• I'm so excited. ><
    Volgende week woensdag krijg ik een nieuw kapsel, yay! *O*
    En daarna ga ik naar de winkel voor een paar gekleurde extensions aangezien ik m'n haar niet echt wil verven.
    Dit zijn wat voorbeelden van hoe ik misschien m'n haar ga doen;



    Dus, iemand van jullie die laatst hun haar nog heeft verandert of gaat veranderen? :3


    Woensdaaaag ;D

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 12:19 ]

    Wauw, een topic zonder beginbericht.. Er staat echt niks, vrij akward xd

    Edit; Nevermind, hij is er weer :'d

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik had laatst roze in mijn haar, maar het was semi-permanent dus na een week was het weer weg(huil)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ik heb mijn haar donderdag rood geverft:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat laatste kapsel is erg mooi, vooral de rode kleur. Maar ik kan wel zeggen dat, rode verf om je haren te verven echt k*t spul is.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:29 ]

    Ik haaaat de kapper. Ze heeft het alleen maar over roddels en allerlei dingen die er in het dorp zijn gebeurd ("Weet je nog van drie jaar geleden, toen Marie weer bij haar ex kwam? Nouu, weet je wat er nu met haar is gebeurd?" ) En dat is dus de reden dat ik maar zo'n drie keer per jaar naar de kapper ga. Ik heb mijn haar dan ook al eeuwen hetzelfde. :3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:09 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    hehe de onderkant van mij haar is paars
    Maar die plaatjes zien er echt geweldig uit


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Valcerian schreef:
    Ik haaaat de kapper. Ze heeft het alleen maar over roddels en allerlei dingen die er in het dorp zijn gebeurd ("Weet je nog van drie jaar geleden, toen Marie weer bij haar ex kwam? Nouu, weet je wat er nu met haar is gebeurd?" ) En dat is dus de reden dat ik maar zo'n drie keer per jaar naar de kapper ga. Ik heb mijn haar dan ook al eeuwen hetzelfde. :3


    Het is toch normaal ongeveer 4 keer per jaar na de kapper te gaan>? Of wou je soms iedere maand? Hoe dan ook, i ken mensen die gaan maar 1 keer per jaar - facepalm- (Al kan ik het me met pijpenkrullen nog voorsrtellen, dan hoef je niet zo vaak)

    En je kan toch gewoon naar een andere kapper? :S Ik bedoel, ik zit altijd te denken; Goh, welke zal ik nu weer eens gaan? want er zijn er zo ziek veel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    merryXmas schreef:
    ik had laatst roze in mijn haar, maar het was semi-permanent dus na een week was het weer weg(huil)

    Aw dat is jammer. Kan je het niet gewoon weer bijwerken dan?

    Circe schreef:
    ik heb mijn haar donderdag rood geverft:Y)

    Nice! Rood is echt een mooie haarkleur!

    Valcerian schreef:
    Ik haaaat de kapper. Ze heeft het alleen maar over roddels en allerlei dingen die er in het dorp zijn gebeurd ("Weet je nog van drie jaar geleden, toen Marie weer bij haar ex kwam? Nouu, weet je wat er nu met haar is gebeurd?" ) En dat is dus de reden dat ik maar zo'n drie keer per jaar naar de kapper ga. Ik heb mijn haar dan ook al eeuwen hetzelfde. :3

    Dan ga je toch naar een andere? x3

    Emrys schreef:
    hehe de onderkant van mij haar is paars
    Maar die plaatjes zien er echt geweldig uit

    Oeh paars, klinkt goed! :3

    Endure schreef:
    (...)

    Het is toch normaal ongeveer 4 keer per jaar na de kapper te gaan>? Of wou je soms iedere maand? Hoe dan ook, i ken mensen die gaan maar 1 keer per jaar - facepalm- (Al kan ik het me met pijpenkrullen nog voorsrtellen, dan hoef je niet zo vaak)

    En je kan toch gewoon naar een andere kapper? :S Ik bedoel, ik zit altijd te denken; Goh, welke zal ik nu weer eens gaan? want er zijn er zo ziek veel.

    Mijn vriendin gaat elke 6 weken. Haar mama is bioloog en zij zegt dat dat het gezondst is ofzo :Y)
    Zelf ga ik ook maar 4 keer per jaar :'D

    OT: mooie kapsel, ben benieuwd naar het resultaat! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Oehh, daar zitten behoorlijk gave tussen(:

    Anyways, ik wil mijn haar ook anders doen maar ik heb geen flauw idee hoe(bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat laatste kapsel vind ik echt heel erg mooi.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Die roze lijkt me wel leuk, maar ga je het dan ook roze verven?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John