• Naar One Direction. En dan bedoel ik de optredens in The X Factor. En om eerlijk te zijn vind ik dat er maar 2 zijn die echt goed kunnen zingen. De andere hebben ook wel wat maar toch vind ik Harry en Niall de beste zangers...

    Anyway, wie vinden jullie de beste zangers van One Direction?


    Believe in yourself.

    Ik vind ze voor geen meter klinken I'm sorry.


    Life is hard and then we die

    Ik kreeg serieus kokhalsneigingen toen ik ze Grenade hoorde zingen en hun andere liedjes zijn nogal saai


    Physics is awesome

    Ik vind dat Louis niet kan zingen. De rest valt wel mee. Harry en die met dat lichtblonde haar, Niall?, zijn het beste.


    Destroy what destroys you.

    Liam is de best, maar ik vind hem niet de mooiste stem hebben.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    What makes you beautiful is wel een catchy nummer, maar de rest is echt niet goed. Misschien kunnen ze zingen, maar gebruik dan je stem voor leuke nummers. Vind ik dan.


    I can't even think straight.

    Te veel autotune om het echt te kunnen horen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    WHUT, jij vindt dat Zayn niet kan zingen?
    Hij zingt het beste.



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mraz schreef:
    WHUT, jij vindt dat Zayn niet kan zingen?
    Hij zingt het beste.



    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mraz schreef:
    WHUT, jij vindt dat Zayn niet kan zingen?
    Hij zingt het beste.



    Gebaseerd op de optredens van X Factor, ja.


    Believe in yourself.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind ze voor geen meter klinken I'm sorry.


    26 - 02 - '16


    Ik vind Zayn het mooist zingen. Hij kan van die mooie uithalen.
    En liam vind ik ook prachtig zingen. Hij kan best hoog.
    Luister eens naar ze btw

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:33 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    TICKETTOHELL schreef:

    Ik vind Zayn het mooist zingen. Hij kan van die mooie uithalen.
    En liam vind ik ook prachtig zingen. Hij kan best hoog.
    Luister eens naar ze btw

    Maar dat is niet live, toch? Ik bedoel, in What Makes you beautiful die ik daarnet heb geluisterd, is zijn stem ook best goed, maar dat is ook niet live.. En bij X factor wel (;

    Daarbij zeg ik niet dat hij helemaal niet kan zingen, ik zei alleen dat Harry en Niall de beste zijn maar dat de andere ook best wat hebben.


    Believe in yourself.

    Ze zijn niet slecht, in ieder geval beter dan Justin Bieber. Maar erg goed vind ik ze ook niet. Ze hebben geen speciale sound, hun liedje is in elk opzicht banaal en ze doen me denken aan de Backstreet Boys.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Ze zijn niet slecht, in ieder geval beter dan Justin Bieber. Maar erg goed vind ik ze ook niet. Ze hebben geen speciale sound, hun liedje is in elk opzicht banaal en ze doen me denken aan de Backstreet Boys.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ze kunnen allemaal zingen, anders zouden ze niet door de auditie's zijn gekomen. Alleen heeft de een, een mooiere stem dan de andere. Persoonlijk vind ik dat Harry de mooiste stem heeft, zo'n stem die je echt raakt. Maar dat betekent niet dat ik de rest niet goed vind zingen. Ze hebben allemaal iets van zichzelf, dat hun stem zo mooi maakt. Misschien klinken ze apart niet geweldig, maar als groep zijn ze fantastisch.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.