• Het hotel.

    June gaat op reis met haar familie, de ze heeft er niet veel zin in, want haar familie heeft een hekel aan June. Want June is geboren vrijdag de dertiende! Al haar familie vindt dat ze ongeluk brengt!
    June wordt het zat en besluit om weg te lopen tot dat ze Stan ontmoet.


    Ik weet dat mijn inleidingen slecht zijn. Ik zelf ben dan ook geen goede schrijfster, maar ik vind het leuk om te doen, tips kritiek alles is welkom..

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 12:22 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sorry, maar er staan wat fouten in het stuk hierboven en de zinnen zijn krom of lopen überhaupt niet lekker. Ik ben afgehaakt. Misschien kun je dat verbeteren? Of laat er misschien een bèta naar kijken.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 12:02 ]


    I can't even think straight.

    Ik denk er hetzelfde over als Anhysbys. Er staan in de tekst hierboven al een grote hoeveelheid fouten, waardoor het mij niet meer uitnodigt om te lezen. Ook is het 'het hotel' en niet 'de hotel'. Het eerste hoofdstuk heb ik niet eens helemaal doorgelezen, door grammaticale- en opbouwfouten en dat is gewoon jammer.. Ik zou er een bèta naar laten kijken, die kunnen je helpen om dat soort fouten er uit te halen en je helpen om te verbeteren =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dankje.. Ik weet zelf dat ik geen goede schrijfster ben.. Ik doe het ook voor me plezier dat hoort natuurlijk ook.. Bedankt voor de tips, ik heb betareader aangevraagd.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Novazembla schreef:
    Dankje.. Ik weet zelf dat ik geen goede schrijfster ben.. Ik doe het ook voor me plezier dat hoort natuurlijk ook.. Bedankt voor de tips, ik heb betareader aangevraagd.


    Het gaat dan ook om het plezier ^^En je kunt gewoon van je fouten leren. Dat wij daar op quizlet mensen voor hebben om je daar mee te helpen is gewoon een plus =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Het gaat dan ook om het plezier ^^En je kunt gewoon van je fouten leren. Dat wij daar op quizlet mensen voor hebben om je daar mee te helpen is gewoon een plus =]


    Daar heb je gelijk in.. Ik ben juist niet zo goed in komma's punten en spelling enzow.. En toch probeer ik het wel ^^ Daarom hou ik ook van Quizlet.. ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.