• Oke, ik ga eens trailers maken. Alleen omdat ik me verveel. Ik zou ze ook alleen maken als ik overige tijd heb. (: Maar ik doe me best. Ik ben er heel snel mee klaar als ik uiteindelijk alle filmpjes/GIF's heb. (: Dus als je er zelf filmpjes bij levert, is dat fijn.

    Wachtlijst:
    - MissPattinson Klik!
    - Progressive Klik!
    - Pariah Klik!
    - Synyster Klik!
    - Quirinius
    - District12
    - MissPattinson
    - Eevee
    - Phylira
    - NathanSykes
    - Adaph

    Rood = mee bezig.
    Groen = klaar.
    Blauw = Gepauzeerd.


    Wat moet je invullen:
    - Naam story:
    - Korte uitleg:
    - Achtergrondmuziek:
    - Eventuele filmpjes:
    - Tekst:

    Voorbeelden:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:49 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb niet echt iets om in te vullen voor die lijstjes, maar misschien kom je een eind op weg met de naam van de story, de inleiding, en de tekst die ik in de trailer wil?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Ik heb niet echt iets om in te vullen voor die lijstjes, maar misschien kom je een eind op weg met de naam van de story, de inleiding, en de tekst die ik in de trailer wil?


    Ik kom er wel een heel eind mee ja. (: Als je een beetje een duidelijke beschrijving geeft.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Naam story: It isn't fair.
    - Achtergrondmuziek: Iets wat dramatisch klink
    - Eventuele filmpjes:een meisje die moet verhuizen en huilt. een ongeluk. vrouw in ziekenjuis. hartmonitor die aangeeft dat de vrouw dood is. man die aandrug's/alcohol gaat. een dochter die alleen is
    - Tekst: Wanneer het leven niet gaat zoals je het wilt.
    My life isn't fair


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat moet je invullen:
    - Naam story: Turn the lights off.
    - Achtergrondmuziek:


    - Eventuele filmpjes: meisje wat met een jongen over straat loopt, harry Styles, Huilend meisje.
    - Tekst: One Girl, One Boy, One decision, One direction.

    Cover v/d story:



    De originele title song is Beautiful soul van jesse mc. cartney.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:47 ]


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Om de prachtige wereld Mórien te beschermen waren er altijd 12 wachters. Die beschermden de poort van die wereld, om zo orde en rust te schapen. Maar dit duurde niet lang voort, een kwade Godin heeft haar troepen erop af gestuurd, om de wachters te vermoorden. De kwade Godin nam die eens zo prachtige wereld over.
    Het volk moet de nieuwe Wachters vinden, om de wereld waarin ze leven te herstellen.

    Aimy-Lee leidt een normaal leven, tot ze een ketting vindt die haar naar die andere wereld brengt. Een onbekende stem die ze daar hoort vertelt haar over de Wachters, en dat zij er waarschijnlijk een is. Ze is vastbesloten om de anderen te zoeken en te rekruteren, maar de strijd tegen de kwade Godin zou zwaar worden, bijna onmogelijk.
    Redden ze dit? Of is het prachtige oord en het volk veroordeeld tot een leven vol duisternis?


    Titel: Twelve for glory.
    Tekst: Once upon a time. There was a beautiful country, named Mórien.
    The residents lived in piece, untill that one day.
    A Godess sent her forces to Mórien, to destroy all of the twelve Guardiens, and take over Mórien.

    And now, a 100 years later, there are new Guardiens, and they are regrouping to destroy the Godess, and give the residents of Mórien there lifes back.

    Het kan zijn dat in die tekst fouten zitten van mijn Engels, en als je er eentje vindt, mag je die zeker aanpassen. :'D

    De cover:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:46 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    - Naam story: Who Needs a Soul?
    - Korte uitleg: Brian en Matt zijn samaen naar een bar gegaan, en Brian is Matt kwijt geraakt. Over om hem heen zijn sletten te vinden die hem mee willen nemen in hun verdoemenis. Later vind hij Matt in een dramatische balzaal met om hem heen sletten.
    - Achtergrondmuziek: Iets engs maar toch dramatisch.
    - Eventuele filmpjes: Nou sowieso iets van 'Beast and the Harlot' van Avenged Sevenfold. En verder iets met een balzaal en een aantal dramatisch slecht gekleede meiden.
    - Tekst: When life stumbles upon another perspective... and your best friend sells his soul to the devil.

    Who needs a soul?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    MisPattinson schreef:
    Naam story: It isn't fair.
    - Achtergrondmuziek: Iets wat dramatisch klink
    - Eventuele filmpjes:een meisje die moet verhuizen en huilt. een ongeluk. vrouw in ziekenjuis. hartmonitor die aangeeft dat de vrouw dood is. man die aandrug's/alcohol gaat. een dochter die alleen is
    - Tekst: Wanneer het leven niet gaat zoals je het wilt.
    My life isn't fair


    Hij is klaar!
    Ik vond deze heel moeilijk, dus ik hoop dat je er blij mee bent. (:



    http://www.youtube.com/watch?v=-1jJT22x_Uk&feature=youtu.be


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    - Naam story: Daddy Killer
    - Korte uitleg: Bella's leven bestaat voor zo ver ze weet altijd al uit het moorden van mannen. Moorden van mannen die de organisatie kwijt wil. Ze doet alsof ze de verloren dochter is opgewekt bij een onbekende vrouw. En even later word de man dood gevonden. Maar wanneer ze 17 is en naar Amerika moet om haar klus te klaren en ze haar echte vader moet vermoorden, ze erachter komt dat haar baas haar moeder heeft vermoord en haar vader de schuld heeft gegeven?
    iets in die geest is het(':
    - Achtergrondmuziek: Achtervolging achtig iets, denk ik?
    - Eventuele filmpjes:
    - klik
    0:06-0:14


    klik
    0:37-0:42
    1:03-1:08
    1:10-1:14
    1:21-1:30
    klik
    0:06-0:08
    0:38-0:41
    1:12-1:13
    1:22-1:26
    klik
    0:17-0:35
    klik
    lol eigenlijk zo ongeveer heel dit filmpje(': alleen de praat stukjes niet(':

    Ik zou ook nog graag een stukje willen waarna een meisje naar een oude foto kijkt die waar ze op staat met haar vader(': kon alleen niks vinden. Maar je moet zelf maar kijken wat je wilt gebruiken(':
    - Tekst: may you nor life nor die,
    hang between heaven and earth.

    Als het je lukt ben je echt mijn held(':

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 12:57 ]


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    - Naam story: Truth
    - Korte uitleg: De 4-jarige Isaline(Vaker genoemdt Maycie, naar haar tweede naam) verhuist naar Rosewood, een grote stad en zeker voor zo'n klein meisje. Het duurde een lange tijd voordat ze gewendt was en een vriendengroep had. Wanneer ze inmiddels 16 is(het verhaal speelt zich af wanneer is al 16 is, maar het proloog is vanuit de ogen van de 4-jarige Isaline) ontmoet ze Sean, ze moeten samen een schoolproject maken en na heel wat ruzie's blijkt dat ze precies hetzelfde denken. Langzamerhand beginnen ze naar elkaar toe te groeien...
    - Achtergrondmuziek: Safe and Sound van Taylor Swift.
    - Eventuele filmpjes: 
    0.27-0.37, 0.44-0.47 Klik
    Dit hele filmpje: Klik
    0.27-0.38, 0.47-0.50 Klik
    0.8-0.9 Klik
    - Tekst:
    One girl, who seems normal...
    And a boy, who wants to know the truth

    Sometimes your childhood can be a important part of your future. Just like it is for this girl.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:48 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Progressive schreef:
    Wat moet je invullen:
    - Naam story: Turn the lights off.
    - Achtergrondmuziek:

    - Eventuele filmpjes: meisje wat met een jongen over straat loopt, harry Styles, Huilend meisje.
    - Tekst: One Girl, One Boy, One decision, One direction.

    Cover v/d story:



    De originele title song is Beautiful soul van jesse mc. cartney.


    Je trailer is af! Ik hòòp dat je 'm mooi vindt.

    http://www.youtube.com/watch?v=TcXJyGijst0&feature=youtu.be


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Thankyou!!!(flower)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Pariah schreef:
    (...)

    Titel: Twelve for glory.
    Tekst: Once upon a time. There was a beautiful country, named Mórien.
    The residents lived in piece, untill that one day.
    A Godess sent her forces to Mórien, to destroy all of the twelve Guardiens, and take over Mórien.

    And now, a 100 years later, there are new Guardiens, and they are regrouping to destroy the Godess, and give the residents of Mórien there lifes back.

    Het kan zijn dat in die tekst fouten zitten van mijn Engels, en als je er eentje vindt, mag je die zeker aanpassen. :'D

    De cover:



    Hij is klaar. Hij is kort, maar krachtig vind ik. (: Hope you'll like it.

    http://www.youtube.com/watch?v=wiOWO0iZXq0&feature=youtu.be


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    - Naam story: Nothing

    - Korte uitleg: Kendall & Kylie Jenner gaan op zichzelf vanuit Amerika, naar Londen. Featuring Cody Simpson, Niall Horan & Zayn Malik. A lot of troubles had to come ^^

    - Achtergrondmuziek: Hot Chelle Rea - Tonight Tonight INSTRUMENTAL

    - Eventuele filmpjes: About Kylie and Kendall, Zayn Malik & Niall Horan (Uit de Pokémon Diaries, ofzo?), Cody Simpson - Angel -< filmpje als hij op het strand loopt-

    - Tekst: Kendall and Kylie, -gif girls-, London, -gif/vid london-, Sisterhood, -gif-, and boys like, -gif CodyS- [tegelijk] Cody Simpson, -gif ZaynM- [tegelijk] Zayn Malik, -gif Niall Horan- [tegelijk] Niall Horan, and a lot of love, -vid love couple beach-, and trouble..., -vid ruziënde boy and girl-, all in, -black-, NOTHING, -black-

    Hopelijk is dit genoeg :$

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 23:09 ]


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    - Naam story: Nothing

    - Korte uitleg: Kendall & Kylie Jenner gaan op zichzelf vanuit Amerika, naar Londen. Featuring Cody Simpson, Niall Horan & Zayn Malik. A lot of troubles had to come ^^

    - Achtergrondmuziek: Hot Chelle Rea - Tonight Tonight INSTRUMENTAL

    - Eventuele filmpjes: About Kylie and Kendall, Zayn Malik & Niall Horan (Uit de Pokémon Diaries, ofzo?), Cody Simpson - Angel -< filmpje als hij op het strand loopt-

    - Tekst: Kendall and Kylie, -gif girls-, London, -gif/vid london-, Sisterhood, -gif-, and boys like, -gif CodyS- [tegelijk] Cody Simpson, -gif ZaynM- [tegelijk] Zayn Malik, -gif Niall Horan- [tegelijk] Niall Horan, and a lot of love, -vid love couple beach-, and trouble..., -vid ruziënde boy and girl-, all in, -black-, NOTHING, -black-

    Hopelijk is dit genoeg :$


    Filmpje bij -love couple beach- = Summertime 2:03 &&& Cody Simpson - Not Just You < Beach, stenen in het water gooien met gitaar op zijn rug.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 0:05 ]


    ' Nyctophilia '

    Riverfire schreef:
    (...)

    Hij is klaar. Hij is kort, maar krachtig vind ik. (: Hope you'll like it.

    Wauw, dankje, ik vind hem echt supervet!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.