat is hopelijk genoeg om een plan te bedenken. Ik kijk naar Ashley.
    'Kom dan gaan we onze spullen inpakken,' zeg ik zachtjes.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Dat klinkt perfect,' zegt Felice, ze klinkt enthousiast. 'Éíndelijk. Actie,' grinnikt ze, 'ik ben al die theorie nu wel zat. Het werd eens tijd dat we het gingen uitvoeren.'
    Ik lach zacht en knik.
    'Daar ben ik het helemaal mee eens,' zeg ik, 'ik kan ook niet wachten om de magische wereld neer te halen en er zelf aan de macht te komen. Er moet eens wat verandering komen. Wat er nu gebeurt in deze wereld is bullshit en daarnaast hebben we al die nutteloze muggles en mudbloods hier rond lopen. Blugh.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    // Mijn topics, ik reageer straks *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Meinos topicos, ik ga reacties schrijven voor je Mich!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Evelyn 'Eve' Campbell / Slytherin
    May is in een soort giechelbui, want ze blijft de hele tijd maar giechelen om de onbenulligste dingen. Ze lacht spottend om me, ik denk tenminste dat het om mij is, maar ik negeer het.
    "Niet bang, hè? Dat ben je wel. Anders wilde je nu niet naar huis en liet je dat net niet gebeuren," zegt ze en ik kijk haar aan met opgetrokken wenkbrauwen, 'maar goed, ontken maar, zoals altijd." Ergens zorgt het ervoor dat ik me enigszins kwaad voel, maar ik laat de kwaadheid niet komen. Er is nog teveel schok om echt kwaad te worden. "Alsof ik er zelf voor gekozen heb dat ik ineens overvallen werd door Eric en daarna werd beetgegrepen? Dan kun je weinig doen om jezelf nog te verdedigen. En ik ontken helemaal niet altijd alles..." Wel als het met May erom gaat, maar dat komt doordat het dan gevoelige onderwerpen aansnijdt.
    "Daar is Hogwarts al," zeg ik om het gesprek een andere wending te geven.


    Cameron 'Cam' Nameless - Ravenclaw
    Amy lijkt me totaal niet te geloven en ik voel mezelf langzaamaan gek worden. Dit heb ik helemaal nooit gewild, ik kan er niets aan doen. Echt niet. Haar ogen staan voor ongeloof en mijn ogen worden richting haar arm gezogen wanneer ze haar mouw een klein beetje omhoog trekt. Je kunt mijn vingers er haast op zien staan en langzaam word ik witter van de misselijkheid. Waarom heb ik me zo laten gaan?
    "N-nee, vast," piept ze zacht en schor en een brok zet op in mijn keel. De pijn komt door mij, ze heeft alle reden om me te haten. Ze kijkt me gebroken aan en zelf voel ik ook iets in me breken terwijl ik haar nakijk. Mijn Amy, mijn meisje, gebroken...Wanneer ik om nog een kans vraag, lijkt ze alleen nog maar meer te breken.
    ''I-ik heb je alles verteld. E-en toch...E-en toch doe je dit. J-je wilde me slaan, Cam. Wat heb ik je aangedaan? 'Ik dacht dat je anders was,'' fluisterde ze aan het einde. Als het mogelijk was, dan voelde ik mijn hart nu letterlijk breken. Ik zie hoe ze wegloopt en ik blijf gebroken achter. Hoewel het allemaal mijn eigen fout is. "Het spijt me," fluister ik en ik zie hoe mijn vrienden er ongemakkelijk bijstaan. Ze weten zelf ook niet goed wat ze nu moeten doen. "Hoe zijn jullie eigenlijk zo snel hier gekomen?" vraag ik zacht, niet in staat om harder te praten dan dat. "Door mij," hoor ik een stem en ik draai me om. Hayley staat er, is zij degene die me uiteindelijk heeft tegengehouden? "Door jou is het zo ver gekomen," zeg ik, haar niet bedankend voor het halen van mijn vrienden. "Ik moet gaan," zeg ik tegen mijn vrienden en dan loop ik gewoon weg, want er verschijnen tranen in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb zin om een kleine jongen te maken, wil er iemand een klein broertje?
    & Heeft Serpen's groep zoals de dooddoeners ook een teken?



    Leslie Fields \ Slytherin
    Daniël vertelt me wat er gebeurd is met Caleb en ik sla een hand voor mijn mond. Dat kan ik beter niet doen, want ik stort daardoor bijna neer op de grond en klamp me daarom ook snel weer vast aan het bed.
    "Ik moet naar hem toe, om te kijken hoe het precies met hem gaat. En Ashley! Ik moet ook naar Ashley toe."
    Daniël helpt me echter al op bed en ik kan zien hoe hij pijn heeft. Mijn lichaam doet ook helemaal pijn, zelfs als ik lig nog. Ik voel me enigszins ongemakkelijk nu Daniël zo dicht bij me is en ik denk aan hoe ik de brief heb geschreven afgelopen zomervakantie om een einde te maken aan onze relatie. Ik blijf mezelf voorliegen met dat het beter was voor hem. Dat is de enige manier waarop ik me nog een beetje sterk kan houden.
    "Dank je," zeg ik zachtjes, "jij moet anders ook maar in een bed gaan liggen."
    Het lukt me niet om Daniël aan te kijken, want dan zal ik me geheid schuldig voelen.


    Daniël Weasley / Slytherin
    'Ik moet naar hem toe, om te kijken hoe het precies met hem gaat. En Ashley! Ik moet ook naar Ashley toe.' zegt ze voordat ik haar het bed op help, 'het enigste wat je op dit moment moet doen is in bed blijven liggen. Ze redden zich wel met zijn tweeën' zeg ik terwijl ik met mijn handen pruts, niet echt wetend wat ik op dit moment zou moeten doen. 'Dankje,' hoor ik haar zachtjes zeggen en ik kijk naar haar, haar ogen op andere dingen gericht, of eigenlijk alle dingen behalve op mij 'jij moet anders ook maar in een bad gaan liggen.' voegt ze er dan aan toe. 'Ik red me wel' antwoord ik wanneer ik mijn blik weer op mijn handen heb gericht. 'En anders ga ik wel in de Common room liggen' ik kijk nog een keer naar Leslie en maak dan aanstalten om -met enige moeite- de ziekenboeg uit te lopen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 12:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ik heb zin om een kleine jongen te maken, wil er iemand een klein broertje?
    & Heeft Serpen's groep zoals de dooddoeners ook een teken?

    [Ja I guess so, maar idk what. Ideas?]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 13:04 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'N-nee, w-we zorgen er gewoon voor dat - dat niet gebeurt. W-we zoeken een tijdelijke vervanger, zodat als alles v-voorbij is, dat je weer d-datgene kan doen dat je leuk vindt en dat er bescherming is, genoeg om Serpen hier weg te houden.'
    Ik knik zwakjes en pak een grote koffer. Ik maak contact met het ministerie en leg de situatie uit - niet helemaal, maar voor zover het van belang is. Uiteindelijk komen we tot overeenstemming en ze besluiten een vervanger te sturen voor de komende maand ongeveer. Dat is hopelijk genoeg om een plan te bedenken. Ik kijk naar Ashley.
    'Kom dan gaan we onze spullen inpakken,' zeg ik zachtjes.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Dat klinkt perfect,' zegt Felice, ze klinkt enthousiast. 'Éíndelijk. Actie,' grinnikt ze, 'ik ben al die theorie nu wel zat. Het werd eens tijd dat we het gingen uitvoeren.'
    Ik lach zacht en knik.
    'Daar ben ik het helemaal mee eens,' zeg ik, 'ik kan ook niet wachten om de magische wereld neer te halen en er zelf aan de macht te komen. Er moet eens wat verandering komen. Wat er nu gebeurt in deze wereld is bullshit en daarnaast hebben we al die nutteloze muggles en mudbloods hier rond lopen. Blugh.'

    Ashley Lestrange
    Caleb knikte zwakjes en pakte een grote koffer. Terwijl hij contact zocht met het ministerie, veegde ik mijn tranen en uitgelopen mascara weg - hoe ijdel ik was, wierp ik nog een korte blik in de spiegel. Vervolgens trok ik de kast open, waar ook een deel van mijn kleding lag voor het gemak. Ik haalde even diep adem en keek gebroken naar Caleb.
    ''Kom, dan gaan we onze spullen inpakken,'' zei hij zacht. ik knikte zwakjes en pakte een paar kledingstukken om deze in de koffer te leggen. Ik voelde me schuldig; hetgeen wat hij zo graag wilde en heeft bereikt, nam ik van hem af. Het was egoïstisch en stom - het was niet meer dan logisch dat hij hier wilde blijven om de leerlingen en de school te beschermen. Ik slikte de tranen weg en afwezig ging ik verder met het inpakken van de koffer.

    Felice Scabior
    Serpen lachte even en knikte toen. ''Daar ben ik het helemaal mee eens,'' zei hij instemmend, ''Ik kan ook niet wachten om de magische wereld neer te halen en er zelf aan de macht te komen. Er moet wat verandering komen. Wat er nu gebeurt in deze wereld is bullshit en daarnaast hebben we al die nutteloze muggles en mudbloods hier rond lopen. Blugh,'' voegde hij er aan toe. Ik grinnikte kort en ging languit op de bank liggen.
    ''Ik hoop dat ik wel wat terug krijg voor mijn... nuttige en gulle inzet om jouw droompjes uit te laten komen,'' zei ik luchtig. Hij mocht blij zijn dat ik iets deed dat niet voor mezelf was. Ik werkte nog een koekje weg en keek naar het plafond, verzonken in mijn gedachten - de wereld zou hierna zo veel beter zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    (...)
    [Ja I guess so, maar idk what. Ideas?]


    Ehm.. Misschien een slang (een Serpent) in de vorm van een S
    Of een Ouroboros, (Ook in de vorm van een slang) betekent 'tail-devouring snake' een Ouroboros is dus een slang die zijn eigen staart opeet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Zodra ik mijn koffer ingepakt heb loop ik mijn kantoor uit, ik wil geen afscheid nemen. Ik wil gewoon weg hier. Liever in één keer weg dan al dat sentimentele gedoe. Ik sta met mijn koffer in de hal en zucht ongeduldig. Als Serpen de school aan valt is het mijn schuld, omdat ik als een lafaard weg gerend ben, maar aan de andere kant is Ashley veilig en zij is veel belangrijker dan deze hele school bij elkaar. Dus ik weet waar ik het voor doe.
    Hoe zou het kindje eruit gezien hebben? Zou het een jongetje of een meisje geweest zijn? Zou het kindje dezelfde prachtige blauwe ogen gehad hebben als Ashley? Ik slik en verdring de gedachten. Zo vaak heb ik hier al over na gedacht. Voorheen was het een mooie gedachte, nu haal ik mezelf er alleen maar verder mee onderuit.
    Ik haal een hand door mijn haren en veeg een verdwaalde traan weg.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Ik hoop dat ik wel wat terug krijg voor mijn... nuttige en gulle inzet om jouw droompjes uit te laten komen,' zegt ze, ik lach en knik.
    'Natuurlijk, jij bent de enige die ik kan vertrouwen en de enige die begrijpt dat het niet om domme dingen gaat zoals verliefd zijn en goede cijfers halen,' grijns ik, 'je krijgt alles wat je wilt als we de wereld straks aan onze wereld hebben liggen. Ze zullen je moeten geven wat je wil en doen ze dat niet. Dan zorg je ervoor dat ze je nooit meer kunnen weigeren. Dat is het fijne aan ons twee, we zijn niet afhankelijk van liefde. Met liefde kan zoveel vernietigd worden, je bent afhankelijk van een persoon. Net zoals Ashley en Caleb. Zielig stel.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ehm.. Misschien een slang (een Serpent) in de vorm van een S
    Of een Ouroboros, (Ook in de vorm van een slang) betekent 'tail-devouring snake' een Ouroboros is dus een slang die zijn eigen staart opeet.

    [Sounds nice, ik zal wel even kijken of ik iets kan bedenken in de vakantie ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    Caleb liep gelijk het kantoor uit zodra hij zijn koffer had ingepakt. Toen de deur achter hem dichtviel, liet ik mijn tranen in de vrije loop terwijl ik afwezig dingen in mijn koffer propte. Een zachte, gedempte snik rolde over mijn lippen en ik beet hard op mijn onderlip, tot ik bloed voelde. Caleb mocht me niet horen huilen; dat heeft hij al te vaak aan moeten horen de afgelopen paar weken - maak er maar gerust maanden van. Ik had het gevoel dat ik alles alleen maar erger maakte en ik dwong mezelf om te vermannen en, net als vroeger, gewoon de gevoelens uit de weg te gaan. Dat maakte het makkelijker voor ons allebei.
    Ik haalde even diep adem en gooide wat water in mijn gezicht. Een rilling kroop over mijn rug door de kou ervan en ik zuchtte even. Kom op, dit was niet de Ashley die ik kende.
    Ik liep weer terug en ritste mijn koffer dicht, om vervolgens het kantoor uit te sjokken. ''Klaar,'' mompelde ik zacht. Ik ontweek zijn blik en liep de trap af.

    Felice Scabior
    Serpen lachte. ''Natuurlijk, jij bent de enige die ik kan vertrouwen en de enige die begrijpt dat het niet om domme dingen gaat zoals verliefd zijn en goede cijfers halen.'' Ik grinnikte ook even; volgens mij heb ik nog nooit een voldoende gehaald, behalve bij DaDa en Potions; die dingen konden nog wel eens handig zijn, maar veel wist ik zelf al. ''Natuurlijk niet,'' zei ik. ''Ik moet er niet aan denken,'' voegde ik er oprecht aan toe.
    ''je krijgt alles wat je wilt als we de wereld straks aan onze wereld hebben liggen. Ze zullen je moeten geven wat je wil en doen ze dat niet. Dan zorg je ervoor dat ze je nooit meer kunnen weigeren. Dat is het fijne aan ons twee, we zijn niet afhankelijk van liefde. Met liefde kan zoveel vernietigd worden, je bent afhankelijk van een persoon. Net zoals Ashley en Caleb. Zielig stel.'' Ik barstte in lachen uit en keek hem aan, wetende dat hij ooit als een blok voor haar viel. Mijn maag draaide om bij het idee alleen al en de spot was uit mijn ogen te lezen. ''Mooi, dat wilde ik horen,'' zei ik tevreden. Ik sloot mijn ogen even en grijnsde bij het beeld dat ik voor me zag; iedereen die deed wat ik -en Serpen- wilden, zo niet... ja, dan kon ik me lekker uitleven. ''Laten we maar zo snel mogelijk beginnen,'' zei ik toen. ''Ik kan niet wachten,'' verzuchtte ik. Ik stond op en keek even uit het raam. Het werd donkerder buiten; de zon was onder en de wolken waren donkergrijs. Een storm was onderweg en het maakte mijn humeur er alleen maar beter op.

    [Sorreh Jaimes, ik reageer op Eve en Cam als ik wat nuttigs voor hen kan bedenken. :/]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Klaar,' mompelt Ashley zacht. Ik schrik op uit mijn gedachten en loop haar achterna. Ik kijk naar haar hand en verstrengel voorzichtig mijn vingers met de hare, bang dat ze het niet wil, bang dat ze wil dat ik hier niet ben. Ik heb het alleen maar erger voor haar gemaakt met Serpen. Zou het kunnen dat hij haar zoveel pijn gedaan heeft vanwege mij? Gewoon om mij terug te pakken? Een schuldgevoel bekruipt me en ik kijk even naar Ashley.
    'We kunnen verdwijnselen als je wilt,' prevel ik zachtjes, 'dan hoeven we niet helemaal naar buiten het terrein van Hogwarts te lopen.'
    Ik blijf even stil staan en kijk haar aan.
    'En het spijt me,' zeg ik, 'voor alles wat je meegemaakt heb, je hebt dit alles niet verdient en ik vrees dat ik het alleen maar erger gemaakt heb. Ik ga er alles aan doen om je te beschermen voor Serpen.'

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    ''Mooi, dat wilde ik horen,' zegt ze spottend. Ik doe alsof ik haar niet gehoord heb. Ik weet waar ze op doelt, maar dat is verleden tijd. Het was stom en zielig en waarschijnlijk sloeg het ook nog eens nergens op. Ashley was een vriendin, meer niet. Dat zij verliefd op me was, dat is haar probleem. Ik hoef dat kind echt niet.
    Ik sta op en ga naast haar staan. Ik leun met mijn ellebogen op de vensterbank en staar naar buiten.
    'Hier heb ik altijd van gedroomd,' grijns ik, 'en nu gaat deze prachtige droom eindelijk werkelijkheid worden, we gaan de wereld overheersen. Het tovernaarsras zuiveren.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    Ik schrok lichtjes op van 'iets' bij mijn hand, tot ik Caleb zijn vingers voelde. Mijn mondhoeken krulden zwakjes omhoog en ik keek hem aan. Ik beet zacht in mijn onderlip en pakte zijn hand wat steviger vast; hij leek haast onzeker.
    ''We kunnen verdwijnselen als je wilt,'' zei hij zacht, ''Dan hoeven we niet helemaal naar buiten het terrein van Hogwarts te lopen.'' Ik knikte zwakjes en een zachte zucht rolde over mijn lippen. Het voelde... niet goed. Onterecht om hem hier vandaan te sleuren omdat ik niet alleen wil zijn. Ik sloeg mijn ogen neer en slikte even. ''En het spijt me,'' zei hij toen plotseling. Ik keek fronsend op. Ik wilde vragen waarvoor, maar hij was me voor. ''Voor alles wat je meegemaakt hebt, je hebt dit alles niet verdient en ik vrees dat ik het alleen maar erger gemaakt heb. Ik ga er alles aan doen om je te beschermen voor Serpen.'' Ik zweeg voor enkele seconden terwijl ik hem ongelovig aanstaarde. ''Wát?'' gromde ik. ''Je hebt helemaal niks erger gemaakt, Caleb.'' Ik keek hem in zijn blauwe ogen aan. ''En jij verdient het ook helemaal niet. En als jíj het al erger hebt gemaakt, heb ik het al helemaal naar de klote geholpen.'' Ik haalde gefrustreerd een hand door mijn rommelige, blonde lokken. ''I-ik... ik kan het niet maken om jou hier weg te halen. Ik w-weet dat je hier niet weg wilt,'' piepte ik zacht. ''Het zou egoïstisch van me zijn.'' Voorzichtig liet ik zijn hand los. ''I-ik kan wel alleen gaan,'' loog ik; ik wist dat ik gek zou worden van de bezorgdheid.

    Felice Scabior
    Ik hoorde zijn voetstappen dichterbij komen en niet veel later zag ik zijn gestalte in mijn ooghoeken. Hij volgde mijn blik naar buiten.
    ''Hier heb ik altijd al van gedroomd,'' zei Serpen - ik hoorde aan zijn stem dat hij grijnsde. Ik knikte zwakjes. ''En nu gaat deze prachtige droom eindelijk werkelijkheid worden, we gaan de wereld overheersen. Het tovernaarsras zuiveren.''
    Nu moest ik ook grijnzen en nogmaals knikte ik. Ik keek opzij zodat ik hem aan kon kijken. ''Ik wil niet wachten,'' zei ik, ongeduldig zoals altijd. Ik ging rechtop staan en leunde toen met mijn rug tegen de vensterbank. ''We moeten iets hebben. Een teken. Zoiets... als The Dark Mark.'' Ik glimlachte enthousiast en veegde mijn donkere haren achter mijn oor. ''Wat vind je ervan? Mensen nog banger maken dan dat ze al zijn.'' Ik liep langzaamaan weer weg van het raam. ''Het verspreiden - duidelijk maken dat we er zijn en dat het niet lang meer gaat duren.'' Ik klapte blij in mijn handen bij het idee van de angst die je kon próéven als je door de straten liep.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Wát?' gromt ze. 'Je hebt helemaal niks erger gemaakt, Caleb. En jij verdient het ook helemaal niet. En als jíj het al erger hebt gemaakt, heb ik het al helemaal naar de klote geholpen. I-ik... ik kan het niet maken om jou hier weg te halen. Ik w-weet dat je hier niet weg wilt. Het zou egoïstisch van me zijn.'
    Voorzichtig laat ze mijn hand los, ik kijk haar gebroken aan.
    'I-ik kan wel alleen gaan,' zegt ze. Ik kijk haar aan en schud zwakjes mijn hoofd.
    'N-nee,' piep ik zachtjes, 'n-nee ik wil niet zonder jou zijn. Ik wil bij je kunnen zijn e-en als jij weg gaat zie ik je t-te weinig. De laatste keer dat we elkaar zo lang niet zagen is er iets vreselijks met je gebeurt. N-nee, dat gaat niet gebeuren. Ik ga met je mee,' zeg ik vastbesloten. Ik kijk haar aan en druk zachtjes een kusje op haar lippen.
    'We gaan daarheen, we bereiden een plan voor,' zeg ik. Ik pak haar hand vast.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Ik kijk haar bedenkelijk aan.
    'Hmm zoiets als The Dark Mark zeg je,' ik denk even na, 'klinkt interessant,' mompel ik.
    'Wat vind je ervan? Mensen nog banger maken dan dat ze al zijn,' zegt ze terwijl ze langzaam bij het raam vandaan loopt. Mijn mondhoeken krullen omhoog tot een grijns.
    'Het verspreiden - duidelijk maken dat we er zijn en dat het niet lang meer gaat duren,' zegt ze terwijl ze vrolijk in haar handen klapt.
    'Dat klinkt perfect,' zeg ik, 'de angst in hun ogen in de seconden voordat we hen vermoorden.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    De gebroken blik in Caleb zijn ogen zorgde ervoor dat er tranen in mijn ogen opwelden. Niet huilen, Ashley. Ik hield mijn adem in en wendde mijn blik af.
    ''N-nee,'' zei Caleb zacht, nadat hij zijn hoofd schudde. ''n-nee ik wil niet zonder jou zijn. Ik wil bij je kunnen zijn e-en als jij weg gaat zie ik je t-te weinig. De laatste keer dat we elkaar zo lang niet zagen is er iets vreselijks met je gebeurt. N-nee, dat gaat niet gebeuren. Ik ga met je mee.''
    Ik slikte even en voorzichtig liet ik mijn blik de zijne weer ontmoeten. Iets van opluchting ging door mijn lichaam, maar mijn schuldgevoel overmande. Voor even voelde ik zijn vertrouwde lippen op de mijne en ik voelde hoe mijn hart opbloeide; dat was precies wat ik nodig had. ''We gaan daarheen, we bereiden een plan voor.'' Ik knikte zwakjes en toen ik zijn hand weer in de mijne voelde, drukte ik nogmaals mijn lippen zacht en liefdevol op de zijne. Ik had een beetje liefde nodig om me op de been te houden - specifiek dat van Caleb. Het was een rottijd waar we ons in begaven.

    Felice Scabior
    ''Hm, zoiets als The Dark Mark zeg je,'' zei hij bedenkelijk. ''Klinkt interessant.'' Ik deed mijn zegje en ik zag Serpen grijnzen.
    ''Dat klinkt perfect,'' zei hij toen, ''De angst in hun ogen in de seconden voordat we hen vermoorden.'' Een tevreden zucht rolde over mijn lippen en ik liet mezelf weer op de bank vallen. ''Maar wat?'' vroeg ik, deels aan mezelf, deels aan Serpen. ''Ik ben niet creatief genoeg om iets te bedenken. Misschien heb jij nog een kant waar ik niet vanaf weet?'' grijnsde ik. Ik keek hem afwachtend aan terwijl mijn ogen twinkelden van de enthousiasme die ik voelde bij het huidige toekomstbeeld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''