• Aangezien ik morgen natuurkunde proefwerk heb en ik nog niet eens ben begonnen met leren. Correctie: ik ben nog niet eens begonnen met opdracht 1 van het eerste hoofdstuk van de twee die ik morgen heb en ik snap er helemaal niks van.
    En anders moet ik het toch gaan herkansen omdat ik het morgen helemaal verneuk, dus kan ik het beter gewoon inhalen.
    /sigh
    Soms snap ik mezelf niet helemaal meer.

    Nog meer 'spijbelaars'?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    wij gingen met school donderdag op survaivelletoch
    maar omdat ik daaar geen zin in had ben ik naar mijn mama gegaan -ouders zijn gescheiden woont bij der pa-
    en die dacht dus dak donderdag geen school had
    en toeb ik der vandaag om een afwesigheids papiertje vroeg zei ik dat het nog van kerstmis was de datum van donderdag heb ik zelf ingevult :x

    Ja, vorige week nog eens, maar dat was omdat ik heel erg graag ergens heel wilde. Verder meld ik me wel eens ziek als ik geen zin heb in school hoor, haha. Maar dat jullie nu nog toetsen hebben, dat is kut. ;o

    Ik kan niet spijbelen, heb al drie weken zomervakantie. Maar ik leer haast nooit voor proefwerken en toch haal ik een 7 of een 8. Dus ik meld me nooit ziek als ik niet geleerd heb. Ik meld me meestal ziek als ik weet dat we iets lastigst krijgen met gym.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik heb woensdag mijn laatste examen gehad, en alleen donderdag nog bezinning + klasopruiming gehad, vrijdag boeken binnengebracht, en morgen mijn rapport gaan ophalen. Stom dat ge nu nog proefwerken hebt ! -heeft medelijden-
    && Tijdens de proefwerken moet je bij ons een doktersbriefje hebben bij afwezigheid, dus dat gaat niet echt... x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!