• Schijnbaar kan ik vliegen, wel drie seconden lang. Oké, nu even serieus. Ik rij dus paard, bij een manege, en we gingen springen. Ik al niet op zo'n groot paard, maar we sprongen best hoog. Op een gegeven moment dacht hij dus schijnbaar: "Bekijk het, ik doe het niet meer". Precies voor de hindernis stond hij stil en woesh, daar ging ik. Eerst met mijn rug, schouders en nek op de balk. Vervolgens met mijn hoofd op de grond en daarna viel op mijn rechterkant. Mijn benen zijn redelijk blauw, allebei. Schijnbaar zijn die ook nog op de balk geknalt ofzo, mijn rug, nek en rechterarm zijn helemaal lam. Plus, ik ben focking misselijk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Naar de dokter^^


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Naar de dokter^^

    Indeed. Wie weet een hersenschudding of zo..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Tijd voor een bezoekje bij de EHBO (:


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, zo erg is het niet hoor! Als je op je hoofd valt ben je altijd misselijk.
    Ik doe wel een weekje rustig aan, dan komt het wel goed.
    Hihi, maar lief dat jullie zo bezorgd zijn!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Pijnlijk
    Die zin doet me trouwens aan iets denken. Ik ben, in december, op het midden van de speelplaats gevallen, recht op mijn gezicht. Natuurlijk had iedereen het gezien en lachte ze me uit, ik lachte mezelf eigelijk ook uit dus zo erg is het niet xD. Maar vanaf nu beginnen mijn vriendinnen te lachen als ze die zin horen. Want ze zeiden, toen ik gevallen was, : "I believe I can DOEF"


    Live life limitless.

    Je bent nog steeds wel degene met het meeste vliegtalent die ik ken, hoor (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'