• Zoals ik in mijn vorige topic al zei: mijn exvriendje is heel erg down de laatste tijd en ik doe er echt alles aan om hem te helpen. Als ik dan in de pauze naar hem toe ga en vraag of er iets is zucht hij diep, kijkt hij weg en loopt ineens weg. Ik voel me hier best wel rot van.
    Vanmiddag sprak ik hem nog op msn en toen zei hij ineens: 'Ga maar flirten met je nieuwe vriendje'
    Maar ik heb helemaal geen nieuw vriendje! Het is gewoon een goede vriend die me steunt om dat ik het moeilijk heb. Nu negeert m'n exvriendje me ineens en ik voel me er helemaal rot van.
    Ik wil gewoon vrienden blijven, maar als hij zo gaat doen gaat dat toch niet lukken! ):
    Nu heb ik het idee dat ik alles fout doe.


    26 - 02 - '16

    Doe je niet. Hij heeft gewoon butthurt en is in de rouw. Mijn advies is dat je 'm met rust laat, want je kunt 'm niet helpen, liefje. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Misschien moet je hem even met rust laten, het lijkt me wel duidelijk dat hij je nu even niet kan hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    klinkt me bekend in de oren
    mijn ex doet ook dom de hele tijd, en als ik vraag wat er is,
    zegt ie: laat maar
    nou, dan niet hea
    ik besteed er ook geen aandacht meer aan
    misschien moet je hem gwn even laten

    Ik zou hem gewoon gerust laten.
    Ik weet niet hoelang jullie al uit elkaar zijn, maar iets zegt me dat hij nog niet over jullie breuk heen is. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Frigga schreef:
    Misschien moet je hem even met rust laten, het lijkt me wel duidelijk dat hij je nu even niet kan hebben.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Hij is gekwetst, en geloof me: als jij nu lief gaat doen gaat dat echt niet helpen.
    Laat het even rusten, hij komt er vanzelf wel weer bovenop en misschien dat je dan nog vrienden kan worden (:


    -

    Sphynx schreef:
    Hij is gekwetst, en geloof me: als jij nu lief gaat doen gaat dat echt niet helpen.
    Laat het even rusten, hij komt er vanzelf wel weer bovenop en misschien dat je dan nog vrienden kan worden (:


    Travel far enough, you'll meet yourself