• Mijn haar totaal verven. *O*
    Ik had al een topic gemaakt over dat ik mijn haar zo saai vond. (For who doesn't know/remember, click here) En toen kwamen jullie met de leuke suggestie van dip-dyen. Ik heb het dus een beetje uitgeprobeerd op mijn haar en het stond heel erg leuk. Vanavond verf ik mijn haar weer in 1 tint blond en daarna ga ik de onderste laag dus roze dip-dyen en een pony knippen.
    Ik heb er zin in!

    Dit is het geworden. Niet op de vage foto letten.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 15:55 ]


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Als het roze wat lichter wordt zal het heeeel mooi staan ^^ vind de overgang nu nog net niet lekker lopen. Net iets te knallend nog. Maar idd, een aantal keer wassen gewoon ^^


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Tof =3


    I am an idiot, I move.

    Ohh. Me likes *O*


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Oeh, het is echt mooi geworden!


    Bad decisions make good stories.

    Ziet er erg mooi uit!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oeh, staat je leuk!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Niksel is prachtig =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    omg, <3333


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nice!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ziet er leuk uit! Alleen was het misschien mooier geweest als het roze wat hoger zat :3


    -

    Bedankt iedereen! *O*
    En ik ga het denk ik de volgende keer ook wat hoger verven.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Als het roze wat lichter wordt zal het heeeel mooi staan ^^ vind de overgang nu nog net niet lekker lopen. Net iets te knallend nog. Maar idd, een aantal keer wassen gewoon ^^


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Genius schreef:
    Ziet er leuk uit! Alleen was het misschien mooier geweest als het roze wat hoger zat :3


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Jij bent mooi! En het staat je super (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.