• Morgen zou ik graag samen met mijn vriend iets doen, weggaan.
    Dus niet thuis blijven ofzo maar we weten echt niet wat te doen.
    Heeft iemand ideetjes?

    Dit hebben we al gedaan:
    - winkelen
    - zwemmen
    - schaatsen
    - cinema
    - bowling


    Bedankt!


    Keep on smiling

    Pretpark ofzo?

    Misschien naar het strand?
    lijkt me niet zo handig door het weer :'D
    Je kunt ook de dingen opnieuw doen?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:19 ]


    •*• Lululu •*•

    Bieberen schreef:
    Pretpark ofzo?


    Er is kans op regenen morgen.


    Keep on smiling

    Mallory schreef:
    Misschien naar het strand?
    lijkt me niet zo handig door het weer :'D
    Je kunt ook de dingen opnieuw doen?


    We zijn deze dingen moe ;D We willen ook eens iets anders doen.


    Keep on smiling

    Veel anders blijft er niet echt over, vrees ik :'D Wij gaan meestal naar een binnenspeeltuin met terassje op een regenachtige middag - maarja wij hebben dan ook een kleine te vermaken. hij speelt en wij zitten heerlijk op ons gemak wat te drinken en te kletsen.
    Je kan eens naar een serpentarium gaan, of zo'n aqua zoo. Dat is allemaal gewoon binnen, dus blijf je lekker droog. Wat nog.. musea, al krijg ik m'n vriend daar voor geen meter naartoe gesleept. Als je dat graag doet, is dat natuurlijk wel plezant ^_^
    Lasergamen vind ikzelf ook leuk, maar dat is - dacht ik - meer in groepsverband.
    Karten zou je ook nog kunnen doen als je dat leuk vind (:
    Lekker uiteten met z'n twee is ook heel gezellig en je bent toch gauw een avondje zoet ermee - althans wij hier toch altijd :'D
    En verder ben ik even ideeloos. Ja, wandelen doen wij ook graag (wij gaan dan altijd speciaal ervoor naar domein Bovi om dan te wandelen in de bossen en daarna lekker pannekoeken eten in het pannekoekenhuis :'D) maar met regen is dat natuurlijk niet praktisch :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Tja, wij weten niet wat jullie leuk vinden.
    En met zulk weer kan ik helaas ook niets verzinnen.
    Veel plezier in ieder geval! (krul)

    Oja, een planetarium is ook nog best leuk om eens te bezoeken... Althans, dat vond ik toch xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Samen koken?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rodgers schreef:
    Samen koken?


    •*• Lululu •*•

    Musea bezoeken, ga naar een plek gaan waar je een beetje leuk kan wandelen (neem wat lekkers+een paraplu mee of een bal voor als het wel mooi wordt). Ga spelletjes doen, zoals Monopoly. Daar ben je wel een tijdje zoet mee. Huur/kijk een filmpje, maar dan gewoon lekker op de bank/slaapkamer (:
    Ga muffins maken of gewoon lekker chillen. Daar is op zich ook niks mis mee en je kunt inderdaad ook dingen opnieuw doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ga naar een Sauna, Beauty en Wellnessresort en daarna lekker uit eten.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    .. Je kunt ook 2x naar een plek gaan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bedankt voor de tips!


    Keep on smiling

    Ik blijf het liefst gewoon thuis, op de bank, met een veel te enge film zodat hij me weer uitlacht. Het is een schatje, echt waar, maar soms :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Licet schreef:
    .. Je kunt ook 2x naar een plek gaan.

    inderdaad


    No growth of the heart is ever a waste