• Mensen!
    Ik wil hier ff ietskwijt en ik weet niet of er hier al topics over zijn maar dat kan mij nu eens even niet schelen!

    Waar zijn wij in godsnaam mee bezig? I mean, op elke rollentopic, verhalentopic of eender wat komt er wel ruzie en wat als gevolg? Dat iedereen dat zat is en dat er die mensen zeggen dat ze weggaan omdat ze het echt beu zijn dat hier ALTIJD ruzie is en dan gaan ze weg ik wil dat niet meer. Serieus, ik ben het hier zooooo beu aan het worden dat er over de kleinste dingen ruzie word gemaakt zoals een domme rol. Nu gaat PersianRose ook al weg en er zijn er zovele dt ook willen stoppen en door wat? DOOR DIE FREAKIN' DOMM RUZIES OVER EEN DOMME ROL OF EENDER WAT! Ik ben het hier echt kotsbeu dat het hier alleen op het forum ruzie is en nooit eens iets leuks. Als het zo blijft verdergaan ga ik vele mensen moeten meedelen dat ik van deze site stap en ik meen het serieus.

    DAMN ALL YOU KIDZ!




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Zonder die uitroeptekens is je punt ook duidelijk. )

    Leuk toch? Ikben mijn eigen toic aan het volspammen >,<

    Every night in my dreams
    I see you
    I feeeeeel you
    That is how i know you
    Go on <3

    Celin Dion-My Heart Will Go On ^^

    xD Mwhuhahaaaaa :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    1 Moreee!You OPEEEN the door
    And you'll here in my heart and
    My heart will go on and on ^^

    Wow. Ik wist niet dat dat hier zo erg was. Krijgen ruziemakers dan geen waarschuwing van onze Mods?
    niet dat dat zo veel uitmaakt omdat ze toch een nieuw profiel zullen aanmaken maar toch


    No growth of the heart is ever a waste

    Spammen is verboden, hoor. Slotje. ;)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "