• Ik heb haast altijd ´rouwrandjes´ onder mijn nagels en alle meisjes uit mijn klas met redelijke lange nagels niet! En mijn moeder ook niet terwijl die soms in de tuin werkt maar ze heeft gewoon weg nooit ´rouwrandjes´ onder haar nagels

    Dat is toch oneerlijk of niet?



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 13:13 ]


    Physics is awesome

    wtf zijn rouwrandjes? :')

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 12:49 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Wat is dat?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Vijltje meenemen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 15:49 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik neem daarvoor altijd een vijltje mee?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    xlufjoetoexx schreef:
    Voor degenen die niet weten wat dat is: Rouwrandjes zijn eigenlijk gewoon dat donkere vuil op het einde van de nagel.

    Ik vind dat het lijkt alsof je aandacht zoekt, als je voor zoiets idioots al een topic aanmaakt... Een vijltje nemen en er even mee onder je nagel gaan is toch niet zo'n grote moeite, of wel?


    Ik vind het gewoon vreemd en irriteer me er gewoon een beetje aan. Als jij vind dat ik aandacht zoek, waarom schrijf je dan een reactie?


    Physics is awesome

    Ehh ik heb korte nagels en ik heb ze ook vaak?
    Vijltje eronder door, of wat anders en voíla.
    No big deal


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik vind het gewoon vreemd en irriteer me er gewoon een beetje aan. Als jij vind dat ik aandacht zoek, waarom schrijf je dan een reactie?


    Het was niet slecht bedoeld, hoor. Rustig maar...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Het was niet slecht bedoeld, hoor. Rustig maar...

    Ik vond je reactie aardig aanvallend, dus het is niet zo raar dat Eyes zich aangevallen voelt. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Het was niet slecht bedoeld, hoor. Rustig maar...


    Ik vatte het in ieder geval aanvallend op en vandaar dat ik zo reageerde


    Physics is awesome

    Ik heb altijd lange nagels en heb ze nooit :'D. Misschien omdat ik ook nooit iets doe (joehoe).
    Maar als je je er erg aan irriteert kan je ook gewoon je nagels lakken.


    i put the fun in funeral

    Dat heb ik ook altijd, maar omdat ik altijd nagellak draag valt het niet op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Life isn't fair


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Stormcloak schreef:
    Life isn't fair


    Same problem here^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Iedereen heeft dat volgens mij wel een keer. Ik heb er ook heel erg last van. Je nagels donker lakken of inderdaad een nagelvijl meenemen (:


    Destroy what destroys you.