• Mensen, ik wil even zeggen dat ik vind dat jullie je moeten schamen!
    Half Quizlet is boos op Bomm omdat zij DarkPassion 'geholpen zou hebben met mod-worden'!
    Bij deze wil ik opbiechten dat:
    1. Ik zowel Linetjuh als TOMxMYGOD een PB heb gestuurt waarin ik zei dat ze zich absoluut moesten aanmelden als mod omdat ik denk dat ze super mods zijn!
    2. Ik heb openlijk geduimt dat Linetjuh, TOMxMYGOD en DarkPassion mod werden!
    3. Ik heb alle WannaB mods met een stafblad afgewezen, tenzij het slechts een waarschuwing was en hun inzendingen ééérg goed waren!

    HATEN JULLIE MIJ NU OOK? ENKEL OMDAT IK HÓÓP DAT MIJN VRIENDIN MOD WORD? ENKEL OMDAT IK DE MENSEN WAARVAN IK DENK DAT ZE NIET GESCHIKT ZIJN ALS MOD HEB AFGEKEURD?

    HATEN JULLIE MIJ NU?!?!


    Zo ja; dan vind ik jullie zwak en laf, net als ik de mensen die Bomm haten zwak en laf vind!
    Wil iedereen die nog nóóit een vriend(in) heeft geholpen, nu zijn hand op steken?
    Als je je hand opsteekt lieg je!
    Wil iedereen die nog nooit heeft gehoopt dat een vriend(in) ergens in slaagde, nu zijn hand op steken?
    Als je je hand opsteekt lieg je!

    Bomm heeft niet valsgespeelt, evenmin als iedere andere mod!

    En als jullie haar nu haten, enkel omdat zij een mening heeft en die ook durft te laten zien, dan ga ik nu ogenblikkelijk weg van deze website!
    Want ik heb géén woorden om te zeggen wat ik van zulke kortzichtige mensen vind...



    Amen.

    Mensen, kunnen we dit onderwerp nu asjeblieft voorgoed afsluiten? We hebben allemaal ons punt kunnen maken en ik begin me steeds slechter te voelen door alle heisa die eromheen wordt gebouwd. En Bomm voelt zich er ook niet beter door als we steeds oude koeien uit de sloot halen.


    Bored.

    de oude koeien uit de sloot halen, dat spreekwoord kende ik nog niet maar is wel cool :P
    Maar ik ben het met je eens, jullie worden er ook niet vrolijker van


    Fight for you're love, cause it worth it

    Mensen, kunnen we dit onderwerp nu asjeblieft voorgoed afsluiten? We hebben allemaal ons punt kunnen maken en ik begin me steeds slechter te voelen door alle heisa die eromheen wordt gebouwd. En Bomm voelt zich er ook niet beter door als we steeds oude koeien uit de sloot halen.

    Dit lijkt me misschien nog niet zo een slecht idee.. :'S


    Tanya is de beste.

    Okay laat ik nu ook eens wat zeggen.

    Ik vindhet van de ushers die dit hebben veroorzaakt zeer kinderachtig! Ik bedoel maar als je Bomm langer kent weet je dat ze een geweldig persoon is en zeker niet denkt dat ze alles beter kan! Geloof me! Ik vind het echt laag dat dit zo is gelopen van wege waarschijnlijk jaloezie dat mensen geen mod zijn geworden en Darkpassion toevallig wel. Maar Darkpassion is gewoon een goede mod en verdient het. Als jullie weten hoeveel zij al voor Q heeft gedaan voor ze mod was begrijp je het :Y) En als je nu boos word op Mups is dat ook onterecht! Maar we kunnen dit topic beter sluiten want Bomm voelt zich er echt niet goed door en is diep gekwetst omdat ze volgens mensen haar werk niet goed doet terwijl ze er soms heel lang mee bezig is. En ook omdat mensen haar haten![/mening]


    I do not hook up.

    Heey mups en iedereen die even de tijd heeft genomen dit topic te lezen. Bij deze wil ik het afsluiten en hierbij laten.. Ik wil hier verder ook geen topics meer over zien.. dit heeft geen zin.

    En als jullie allemaal nu is een enkel idee hadden over hoe slecht iemand zich nu voelt.. Allemaal door jullie toedoen.. daar word je niet echt vrolijk van. Ik zeg niet dat iedereen hiervan schuldig is maar de mensen die zich aangesproken moeten voelen.. die doen dat vast wel.

    Dus bij deze sluit ik het toppic.. Iedereen heeft kunnen zeiken, zaniken, zeuren en noem maar op. Dus hopelijk blijft het hier ook bij.

    x. Kirsten



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Nu loopt de zin beter. )


    Wie du mir, so ich dir.

    Dankjewel :)
    Ik open hem nog even om dit te posten xD
    Ik vind namelijk dat je helemaal gelijk hebt ;)
    Iedereen die dit heeft gelezen; bedankt :)