• Ik heb het zo verpest met school. Ik zat vorig jaar op 2 VMBO-K, maar omdat ik zo goed mijn best deed mocht ik naar 3 VMBO-T, dus ik was helemaal blij. Nu ik eenmaal op 3 VMBO-T zit, gaat het super slecht. En na de kerstvakantie moet ik dus terug naar 3 VMBO-K. Helaas.
    Daardoor ben ik echt al een tijdje heel erg chagrijnig, eigenlijk kan bijna niks me meer blij maken. Gewoon omdat ik niet terug wil. Want ik moet dan ook naar een hele andere locatie, dus de vrienden die ik dit jaar heb gemaakt zie ik dan gewoon bijna niet meer. Maar er is een voordeel aan, als ik terug ga heb ik kans om bij mijn beste vriendin in de klas te komen. Maar toch.. het liefst blijf ik hier.
    Ik moet het dus rond woensdag aan mijn vriendinnen gaan vertellen, maar ik durf niet. Ik wil eigenlijk gewoon niet dat ze medelijden met me gaan krijgen, want dan moet ik alleen maar huilen.
    Ik voel me gewoon zo verschrikkelijk, iedere keer als ik in een klas kom dan denk ik; ‘Ja, Lieke, je hebt het goed verpest.’ Of; ‘Ik zie dit nooit meer.’
    Opzich wist ik wel dat het niet ging lukken, want ik haalde alleen maar onvoldoendes, maar ik bleef toch positief. Maar nu kom ik weer helemaal terug in al die negatieve dingen, waar ik eerst ook in zat.
    Ik heb gewoon geen zin in de vakantie! Want dan zie ik het daar nooit meer…
    Ik voel me gewoon zo rot.

    Dit moest ik gewoon even kwijt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als dit je iets troost: ik sta er ook ongelooflijk slecht voor. Ze dachten 'ja, humane kan je wel aan', dan krijg ik mijn eerste rapport terug, 2 onvoldoendes ... (dan ook nog één op wiskunde) vrijdag krijg ik mijn rapport van mijn examens en ik denk serieus dat ik naar STW moet... maar dat wil ik echt niet, zo lang als ik kan wil ik in aso blijven!
    Nja, wat kan je er aan doen... je doet zo hard je best en je krijgt er niets voor terug, enkel en alleen slechte punten en dus een verrotte vakantie..

    Wat ik wil zeggen: je bent niet de enigste


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Als dit je iets troost: ik sta er ook ongelooflijk slecht voor. Ze dachten 'ja, humane kan je wel aan', dan krijg ik mijn eerste rapport terug, 2 onvoldoendes ... (dan ook nog één op wiskunde) vrijdag krijg ik mijn rapport van mijn examens en ik denk serieus dat ik naar STW moet... maar dat wil ik echt niet, zo lang als ik kan wil ik in aso blijven!
    Nja, wat kan je er aan doen... je doet zo hard je best en je krijgt er niets voor terug, enkel en alleen slechte punten en dus een verrotte vakantie..

    Wat ik wil zeggen: je bent niet de enigste


    Aahw, wat rot voor je!
    Echt sterkte ermee!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat is echt balen! Ik weet nog wel hoe erg ik heb gejankt toen ik in de 1e naar een nieuwe school moest zoeken, maar ik heb doorgezet en ben met hakken over de sloot naar 2 mavo gegaan en nu zit ik fijn in mijn examenjaar bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Clitch schreef:
    (...)

    Aahw, wat rot voor je!
    Echt sterkte ermee!


    Heel erg bedankt, dat had ik nu echt nodig (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn beste vriendin deed tl, maar mocht naar havo toe. Onze vmbo en havo/vwo zitten op verschillende locaties, dus ik vond het vet leuk dat doordat ze naar havo kon ze bij mij op school kwam. Helaas haalt ze nu alleen maar slechte cijfers en moet ze waarschijnlijk volgend jaar weer terug naar tl ):
    Ik weet niet hoe het zelf is om naar een andere school te gaan, maar weet wel hoe het is om een vriendin weg te moeten zien gaan (no_chears). Sterkte


    i put the fun in funeral