• Hoi iedereen,
    Ik weet niet of dit al een keer genoemd is, maar als dat zo is, alvast mijn excuses.

    Het is dus zo dat er gewoon heel veel (leuke) Usernames al bezet zijn. Op zich is dat natuurlijk onvermijdelijk, maar het is vaak zo dat die Usernames bezet zijn door Users die allang niet meer actief zijn. Dat vind ik wel vervelend, vooral als ik een leuk idee heb, wat dan bezet is door iemand die twee jaar geleden voor het laatst actief is.
    Ik vroeg me af of hier misschien iets aan gedaan kon worden. Ik begrijp dat dit misschien te veel gedoe is, maar ik wilde het toch even zeggen.
    Alvast bedankt!

    MODTOEVOEGING:
    Voorstel afgewezen

    Hier kan helaas niets aan gedaan worden.
    Oude usernames blijven om 2 redenen: als de desbetreffende user toch ooit eens terug zou komen en indien we informatie nodig hebben over een bepaalde user. Hier vind je een officieel topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 aug 2013 - 18:40 ]


    Tijd voor koffie.

    Nee, er zijn al 10000 suggesties over geweest maar Rutger wilt er niet eens over na denken.


    Your make-up is terrible

    Die mensen kunnen (ooit) nog eens terug komen. Ja oké, die kans is klein, maar hij bestaat wel. Helaas.

    Het wordt onoverzichtelijk als iemand 2 jaar er niet is geweest, terug komt, en het nu iemand anders blijkt te zijn. Daarbij lijkt het me nogal kut dat je naam is weg is, als je na 2 jaar weer terug komt.

    Dus nee, ik snap heel goed waarom dit niet wordt gedaan.

    EDIT: Als het nu iemand is die al 1 of 2 jaar lang nooit online is gekomen (dus aangemaakt en nooit ingelogd) dan vind ik het andere koek.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 20:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Nee, er zijn al 10000 suggesties over geweest maar Rutger wilt er niet eens over na denken.


    wel jammer, want ik wou eerst Voldemort nemen maar die is bezet door een persoon die al 1 jaar niet on is(huil)


    Queer zijn is gewoon alles

    Hetzij wel fijn zijn als je de namen kon nemen van mensen die echt niet meer actief zijn, maar dat kan je nooit weten als ze hun account niet inactiveren. Dus ik zou nier weten wat je daaraan zou willen veranderen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    En ook inactieve accounts die na 2 jaar worden verwijderd of zo. Dat je, voordat je je account inactiveerd, nog eens een duidelijk bericht daarover krijgt.

    Met die twee veranderingen zou ik akkoord gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    En ook inactieve accounts die na 2 jaar worden verwijderd of zo. Dat je, voordat je je account inactiveerd, nog eens een duidelijk bericht daarover krijgt.

    Met die twee veranderingen zou ik akkoord gaan.


    Dit dus.


    Queer zijn is gewoon alles

    Oké, jammer, maar helaas.

    Father schreef:
    En ook inactieve accounts die na 2 jaar worden verwijderd of zo. Dat je, voordat je je account inactiveerd, nog eens een duidelijk bericht daarover krijgt.

    Met die twee veranderingen zou ik akkoord gaan.


    Dit vind ik ook een goed idee!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 20:25 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik zal het zo graag willen, dan kon ik Lullaby en Neon eens als usernaam aannemen :(


    -

    Ja, alsjeblieft. D: 90% van alles wat ik heb geprobeert is bezet door die motherfuckers die hun account aanmaakten en nooit meer online zijn gekomen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Is al erg vaak afgewezen & gaat er ook niet komen ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Is al erg vaak afgewezen & gaat er ook niet komen ;)

    Anniickkjeeeee, lees ook mijn twee suggesties. Die zouden toch mogelijk zijn of niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Anniickkjeeeee, lees ook mijn twee suggesties. Die zouden toch mogelijk zijn of niet?


    Die zijn er ook al eens geweest en heeft Rutger afgewezen toen. Ik zou willen dat die suggesties er kwamen D: All the usernames that would suddenly be available!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Die zijn er ook al eens geweest en heeft Rutger afgewezen toen. Ik zou willen dat die suggesties er kwamen D: All the usernames that would suddenly be available!

    Aaah okay. Didn't knew that. Jammer jammer. En inderdaad, dan zouden er echt veel usernames vrijkomen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yoda schreef:
    (...)

    Die zijn er ook al eens geweest en heeft Rutger afgewezen toen. Ik zou willen dat die suggesties er kwamen D: All the usernames that would suddenly be available!



    Waarom zijn die afgewezen?:8


    Queer zijn is gewoon alles