• Ik heb besloten om ook trailers voor jullie te maken, dus als je geïnteresseerd bent moet je het lijstje hieronder even invullen. :'D

    Voorbeeld van een trailer


    Trailers die klaar zijn
    Trailer van Riverfire
    Trailer van Austen
    Trailer van Lilium

    Naam van je verhaal:
    Waar gaat het over?:
    Wil je tekst in je video? (Ja of nee):
    Zo ja, welke tekstjes? (Als je geen voorkeur hebt zet er een kruisje
    neer, dan zoek ik wel wat uit):
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek? (Droevig, vrolijk, het liedje
    zelf mag natuurlijk ook):
    Groene ding in het begin, wel of niet?:
    Zwarte omlijsting, wel of niet? (Daarmee bedoel ik dus wat je ziet in de
    voorbeeld trailer, ik kan zwarte randjes boven en onder maken maar ook
    gewoon fullscreen):
    Extra's:


    Ik doe er ongeveer een paar uur over om een trailer van een minuut te maken, inclusief het materiaal uitzoeken en het renderen naar HD. Ik kan daarom niet zeggen wanneer je je trailer krijgt, wie het eerst komt wie het eerst maalt. (:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 17:12 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik vul zo even in.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:30 ]


    comfort in c h a o s

    Ik hoor niks bij de voorbeeldtrailer
    En ik heb niks nodig :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Ik hoor niks bij de voorbeeldtrailer
    En ik heb niks nodig :3


    Hm okay bedankt :'D Als je niks hoort moet je pas overschakelen van 360p naar 1080p als dat groene ding geweest is. XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    Naam van je verhaal: Thirty-one.
    Waar gaat het over?: Tien jongeren, 5 jongens en 5 meisjes, waren vroeger beste vrienden. Ze deden alles met elkaar enzo. Later kregen ze ruzie en de jongens werden beroemd. De meisjes voelden zich in de steek gelaten en wilden niks meer met ze te maken hebben. Na weer contact en ruzie te hebben besluit één van de meisjes hun allemaal een maand in een caravan op te sluiten. Gaat dit goed?
    Wil je tekst in je video? (Ja of nee): Ja.
    Zo ja, welke tekstjes? (Als je geen voorkeur hebt zet er een kruisje
    neer, dan zoek ik wel wat uit): Geen voorkeur, doe maar wat. Wel Engels please!
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek? (Droevig, vrolijk, het liedje
    zelf mag natuurlijk ook): Een beetje dramatisch, maar ook weer niet te. Het moet interesse opwekken.
    Groene ding in het begin, wel of niet?: Ja. (:
    Zwarte omlijsting, wel of niet? (Daarmee bedoel ik dus wat je ziet in de
    voorbeeld trailer, ik kan zwarte randjes boven en onder maken maar ook
    gewoon fullscreen): Fullscreen.
    Extra's: Het is een One Direction verhaal.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:35 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Naam van je verhaal: Silence
    Waar gaat het over?:
    Sara was een doodnormaal meisje, haalde goede punten, praatte graag met vriendinnen, het hele pakket.
    Tot de dag die haar wereld op zijn kop zette. Een dom auto-ongeluk, 2 doden. Doodnormale mensen, liefhebbende ouders. Haar ouders.
    Nu ze alleen voor de verzorging van haar 2 jarig zusje staat praat ze nog maar amper met iemand. Ze worden naar een weeshuis gestuurd, en als een koppel besluit haar zusje te adopteren en de enige connectie die ze nog heeft met haar ouders te verbreken, maakt ze een besluit, ze wilt niet meer praten.

    Wil je tekst in je video? (Ja of nee):
    Nee
    Zo ja, welke tekstjes? (Als je geen voorkeur hebt zet er een kruisje
    neer, dan zoek ik wel wat uit):
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek? (Droevig, vrolijk, het liedje
    zelf mag natuurlijk ook): Iets droevig, zelf dacht ik aan dit liedje. Als het beter uitkomt mag dit liedje ook.
    Groene ding in het begin, wel of niet?: Dat mag
    Zwarte omlijsting, wel of niet? (Daarmee bedoel ik dus wat je ziet in de
    voorbeeld trailer, ik kan zwarte randjes boven en onder maken maar ook
    gewoon fullscreen): Ja
    Extra's: Ik heb Kristen Stewart als persoon die mijn hoofdpersoon moet voorzstellen, misschien kan je haar daarvoor gebruiken? Van dit filmpje heb ik het liefst het stukje op 0:30 tot 0:35 erin of van 0:54 tot 0:57. Je kan voor Sarah misschien nog stukken in Speak vinden, de film waar het stukje uit komt. Het geluid van 5:02 tot 5:10 en van 5:24 tot 5:29 van dit filmpje. Hetgene wat ze zegt dus.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:45 ]


    comfort in c h a o s

    Naam van je verhaal: Kiss from a rose
    Waar gaat het over?: Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren schaatsen om iedere week een kür te laten zien aan het publiek. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.
    Wil je tekst in je video? (Ja of nee): Ja
    Zo ja, welke tekstjes? (Als je geen voorkeur hebt zet er een kruisje
    neer, dan zoek ik wel wat uit): x (wel engels ^^)
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek? (Droevig, vrolijk, het liedje
    zelf mag natuurlijk ook):romantisch, droevig en vrolijk ^^
    Groene ding in het begin, wel of niet?: Ja ^^
    Zwarte omlijsting, wel of niet? (Daarmee bedoel ik dus wat je ziet in de
    voorbeeld trailer, ik kan zwarte randjes boven en onder maken maar ook
    gewoon fullscreen): Ja.
    Extra's: Nicholas Keagan is een echt persoon, dus je kan stukjes vinden van hem als hij schaatst. En ik gebruik Amanda Seyfried als Lily. Het gaat ook verder dan enkel het schaatsen, dus misschien ook een stuk dat er twijfels heersen (geen ruzie) en ook een huilend meisje ^^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 15:57 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Riverfire schreef:
    Naam van je verhaal: Thirty-one.
    Waar gaat het over?: Tien jongeren, 5 jongens en 5 meisjes, waren vroeger beste vrienden. Ze deden alles met elkaar enzo. Later kregen ze ruzie en de jongens werden beroemd. De meisjes voelden zich in de steek gelaten en wilden niks meer met ze te maken hebben. Na weer contact en ruzie te hebben besluit één van de meisjes hun allemaal een maand in een caravan op te sluiten. Gaat dit goed?
    Wil je tekst in je video? (Ja of nee): Ja.
    Zo ja, welke tekstjes? (Als je geen voorkeur hebt zet er een kruisje
    neer, dan zoek ik wel wat uit): Geen voorkeur, doe maar wat. Wel Engels please!
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek? (Droevig, vrolijk, het liedje
    zelf mag natuurlijk ook): Een beetje dramatisch, maar ook weer niet te. Het moet interesse opwekken.
    Groene ding in het begin, wel of niet?: Ja. (:
    Zwarte omlijsting, wel of niet? (Daarmee bedoel ik dus wat je ziet in de
    voorbeeld trailer, ik kan zwarte randjes boven en onder maken maar ook
    gewoon fullscreen): Fullscreen.
    Extra's: Het is een One Direction verhaal.


    Sorry dat het zo lang duurde, mijn vader was heel lang bezig met mijn computer. (: Je trailer is klaar.

    Ik ga nu bezig met de trailer van Austen. (:

    Edit: Heb weer een trailer af. (: http://www.youtube.com/watch?v=m4KjOJiU-FM

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 16:57 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Naam van je verhaal: Simple Hope||Hunger Games
    Waar gaat het over?: het verhaal gaat over Ever(Lyn) die samen met haar beste vriend (Cato) wordt uitgeloot voor de eerste Hongerspelen. In het verhaal verklaart Cato in de trein haar liefde aan Ever. Als Ever in het trainings-gebouw komt sluit ze bondgenootschap met Malin, een twaalfjarig meisje (Gespeeld door Avalon Robbins). Verder in de spelen sluit ook Buttercup (Een career) zich aan bij de groep wat zeer ongebruikelijk is. Cato vraagt aan Ever of zij voor de laatste dagen van hun bestaan zijn vrouw wil zijn en ze krijgen als sponsoring twee ringen toe gestuurd omdat het capitool houdt van hun liefde.
    Wil je tekst in je video?: Nee
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek?: Marchin on by Onerepublic en de wat minder vrolijke stukken Deep shadow (Hunger games soundtrack)
    Groene ding in het begin, wel of niet?: Ja.
    Zwarte omlijsting: Ja graag.
    Extra's: Cato wordt gespeeld door Alex Pettyfer en Ever het liefst door Elle Fanning. (Ik zou het lief vinden als je de wat nieuwere clips van Elle kiest als het kan ze lijkt daar I.p.v 13 eerder 16

    Ik hoop dat alles duidelijk genoeg is anders mag je me PB-en ik wilde namelijk niet het hele verhaal online zetten.

    trouwens dit is het verhaal:Simple hope

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:05 ]

    Met welk programma werk je? [: Hij is erg mooi geworden.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Met welk programma werk je? [: Hij is erg mooi geworden.


    Bedankt (: Ik heb alles met Sony Vegas Pro 11 gedaan.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Naam van je verhaal: Loubear is the reason from the drama. -Louis Tomlinson.
    Waar gaat het over?: Vijf meiden zijn getrouwd met Louis Tomlinson. Alle vijf weten ze het niet. Maar dan sterft Louis en komen ze te weten dat Louis hun bedrogen heeft. Maar toch laten ze hem niet achter. Ze zijn alles aan het regelen voor de begrafenis en telkens zijn ze het niet met elkaar eens wat zorgt voor een hoop drama, vooral als ze ergens achter komen.
    Wil je tekst in je video? (Ja of nee): Ja.
    Zo ja, welke tekstjes? (Als je geen voorkeur hebt zet er een kruisje
    neer, dan zoek ik wel wat uit):
    Je mag zo dingen van de meiden die iets tegen elkaar zeggen er in zetten. Ze haten elkaar dus ja.
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek? (Droevig, vrolijk, het liedje
    zelf mag natuurlijk ook):
    Beetje droevig, beetje vrolijk.
    Groene ding in het begin, wel of niet?: Graag.
    Zwarte omlijsting, wel of niet? (Daarmee bedoel ik dus wat je ziet in de
    voorbeeld trailer, ik kan zwarte randjes boven en onder maken maar ook
    gewoon fullscreen):
    Ja, doe maar omlijsting.
    Extra's: -

    Enobaria schreef:
    Naam van je verhaal: Simple Hope||Hunger Games
    Waar gaat het over?: het verhaal gaat over Ever(Lyn) die samen met haar beste vriend (Cato) wordt uitgeloot voor de eerste Hongerspelen. In het verhaal verklaart Cato in de trein haar liefde aan Ever. Als Ever in het trainings-gebouw komt sluit ze bondgenootschap met Malin, een twaalfjarig meisje (Gespeeld door Avalon Robbins). Verder in de spelen sluit ook Buttercup (Een career) zich aan bij de groep wat zeer ongebruikelijk is. Cato vraagt aan Ever of zij voor de laatste dagen van hun bestaan zijn vrouw wil zijn en ze krijgen als sponsoring twee ringen toe gestuurd omdat het capitool houdt van hun liefde.
    Wil je tekst in je video?: Nee
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek?: Marchin on by Onerepublic en de wat minder vrolijke stukken Deep shadow (Hunger games soundtrack)
    Groene ding in het begin, wel of niet?: Ja.
    Zwarte omlijsting: Ja graag.
    Extra's: Cato wordt gespeeld door Alex Pettyfer en Ever het liefst door Elle Fanning. (Ik zou het lief vinden als je de wat nieuwere clips van Elle kiest als het kan ze lijkt daar I.p.v 13 eerder 16

    Ik hoop dat alles duidelijk genoeg is anders mag je me PB-en ik wilde namelijk niet het hele verhaal online zetten.

    trouwens dit is het verhaal:Simple hope


    Ik had niet zoveel tijd om een trailer te maken dus dit is er uit gekomen:
    http://www.youtube.com/watch?v=Ff5iP-uB4E4&feature=youtu.be

    @ boven: oké leuk, ik ga meteen beginnen :'D.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:48 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Chirest schreef:
    Naam van je verhaal: Loubear is the reason from the drama. -Louis Tomlinson.
    Waar gaat het over?: Vijf meiden zijn getrouwd met Louis Tomlinson. Alle vijf weten ze het niet. Maar dan sterft Louis en komen ze te weten dat Louis hun bedrogen heeft. Maar toch laten ze hem niet achter. Ze zijn alles aan het regelen voor de begrafenis en telkens zijn ze het niet met elkaar eens wat zorgt voor een hoop drama, vooral als ze ergens achter komen.
    Wil je tekst in je video? (Ja of nee): Ja.
    Zo ja, welke tekstjes? (Als je geen voorkeur hebt zet er een kruisje
    neer, dan zoek ik wel wat uit):
    Je mag zo dingen van de meiden die iets tegen elkaar zeggen er in zetten. Ze haten elkaar dus ja.
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek? (Droevig, vrolijk, het liedje
    zelf mag natuurlijk ook):
    Beetje droevig, beetje vrolijk.
    Groene ding in het begin, wel of niet?: Graag.
    Zwarte omlijsting, wel of niet? (Daarmee bedoel ik dus wat je ziet in de
    voorbeeld trailer, ik kan zwarte randjes boven en onder maken maar ook
    gewoon fullscreen):
    Ja, doe maar omlijsting.
    Extra's: -


    Sorry maar ik ben er niet aan toegekomen D: Ik neem aan dat je nu al een trailer hebt? :$

    @ iemand anders dan nog?


    Full of envy behind that anonymous mask

    Wauw, dit is precies wat ik zocht. Ik hoop dat je voor mij iets moois kunt maken!

    Naam van je verhaal: It'll always be you. ||Niall James Horan
    Waar gaat het over?: Juliet Doherty is een meisje dat met een oude stoomtrein uit Ierland vertrekt. In de trein ontmoet ze de jongens van One Direction, en dan speciaal Niall. Ze worden verliefd op elkaar. Maar dan komen ze in een sneeuwstorm terecht en de trein valt stil. Zal hun liefde het overleven, zullen ze het zelf wel overleven?
    Wil je tekst in je video? (Ja of nee): Ja
    Zo ja, welke tekstjes? (Als je geen voorkeur hebt zet er een kruisje
    neer, dan zoek ik wel wat uit):
    Ehmm, wel Engels graag. Doe maar iets als; they meet, en dan stukje film en dan, and fall in love. En zegmaar of het wel goed zal komen als de trein crashed.
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek? (Droevig, vrolijk, het liedje
    zelf mag natuurlijk ook)
    : Ik vind dit heel mooi. Maar als het niet lukt, iets dramatisch maar ook spannend.
    Groene ding in het begin, wel of niet?: Yes, please.
    Zwarte omlijsting, wel of niet? (Daarmee bedoel ik dus wat je ziet in de
    voorbeeld trailer, ik kan zwarte randjes boven en onder maken maar ook
    gewoon fullscreen):
    De randjes zijn prima!
    Extra's: Het verhaal bevat wel One Direction, maar het gaat vooral over Niall.


    Dit is het verhaal trouwens, misschien heb je er wat aan bij het maken van de trailer? It'll always be you.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:26 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Attenborough schreef:
    Wauw, dit is precies wat ik zocht. Ik hoop dat je voor mij iets moois kunt maken!

    Naam van je verhaal: It'll always be you. ||Niall James Horan
    Waar gaat het over?: Juliet Doherty is een meisje dat met een oude stoomtrein uit Ierland vertrekt. In de trein ontmoet ze de jongens van One Direction, en dan speciaal Niall. Ze worden verliefd op elkaar. Maar dan komen ze in een sneeuwstorm terecht en de trein valt stil. Zal hun liefde het overleven, zullen ze het zelf wel overleven?
    Wil je tekst in je video? (Ja of nee): Ja
    Zo ja, welke tekstjes? (Als je geen voorkeur hebt zet er een kruisje
    neer, dan zoek ik wel wat uit):
    Ehmm, wel Engels graag. Doe maar iets als; they meet, en dan stukje film en dan, and fall in love. En zegmaar of het wel goed zal komen als de trein crashed.
    Heb je voorkeur voor de achtergrondmuziek? (Droevig, vrolijk, het liedje
    zelf mag natuurlijk ook)
    : Ik vind dit heel mooi. Maar als het niet lukt, iets dramatisch maar ook spannend.
    Groene ding in het begin, wel of niet?: Yes, please.
    Zwarte omlijsting, wel of niet? (Daarmee bedoel ik dus wat je ziet in de
    voorbeeld trailer, ik kan zwarte randjes boven en onder maken maar ook
    gewoon fullscreen):
    De randjes zijn prima!
    Extra's: Het verhaal bevat wel One Direction, maar het gaat vooral over Niall.


    Dit is het verhaal trouwens, misschien heb je er wat aan bij het maken van de trailer? It'll always be you.


    Ok, ik ga nu beginnen (: Kun je even omschrijven hoe Juliet eruit ziet? (cool)


    Full of envy behind that anonymous mask