• Hoi allemaal,

    op 27 april 2010 begon ik een Story genaamd "Romantiek bij Schemering". Ik wilde in dit verhaal het bestaan van de relatie van Jasper en Alice (Twilight) vertellen zoals ik die voor me zag en daar vervolgens een heel nieuw verhaal achter te plakken. Door enig gebrek aan inspiratie hebben ik er in 1,5 jaar maar weinig aan geschreven. Toen ik vandaag nog eens het verhaal doornam zag ik dat mijn schrijfstijl al flink verouderd was. Ik heb daarom besloten om het verhaal volledig opnieuw te schrijven, dit keer op een iets... meer volwassen manier.

    Hierbij dus reclame voor mijn verhaal ^^
    [Jasper Hale & Alice Cullen] Romantiek bij Schemering


    You have kept me waiting long enough...
    Alice vind na een lange tijd eindelijk de man uit haar visioenen. Haar gevoel erbij klopt, het is de man waar ze altijd naar heeft gezocht, letterlijk en figuurlijk.
    Ze besluiten om samen te zijn voor de rest van 'het' leven. Ze hebben een ontzettend stevige relatie, die zich door niets lijkt te breken. Totdat Alice naar een volgend niveau wil gaan. Ze wil trouwen. Jasper ziet deze stap, helaas voor Alice, echter helemaal niet zo zitten.
    Love, desire, satisfaction... Would it be enough?


    Life is hard and then we die

    Hoofdstuk 1.4
    (bloos)


    Life is hard and then we die

    Hoofdstuk 1.5
    *O*


    Life is hard and then we die

    Ik neem abo!!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Suenos schreef:
    Ik neem abo!!!
    (bloos) That's so sweet


    Life is hard and then we die