• Heeft iemand nog een leuk verhaal? Het liefst Fantasy, maar reality vind ik ook leuk xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tijd voor koffie.



    It's strange how everything can go so fast..
    How your life can change. When you loose someone, it's like you've got nothing anymore. No one will ever understand how much it hurts. It's like the end of the world. And maybe it is.. Maybe it is the end.




    ''We'd keep all our promises, be us against the world. In another life I would make you stay. So I don't have to say you were the one that got away..''

    ''Best friends forever?'' I whispered and looked at him. ''Forever and longer..'' He said and looked back at me. I smiled. ''Pinky promise?'' I giggled and stared into his eyes. He grinned and nodded. We did a pinky promise. We would be best friends forever. Our friendship would last forever. Forever and longer, like he said. But nothing lasts forever, that is what everyone was saying. And guess what? They were right...


    Niall is perfect.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~


    LEVEN
    http://www.quizlet.nl/stories/79800/leven/


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    *onbekende personen
    *Pas begonnen
    *ik update veel als ik gemotiveerd ben :3
    *Drama, actie met een vleugje romantiek :3


    And I hope.. we'll meet again..

    Bucket List •

    Flora Sycamore woont in het mooie Engeland, in een kustgebied 100 km van New Castle met haar vader en hond, Barny. Flora is al 21 als ze hoort dat het vader ongeneeslijk ziek is en dood zal gaan. De dood komt met rasse schreden dichterbij met dit nieuws en Flora en haar vader werken een bucket list af.
    Ze besluiten hun huis te verkopen en rond te trekken over de wereld, en het eerste punt te bezoeken: Zwisterland.



    http://www.quizlet.nl/stories/81692/bucket-list-/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    The truth - Hogwarts


    Keep your head up, keep your heart strong

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong


    'Fiona, you're annoying and really rude. You're mouth is much bigger than you're heart - and that's not a good quality.' zei de leraar gladjes over haar inzet en haar cijfers, ze stond immers op zakken. 'Oh fuck you, you're talking bull shit, man!' kaatste Fiona bits terug, ze had zo genoeg van die zelfingenomen proleet met zijn mooie praatjes en demotiverende speeches over haar inzet. 'Fiona McLouis, you're not - I say not! - a daughter of your father, a fair and hardworking man with good qualities. He would be dissapointed in you.' die klootviool waagt het om zijn hoofd te schudden, terwijl hij grijnst met met die godvergeten lelijke pretoogjes van hem. 'Oh, but he's dead, so we'll never know, sir. And my father learned me to stand up for what I think, fair and hardworking is another fact. But I thinkt I'd just stand up for what I want, and you cannot help me further. Well, so be it, 'cause this fucking study is no penny worth I'd pay.' schreeuwt en ze draait zich om en loopt het lokaal uit - heerlijk, een deur achter je dichtmeppen - hij kan barsten! Ze zegt morgen haar studie op, haalt haar kluisje leeg en gaat huppelend naar huis terwijl ze luid zingend de school verlaat. Hoe durfde die asociale trol te beweren wat zijn vader zou vinden van haar, ze was verdomme zijn bloedeigen dochter! Boos stampte ze door de gangen van het college, een grauw en lelijk gebouw met nog drie keer zo lelijke schilderijen en beelden die de muren enigzins moesten verbloemen van hun pure lelijkheid. Zo nu en dan hingen er affiches op de muren van klote verenigen en collegeclubjes waar je braaf moest thee drinken en debatteren over deze klote school die nooit een greintje beter zou worden, wat ze ook zouden proberen. Mooi, het was haar probleem ook niet meer, en dat was een geruststellende gedachte. Ze zetten demonstratief haar zonnebril op en liep langs de balie waar ze die trut van een assistente een blik toewierp waar Hades van in zijn broek zou schijten, godallemachtig wat was dat mens irritant en dom. Ze glimlachte beleefd terug ten teken van afscheid, waarop Fiona haar middelvinger opstak en met een gek huppelpasje de vrijheid van Londen tegemoet liep, het gebouw uit.

    http://www.quizlet.nl/stories/81857/a-journey-around-the-world/

    - Onbekende Personen
    - Thriller
    - Boven de 12 jaar, regelmatig gescheld enz.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    My brother is the only real Harry Styles | 1D
    The Second Change
    The Bodyguard

    Zou echt SUPER zijn als je mijn stories zou gaan lezen (A)
    xx

    the second change is fantasy ;)

    JAAAAAA.
    Deze moet je hebben (:



    Let's Fuck | Zarry

    (:


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    You're my Oxygen, You're my World, You're my Everything. ||Jacob Black
    Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


    If we can't live together, we are going to die alone.

    You steal my heart ~ One Direction

    nog NIET begonnen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.