• Mijn broer moet dus voor zijn examen een real-life serie maken. En dus gaat hij 1 week ons leven filmen (Hoe we wakker worden,hoe we eten etc)


    Hoezo prive schending.

    Assassin schreef:
    Dat lijkt me best leuk.
    Maar vind je het serieus privéschending? Hoe wil je dan al je topics over je leven noemen?

    ^ Dat dus


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beckett schreef:
    Dat zou me dus echt awesome lijken(nerd)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Chimera schreef:
    Dat lijk me dus he-le-maal niks. :'D
    Word je wakker met een badhairday, gelijk een camera in je snuit, lol.


    i put the fun in funeral

    Het lijkt me wel leuk. Maar dan niet om aan iedereen te laten zien.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    PewDiePie schreef:
    Dat lijk me dus he-le-maal niks. :'D
    Word je wakker met een badhairday, gelijk een camera in je snuit, lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buy a gun D:.
    De hele dag fucking camera's in je gezicht is niet humoristisch ofzo :/.
    Zeg tegen je broer dat hij alleen bepaalde dingen opneemt, bijv. op dag 1 een eetscene en een scene waarin jullie een conversatie hebben. Desnoods ensceneer je het, boeien. Gebeurt bij Made en die shit ook gewoon :]. Alsof daar alles echt is. En als je de tijden weet waarop je gefilmd wordt en wanneer niet, dan ben je voor de rest van de dag verlost :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat lijkt me inderdaad niet zo leuk nee.
    Maar het is je broer, dus jullie kunnen er vast wel eens gewoon over praten ofzo? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Er valt wel iets te regelen, toch?
    Maar je kan het ook van de positieve kant bekijken; als het een succes wordt, dan word je beroemd.


    26 - 02 - '16

    Beckett schreef:
    Dat zou me dus echt awesome lijken(nerd)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Assassin schreef:
    Dat lijkt me best leuk.
    Maar vind je het serieus privéschending? Hoe wil je dan al je topics over je leven noemen?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.