• helloww.
    ik zat te denken: zal ik extensions nemen. dan wel in het roze en geel en blauw. dat lijkt me wel vet. en dan aan allebij de kanten die kleuren. extensions zijn die gekleurde strengetjes in je haar, die ik vroeger altijd had.
    maar het is wel opvallend enzo.. ik twijfel omdat ik bang ben er mee voor lul te lopen:P wat vinden jullie

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You'd took my breath but I'll survive.

    Wahahaha ik wil een roze :P
    Cool toch !?


    I do not hook up.

    Wahahaha ik wil een roze :P
    Cool toch !?
    ja en ik intotaal 6!


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ikke RODEEE EEN ZWARTEEE :D

    ja, ik kan ook zwart en roze doen. i love dat bij elkaar


    You'd took my breath but I'll survive.

    wat voor kleur haar heb je zelf dan?? ;o
    ik hebb die dingen niet eens ;$
    Ik heb het beetje vaagg.. als er iemand voor lul loopt ben ikhet wel.. nja zo erg is het nog niet^__^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb bruin gekocht en ik heb ook roze en grijs maar ik kan ze er zeg maar in en uit doen waneer ik wil xD

    ik heb bruin gekocht en ik heb ook roze en grijs maar ik kan ze er zeg maar in en uit doen waneer ik wil xD

    wat voor kleur haar heb je zelf dan?? ;o
    ik hebb die dingen niet eens ;$
    Ik heb het beetje vaagg.. als er iemand voor lul loopt ben ikhet wel.. nja zo erg is het nog niet^__^
    ik ben blond..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Hoi!

    Ik wil dus ook zown ding alleen hoelang blijft dat erin?!

    Xxx


    Love is in the air'<3

    maar met extensions kun je je haar ook uhm hoe zeg je dat verlengen fzow en ik ga me haar 'verlengen' en dan roze extensions erdoor. xD

    Ik vind het juist stoer als je dat doet


    It's heavy but you are not the only one

    xD , lol ik had ze. roze :]
    maarjaa ik vond ze nietmeer leuk.
    ze blijven wel een paar maanden erin.

    wss neem ik blauw en blond,volgende maand ofzo

    Maar je moet niet bang zijn om ermee voorschut te lopen, als je het zelf leuk vind is het toch goed :]
    wat boeit het wat andere menschen denken.

    gewoon doenn als je het wilt.. let niet op wat anderen zeggen..
    ik neem dan liever mijn eigen haarkleur en dan tot lkkr lang.. :P

    Ik wil m'n haar laten 'verlengen' {ofzo? xD) , maar dan gewoon in m'n eigen haarkleur.

    maar volgens m'n moeder is dat best wel duur als je dat bij de kapper laat doen ;o

    xx.

    extancionx zijn uber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had ze vroeger ook altijd maar mag ze niet meer =( maar je loopt er niet mee voor gek zoveel hebben het en het is leuk!!!!!!!!!!