• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Rollen:
    Leerlingen
    Les tigres
    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - manonlarissa | Matt Robinson | 18
    - Regen| Rhiannon Dealin | 16
    - Maitresse Anthony Blair | 17
    -
    -

    Les Aigles
    - manonlarissa | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    -
    -
    -

    Leraren
    -
    -
    -
    -

    Afdelingshoofden
    -
    -

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - We kunnen pas echt beginnen als we de twee afdelingshoofden hebben!
    - Je mag per persoon maximaal 2 rollen hebben, dit kan nog veranderen in 3

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 11:25 ]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Ze bedoelde in de beginpost ;d.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: paige adelynn phatomhive
    Leeftijd+leerjaar:15
    Innerlijk: paige is een onschuldig meisje die zich er goed uit problemen weet te praten.
    Ze is meestal blij maar ook snel geprikkeld. Ze houd wel van horror of een beetje avontuur
    Extra: paige is vroeger vaak gepest of in elkaar geslagen omdat ze haar vreemd vonden. Ze leeft met ouders die altijd werken en haar zussen en broers zijn het huis al uit. Paige is geboren in Japan maar verhuis naar Engeland. Ze heeft altijd een klein popje bij zich.
    Uiterlijk:
    Ik kan even geen foto posten die post ik zodra het kan :3
    Afdeling:les tigres
    Speciale kracht: ze kan water sturen (dat betekend dus ook mensen dieren)


    I'm not short D: I just live in a big world

    Naam: Amaya Goldsoul
    Leeftijd+leerjaar: 12 (1ste jaar) (denk ik O.o)
    Innerlijk: Amaya is een Verlegen Meisje dat dol is op planten en aarde
    Extra: Amaya woont in een weeshuis, en word meestal gepest
    Uiterlijk:


    Afdeling: Les Aigles
    Speciale kracht: Aarde(Planten enz.)


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Anders kun je Rae wel neerzetten als afdelingshoofd van Les tigres, dan heb je er alvast 1 :)

    Ik wil wel meedoen (:
    Maar ik ga nog even denken over de rollen n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam: Mary Elizabeth Santiago
    Leeftijd+leerjaar: 18, derde jaar
    Innerlijk: Kan enorm verleidend zijn, zowel tegenover meisjes als jongens, en heeft graag haar zin. Ze is een leiderstype en verdraagt het niet wanneer mensen denken dat ze beter zijn dan haar, behalve volwassenen. Ze haalt graag goede punten, terwijl ze zich voordoet alsof het haar allemaal niets kan schelen. Meestal heeft ze het goed voor met mensen, maar ze kan nogal bitchy overkomen. Ook is ze vrij intelligent, en kijkt neer op ‘dommere’ mensen.
    Extra: Mary is eigenlijk wat je kan noemen, een verwend nest. Ze krijg (bijna) alles van haar ouders en leerkrachten gedaan. Ze is vrij onzeker, en daarom gedraagt ze zich soms hautain. Haar lievelingsdier is een vogel, ooit wil ze even vrij zijn, en niet meer gebonden zijn aan de wil van haar ouders of schoolregels.
    Uiterlijk:


    + ze heeft een kleine vogeltattoo op haar linkerpols
    Afdeling: Les Tigres
    Speciale kracht: Remote Sensing: Kan de situatie van een persoon of voorwerp van op afstand voelen, mits concentratie.



    Naam: Fedea Ambessa
    Leeftijd+leerjaar: 17, tweede jaar
    Innerlijk: Fedea is een zachtaardig meisje dat het goed voorheeft met iedereen. Ze zal het snel voor iemand opnemen die in problemen zit, en heeft het hart op de goede plaats. Ze is vrij verlegen als het neerkomt op zichzelf. Ze is slim en helpt graag anderen die moeilijkheden hebben, met wat dan ook.
    Extra: Fedea’s ouders zijn niet zo rijk, hoewel ze dit probeert te verbergen voor de meeste mensen. Muziek en lezen zijn haar passies, en haar lievelingsdier is een ree.
    Uiterlijk:


    Afdeling: Les Aigles
    Speciale kracht: Wanneer ze een bepaalde melodie zingt, kan ze mensen hypnotiseren.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:56 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als het mag wil ik 2 mensjes :

    Naam: Jake Williams
    Leeftijd+leerjaar: 12 (1ste jaar)
    Innerlijk: Jake is een Jongen die zig vaak op de achtergrond houd, maar soms is dat ok heel anders, hij is een jongen die vaak streken uithaalt
    Extra: Jake heeft een litteken van een gevecht met een persoon(hoor je later wel)
    Uiterlijk:


    Afdeling: Les Aigles
    Speciale kracht: hij kan goed Vuur Besturen(later als hij sterker is blauw vuur?[betekend dat je sterker bend, het vuur is sterker])


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    De leeftijden staan in de beginpost, en je personage ziet er niet echt 12 uit (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat kasteel is Chambord x:
    ben ik geweest, just saying.
    sorry for destroying your topic


    Not all those who wander are lost.

    Naam:Elizabeth Mckane
    Leeftijd+leerjaar:16 en eerste jaar
    Innerlijk:verlegen en een beetje mysterieus
    Extra: door haar verleden is ze een beetje wantrouwig
    Uiterlijk:


    Afdeling:Les tigres
    Speciale kracht:ziet wat mensen voelen

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 7:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vind het jammer dat de topicmaakster niet meer on komt, het lijkt me wel een leuk rpg :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam: Valeria Gylliger
    Leeftijd+leerjaar: lerares
    Innerlijk: Door alles wat er in haar verleden is voorgevallen is ze een harde, onverbiddelijke en afstandelijke vrouw geworden. Toch wordt ze nog iedere nacht geplaagd door nachtmerries over moorden en andere dingen die ze zag toen ze opgroeide.
    Extra: Ze straalt een soort macht uit, op een goede manier, mensen luisteren als zij iets zegt.
    Uiterlijk:



    Speciale kracht: Het bespelen van elementen, dit mag dan wel een grote gave zijn, het kost haar veel energie, soms zelfs te veel.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Naam: Alexis Roselynn Lopez
    Leeftijd+leerjaar: 17, derde jaar.
    Innerlijk:
    Extra: Ze is ijdel en arrogant. Het boeit haar echt niet als je pijn of verdriet hebt. Ze is alleen aardig tegen vrienden, en dan is ze meestal nog bitchy. Ze is dominant, en je kan beter naar haar luisteren. Of je hebt een echt probleem.
    Uiterlijk:


    Afdeling: Les Tigres
    Speciale kracht: Heel sterk, en kan je dus makkelijk verwonden. En dat denk je niet van haar, omdat ze slank is.


    El Diablo.

    Op het profiel van de topicmaakster staat dat ze voor het laatst 19 dec. online was misschien kan iemand de rpg overnemen?

    Ik zal even aan de mods vragen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.