• Is tegen het met kanker schelden een rage ofzo. Like, als je aan iemand vraagt waarom ze er tegen zijn dan zeggen ze 'het is een ziekte', en vervolgens wel met Tering en Tyfus en de pest schelden. Ja, iedereen heeft wel een betbetovergroottante die aan kanker is gestorven, maar half europa is aan de pest, tyfus en tering dood gegaan! Maar dat is dan niet erg? Sjeezus zeg. Dan mag je ook niet met fuck schelden want er gaan mensen dood aan aids. Als je scheldt is het al om iemand óf te kleineren óf om je woede uit te drukken, of je het dan met kanker of tering doet..?
    En klote is dan trouwens ook erg. Kloten waren kogels, en van kogels gaan mensen dood.
    En nee ik zeg niet op alles kanker, alleen als ik écht boos ben. Maar ik word een beetje ziek van de mensen die gaan lopen janken omdat iedereen dat maar doet. Want mijn moeder is ook haar moeder verloren aan kanker toen ze net zo oud als mij was, en natuurlijk vind ik dat erg. Er werd zelfs een tijdje gedacht dat mijn moeder kanker kon hebben. Kanker is gewoon een heel erge ziekte, en ik heb medelijden met mensen die er mee te maken hebben. Maar al die andere ook.
    En sorry als je je vader of moeder hebt verloren aan kanker.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik gebruik meestal gewoon klote ofz xp
    niet da ik daar op let ofz, maar da is gewoon zo ;)

    Ik snap je. Soms moet je gewoon al je frustraties kwijt en dan scheld je wel eens met zo'n dingen.


    Only losers can act the way you do

    CherryHead schreef:
    Ik snap je. Soms moet je gewoon al je frustraties kwijt en dan scheld je wel eens met zo'n dingen.

    Juustem. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    CherryHead schreef:
    Ik snap je. Soms moet je gewoon al je frustraties kwijt en dan scheld je wel eens met zo'n dingen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ben altijd al tegen het schelden met kanker geweest.
    Als ik eerlijk ben zeg ik ook nooit tyfus.
    Maar ik ga mensen niet haten ofzeu als ze het wel doen.
    Ik sta gewoon waar ik voor sta [a]


    People who are meant to be together always find each other in the end.