• Gister op school was het al aan het sneeuwen maar dat bleef nu liggen.
    Wordt ik wakker ligt er een mega pak sneeuw. Gelukkig eerste uur vrij..
    Bij wie ligt er ook zoveel?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yep, hier ook D:
    Maar ik heb ook eerste uur vrij :3. Gisteren stierf ik bijna in de vijf minuten dat ik naar school fietste, zo. koud. x_x Misschien stel ik me aan, hehe, maar ik kan echt slecht tegen die kou man.


    i put the fun in funeral

    Hier ookal.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hier ligt een klein beetje, maar het zou vandaag nog meer gaan sneeuwen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bij mij ligt het ook helemaal vol met sneeuw:)
    Gelukkig ben ik vrij, dus ik hoef er lekker niet door


    Can't control my second personality

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 9:18 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Backfire schreef:
    Yep, hier ook D:
    Maar ik heb ook eerste uur vrij :3. Gisteren stierf ik bijna in de vijf minuten dat ik naar school fietste, zo. koud. x_x Misschien stel ik me aan, hehe, maar ik kan echt slecht tegen die kou man.
    ahah nee hoor, zaterdag toen sneeuwde het neit en dacht ik om zonder hadschoenen naar scouting te agan. Mijn handen waren echt blauw....:O Ik haat sneeuw gister bleef het eerst liggen daarna niet......


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    nop, hier in Friesland niet heel veel :') Het is/was er wel -6 ofzo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 8:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Het komt hier nog steeds met bakken uit de hemel zetten, mijn voeten verdwenen gewoon hellemaal in de sneeuw. Heb eenuur op het perron gestaan, maar er reed niets. Dus nu heb ik sneeuwvrij =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb sneeuwvrij. Woon in Den Haag ;D

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 9:04 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hier ligt ook sneeuw... Ik had het eerste uur uitval, maar dat werd pas een kwartier van te voren aangegeven. Dus nu zitten we hier met zo een beetje de hele klas

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 9:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het sneeuwt hier in spijkenisse nog steeds ._.
    Ik kwam daarnet 20 min. te laat en mijn lerares nederlands is er nog niet. Kunnen ze niet sneeuw vrij geven?(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het sneeuwt hier ook nog steeds..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Blurgh, ik moest gister met die sneeuw met de trein thuis zien te komen. De eerste keer dat de ns normaal rijdt moet nog komen, geloof ik. En vandaag gewoon toetsweek :(


    Alis volat propriis

    De wereld is zo mooi(A)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hierzo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.