• Jasper van Makebelieve, stopt ermee!





    Nadat de zanger bij Only Seven Left opstapte, de zanger van The Curlies zijn plek overnam, bij Destine de drummer er van door ging, en ook bij Mimi Soya, Pegasus Bride en Monomania ging er mis.
    2011 leek al niet zo'n leuk jaar voor de bekendste Nederlandse/Engelse bandjes, maar ook Makebelieve's eigen basspeler, Jasper, besloot er mee te stoppen.
    Klik
    Na verschillende malen op twitter én facebook te hebben gezegd dat ze 'groot nieuws' hadden, zagen veel mensen de bui al hangen. Groot nieuws hoort leuk te zijn, vonden we. Maar dat is niet aardig tegen al deze mensen, die het beste willen voor hun bands.
    Dus bij deze, wens ik Jasper heel veel succes in zijn carriere!

    Ik moest huilen nadat hij die 'brief' bekend maakte. Ik vindt het absoluut géen leuk nieuws, en baal er zeker van. En jullie?


    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 12:26 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wat is er mis gegaan in Mimi Soya? o.o -Dat is trouens een engels bandje, geen Nederlandse-


    Your make-up is terrible

    Ik luister niet na ze dus het maakt mij niet zo veel uit. Maar dat hij weg gaat hoeft niet te betekenen dat de band nu achter uitgaat. Het komt heel vaak voor dat de samenstelling van een band verandert, sterker nog het is uitzonderlijk als dat niet gebeurd. Ik kan maar één band opnoemen bij wie dat is en ik ken best veel bands.
    Makebelieve zou Makebelieve wel blijven, alleen net iets anders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    2011 was qua bandjes echt een rotjaar. Ik vind het jammer dat hij weggaat, maar ik snap het ook wel van zijn kant.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Assassin schreef:
    Wat is er mis gegaan in Mimi Soya? o.o -Dat is trouens een engels bandje, geen Nederlandse-

    Pegasus Bridge is ook een Engels bandje.
    Bij MiMiSoya is de drummer weg, en later ging de gitarist ook weg.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Pegasus Bridge is ook een Engels bandje.
    Bij MiMiSoya is de drummer weg, en later ging de gitarist ook weg.


    Post aangepast, en precies dat ^^


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Pegasus Bridge is ook een Engels bandje.
    Bij MiMiSoya is de drummer weg, en later ging de gitarist ook weg.


    Balen. Is die gitarist niet Chris?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 12:31 ]


    Your make-up is terrible

    What, ook al?
    Ik ben niet zo'n fan van MakeBelieve, maar ik kan geloven dat het suckt voor de fans.
    Ik had hetzelfde met Only Seven Left, ook al vond ik Bart niet geweldig.
    Gaan ze nu stoppen of een nieuwe bassist zoeken of zo?


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    What, ook al?
    Ik ben niet zo'n fan van MakeBelieve, maar ik kan geloven dat het suckt voor de fans.
    Ik had hetzelfde met Only Seven Left, ook al vond ik Bart niet geweldig.
    Gaan ze nu stoppen of een nieuwe bassist zoeken of zo?

    Volgens mij hebben ze al een nieuwe bassist.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Volgens mij hebben ze al een nieuwe bassist.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb hen in het voorprogramma van Avril Lavigne gezien :D

    Naja, je zult niet veel verschil merken, de zanger blijft hetzelfde :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jammer :c

    Maar ja, ze vinden vast wel iemand anders. Zo'n die hard fan ben ik niet, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    (...)

    Balen. Is die gitarist niet Chris?

    Ja, dat was dus Chris. Nu niet meer. Ik heb geen idee wie het nu is, ik volg ze niet meer (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nerveus schreef:
    Ik heb hen in het voorprogramma van Avril Lavigne gezien :D

    Naja, je zult niet veel verschil merken, de zanger blijft hetzelfde :P

    Voor iemand die ze tof vindt is het toch anders.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    oke mag ik heel eerlijk zijn? ik ken ze niet.. maaar vind t eigenlijk wel leuke muziek! wel jammer dat hij ermee stopt maar de zanger blijft hetzelfde, dus waarschijnlijk hoor je er niet veel van. toch kan ik het wel begrijpen als je fan bent, bedoel ze horen allemaal bij de band en als er dan 1 weg gaat voelt het alsof de hele band uit elkaar valt. hopelijk vind ze een nieuwe goede basspeler! (: x