• In dat geval is het ik en Yoda (eigenlijk iemand anders, maar die heeft nog nooit video games gespeeld en diskwalificeer ik dus maar)

    Yoda met dit ding:


    uit uncharted geloof ik

    En ik met dit ding:


    Uit battlefield 3

    Gaat leuk worden :Y) En jullie?

    EDIT: even voor de duidelijkheid: het hoeft heen wapen te zijn in letterlijke zin. Als je in je vorige spel een verfkwast gebruikte, heb je een verfkwast. Als het een voetbalspel was, een voetbal.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 21:06 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    een dagger? Een klein rotmesje? xD

    Een Daedric dagger. Niet zomaar een klein rotmesje. Hij is doublehanded, dus heb ik er twee. OH YES FUCK YEH. En nu raden welk spel ik zit te spelen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ooh, het is nu een toverstok & mijn vriend... Niet geheel kansloos... AVADA KEDAVRA! BOEM!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    GATES schreef:
    (...)
    Een Daedric dagger. Niet zomaar een klein rotmesje. Hij is doublehanded, dus heb ik er twee. OH YES FUCK YEH. En nu raden welk spel ik zit te spelen. :Y)


    Ik dacht skyrim, maar daar zijn daggers niet double handed maar enkelhands. Laat staan dat je twee double handed wapens kunt nemen. Tenzij je een mod hebt dat je 4 armen krijgt (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tempesta schreef:
    (...)
    Zie je, je kunt het trapje ook als valstrik gebruiken. :'D

    Nu voel ik me al een heel stuk veiliger...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik dacht skyrim, maar daar zijn daggers niet double handed maar enkelhands. Laat staan dat je twee double handed wapens kunt nemen. Tenzij je een mod hebt dat je 4 armen krijgt (cat)

    Hoe komt het dan dat een Daedric dagger in elke hand heb. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Nu voel ik me al een heel stuk veiliger...

    Ik zit nog steeds zonder wapen... :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dear Alwin, I had a freaking rpg :Y)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 20:44 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    GATES schreef:
    (...)
    Hoe komt het dan dat een Daedric dagger in elke hand heb. (joehoe)


    doordat je twee ONEHANDED weapons DUAL WIELD!

    AHAH!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    doordat je twee ONEHANDED weapons DUAL WIELD!

    AHAH!

    Oke, oké, triumph with thyne victory, novice. Ik kan met smart zeggen dat ik het vannacht druk heb gehad, daardoor NO SLEEP, en door Skyrim wordt mijn algehele oplettendheid ook niet beter. Maar ik ben dus niet screwed. Because Hell, if I can murder dragons with those shitty things, let them zombies hit me! (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ik zit nog steeds zonder wapen... :c

    Je mag de mijne wel eens gebruiken ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    GATES schreef:
    (...)
    Oke, oké, triumph with thyne victory, novice. Ik kan met smart zeggen dat ik het vannacht druk heb gehad, daardoor NO SLEEP, en door Skyrim wordt mijn algehele oplettendheid ook niet beter. Maar ik ben dus niet screwed. Because Hell, if I can murder dragons with those shitty things, let them zombies hit me! (wbw)


    Mijn hamster kan draken vermoorden. Probeer es tegen giants te vechten, of dragon priests. Die doen tenminste wat (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    De laatste die me heeft gesmst was een moeder van een vriendin

    mijn wapen:



    Ak74u gold ^^


    (Be)lieve in (you)rself

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mijn hamster kan draken vermoorden. Probeer es tegen giants te vechten, of dragon priests. Die doen tenminste wat (puh)

    Bitch please, ik heb net een frostdragon afgemaakt. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Je mag de mijne wel eens gebruiken ;D

    Oeh, dankje :'D Wij gaan het redden, ik voel het!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    DarkTimes schreef:
    De laatste die me heeft gesmst was een moeder van een vriendin

    mijn wapen:



    Ak74u gold ^^


    Dat ding is zo onpraktisch xD


    quidquid excusatio prandium pro