• Nee serieus, die lul heeft me onterecht een O gegeven voor gym, terwijl ik er altijd ben geweest en ik heb een blessure en toen ik er niet was, was het omdat ik dacht dat ik niet hoefde, daarna ben ik er altijd geweest en daarna ben ik ziek geweest en dat wist school en nu heeft hij me alsnog een O.


    SLOAN.

    Wat een eikel.

    Bij ons op school moet je dan een gymverslag maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien moet je even naar je mentor gaan dan? Maar dat is wel lullig van je gymleraar D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb ooit een 49 gehad voor een examen terwijl een dikke moeftie die er geen ruk van kon (ik kon er algelijk meer van) wel geslaagd was. Sindsdien haat ik gym nog meer;

    Wtf, dat is echt raar! Zelfs ík krijg een 6, terwijl ik echt superslecht in gym ben. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madge schreef:
    Wtf, dat is echt raar! Zelfs ík krijg een 6, terwijl ik echt superslecht in gym ben. D:


    Ja en echt heel raar, maar hij heeft me nog een cijfer gegeven, omdat ik ipv van gym een tekening maakte -i know hij is raar- dus ik zou een 7 moeten hebben D:


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    (...)

    Ja en echt heel raar, maar hij heeft me nog een cijfer gegeven, omdat ik ipv van gym een tekening maakte -i know hij is raar- dus ik zou een 7 moeten hebben D:

    De mentor, decaan, en/of de teamleader er maar bij halen dan! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een 0? Kun je dat krijgen. Bij ons is het laagste wat je kunt krijgen een 1.


    <3

    Ik snap dat je heel erg boos bent, maar om je leraar dan meteen een pedo te noemen?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wow en ik dacht dat mijn gym lerares een r****** was


    Physics is awesome

    Floater schreef:
    Een 0? Kun je dat krijgen. Bij ons is het laagste wat je kunt krijgen een 1.

    Het is geen nul, maar een O van Onvoldoende.

    OT: ja, ik snap hoe je je voelt, ik sta momenteel ook een O terwijl ik er ook altijd ben geweest en gewoon goed meedoe. Ik word daar gewoon zo chagrijnig van hé, van die slechte beoordelingen. Soms denk ik dat sommige leraren gewoon puur kijken of ze je mogen of niet en daar op beoordelen._.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Een O is wel heel erg, volgens mij heb ik die nog nooit gekregen wel de T waar ik het zeer mee oneens was. Als schadevergoeding moet ie je eigenlijk de volgende keer een U geven


    Physics is awesome

    Taize schreef:
    Misschien moet je even naar je mentor gaan dan? Maar dat is wel lullig van je gymleraar D:


    Love don´t break me.

    Dray schreef:
    (...)
    Het is geen nul, maar een O van Onvoldoende.

    OT: ja, ik snap hoe je je voelt, ik sta momenteel ook een O terwijl ik er ook altijd ben geweest en gewoon goed meedoe. Ik word daar gewoon zo chagrijnig van hé, van die slechte beoordelingen. Soms denk ik dat sommige leraren gewoon puur kijken of ze je mogen of niet en daar op beoordelen._.


    Ooh zo. Mhh, sorry ik ben nogal dom. Anymay ik zal naar de mentor gaan.


    <3

    Dat is echt lullig, ik zou hier mee nar je mentor/mentrix gaan en anders naar je teamleider.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is echt lullig.
    Ik, terwijl ik dit jaar nog bij geen enkele gymles ben geweest -fysiotherapie- had twee v's -voldoendes- voor de onderdelen die ze hebben gedaan. Pas deze periode heeft hij me twee keer als absent opgegeven. Ik heb mijn gymleraar nog nooit gezien zelfs.
    Dus ik zou inderdaad naar je gymleraar gaan


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis