• Ik heb een verhaal die Hutning Target heet, het was mijn allereerste verhaal en het is dus heel anders gelopen dan ik wou, ik ben er helemaal niet tevreden over maar ik heb 63 abbo's ik had er 70 ofzo, dus ik raak langzaam mensen kwijt. Maar ik weet echt niet meer wat ik er mee moet, ik wel het wel afmaken maar ik weet niet hoe.;s


    You were born original, don't die as a copy.

    Laat de hoofdpersoon doodgaan. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Laat de hoofdpersoon doodgaan. :Y)


    Het is wel origineel(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Het is wel origineel(cat)

    En makkelijk(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Foxfaces schreef:
    Laat de hoofdpersoon doodgaan. :Y)


    Daar dacht ik ook al aan ja.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoofdpersoon laten doodgaan is zo cruel :') maar oké, je trekt wel weer de aandacht van je lezers.


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Hoofdpersoon laten doodgaan is zo cruel :') maar oké, je trekt wel weer de aandacht van je lezers.


    Ja ik moet iets doen om dit verhaal nog te redden van de ondergang en ik ga er toch echt geen vervolg meer op maken dus ja.=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou er inderdaad gewoon snel een eind aan maken. Kun je zelf kiezen voor een goed of slecht einde(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik zou er inderdaad gewoon snel een eind aan maken. Kun je zelf kiezen voor een goed of slecht einde(:


    Ik ga voor een slecht einde denk ik, niet het leukste maar zeker interresanter en er kan geen vervolg op komen haha.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Laat iemand doodgaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mraz schreef:
    Laat iemand doodgaan.


    De hoofd persoon gaat eraan denk ik.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ibxe schreef:
    (...)

    De hoofd persoon gaat eraan denk ik.x)


    Heb ik ook al gedacht, maar ik ga dat houden als april-grap (ja, ik ben er vroeg mee)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb precies hetzelfde probleem! D:
    So... can't help you sorry. (no_chears)

    Dat had ik ook gedaan. Mijn story eindigde zo:
    "Ze liep de weg op, keek recht in twee koplampen en was al dood voordat ze de klap voelde."
    LOL.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ibxe schreef:
    (...)

    Ik ga voor een slecht einde denk ik, niet het leukste maar zeker interresanter en er kan geen vervolg op komen haha.xD


    Ghehe, ook altijd in mijn SA's en zo krijgt iedereen een gruwelijke dood. het is interessanter om te lezen en leuker om te schrijven, ghehe. Helaas moet ik bij de story die ik nu aan het schrijven ben toch echt een ander einde verzinnen:W

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 19:55 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eledhel schreef:
    Dat had ik ook gedaan. Mijn story eindigde zo:
    "Ze liep de weg op, keek recht in twee koplampen en was al dood voordat ze de klap voelde."
    LOL.


    Oké nee, ik ga een jank einde maken.x) Krijgen ze toch nog iets wat ze willen hahaha.xD


    You were born original, don't die as a copy.