• Vandaag gingen wij met biologie een oog ontleden.
    En ik had daar zo veel zin in want ik vind ontleden echt geweldig.
    Ik deed het samen met een vriendin een het enige wat zij deed was gillen en roepen dat ze het vies vond en mij slaan omdat ik er heel vrolijk mee zat te spelen.
    Het was zo leuk.
    Wat vinden jullie van ontleden?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spinal schreef:
    Hahaha., dat herken ik., xd
    Echt 4 jaar geleden moesten we een vissenkop ontleden en ik was doodleuk zijn oog er uit aan het porre en al dat soort stuf en de rest van alle meisje allemaal gillen en naar de gang rennen omdat ze zogenaamd over moesten geven.,
    Ik heb me stukgelachen.,

    Dat had ik vorig jaar ook
    En het enige wat ik deed was kei en kei hard lachen en net aan het doen alsof de vis nog leefde, en iemand geloofde dat nog ook.
    Zo leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vies.
    Ik moet voor biologie in een schapenhart gaan snijden, en als ik dat niet doet mag ik geen examen doen wat betekend dat ik niet over mag(cat)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:57 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ooh, dat heb ik laatst ook moeten doen!
    Dat was echt zooo super vet!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ontleed alleen mossels...
    Okay, vroeger. Nu niet meer, weet onderhand al wel hoe een mossel eruit ziet zowel vanbinnen als vanbuiten. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nog nooit gedaan, maar dat gaan we dit jaar volgens mij wel doen, ik zit in 5 VWO dus ja.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb nog niks ontleed, gelukkig. En ik zit er ook niet echt op te wachten.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ja, vuile leugenaars op het AOC zeiden me altijd dat we mochten ontleden. In de eerste: Ja, dit jaar mogen jullie ontleden. Niks van gekomen. In de tweede: in de derde mogen jullie een oog ontleden. Niks van gekomen.
    Godverdomme.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij mochten dat niet doen en andere klassen wel. Dat vind ik best oneerlijk, al is het wel héééééél goor. :3


    Let the Night embrace you

    Haha wij moesten vorige jaar in de 2e een koeienhart ontleden. ik zat daar met 5 andere vriendin. 2 ervan zaten op een afstandje het allemaal te bekijken. een andere vriendin is in paniek naar de wc gerend, maar dit kwam omdat zij een hartafwijking heeft & nu dus als vervaning een koeienhart heeft.. dus ik vond het heel begrijpelijk dat het voor haar veel moeite kosste. uiteindelijk zaten die andere vriendin en ik heel vrolijk in dat ding te prikken, en te snijden haha maar aan het begin heb ik ook zoiets van ehh ja.. maar later vind ik t altijd geweldig haha. ik weet ook nog wel in de eerste dat we een oester moesten gaan ontleden, en dat stonk echt al de pleuris haha (: xx

    Ik ga morgen een schapenhart ontleden! Heb er echt zin in, in een rare manier, hahaha.

    ik moet volgende hoofdstuk (over 3 weken) een lamshart, een vissenkop, koeiennieren en koeienbloed en geitenbloed ontleden. En ik heb er dus zo geen zin in, want ik heb er dus echt een vreselijke hekel aan.

    en handschoenen zijn verboden.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:53 ]


    Stop holding me under and let me breathe.

    Geweldig. De eerste keer dat we een hard gingen ontleden was ik met dan ding gaan spelen, ik probeerde hem te reanimeren, maar het lukte niet.
    Het was net een biefstuk.
    Dat oog vind ik minder, omdat het je aan keek en stonk, maar verder vind ik het geweldig om dingen te ontleden.
    Ik voel me dan altijd een halve moordenaar als ik in die dingen ga snijden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NOURRY schreef:
    UGH.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Vorig jaar hebben ze voor in de klas laten zien hoe een runderhart in elkaar zat, opzich wel awesome, maar omdat het al 2 dagen ontdooit was stonk het echt vreselijk :x

    En we moesten een vissenkop ontleden, en het ontleden zelf vind ik niet erg, dat vind ik wel interessant, maar de lucht... Vreselijk.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik moest vandaag een practicum bio doen en een 2e/3e klas zat ook een oog te ontleden! Misschien zat jij wel in die klas? Jij zat toch op 't Ostrea of heb ik nu de verkeerde voor me?
    Ik vind dingen ontleden ontzettend gaaf :Y)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:31 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.