• Ik zit op school, en ik heb de hik. Het is zó vervelend. Het begon vanochtend, toen was het even over, maar na een half uur begon het weer, en hield het tot een uur lang aan. Nu is het weer anderhalf uur over geweest, maar nu begint het weer en ik word er dóódmoe van...
    Iemand tips?
    Adem inhouden, diep nadenken en al die dingen heb ik al geprobeerd... *wanhoopt* Help?(A)


    Bad decisions make good stories.

    Even wat drinken helpt bij mij ook vaak wel.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb dat ook altijd, da's zó vervelend. ;c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het enige dat bij mij àl-tijd werkt is water in één keer doordrinken.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Neem een slok water in je mond, doe je hoofd tussen je benen (terwijl je staat) en slik het door. Doe dat nog twee keer.
    Ik weet niet hoe, maar bij mij heeft het tot nu toe altijd gewerkt. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het enige wat bij mij helpt is als mijn enge scheikundeleraar me heel boos aankijkt :x
    Ik haaat het om de hik te hebben.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik houd mijn adem in totdat dat niet meer lukt of ik drink veel water. Maar vaak, als ik er geen aandacht aan besteed, gaat het toch wel weg. ;')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Maanling schreef:
    Neem een slok water in je mond, doe je hoofd tussen je benen (terwijl je staat) en slik het door. Doe dat nog twee keer.
    Ik weet niet hoe, maar bij mij heeft het tot nu toe altijd gewerkt. (:


    Mmm, ja, ik heb zo het idee dat mijn medestudentjes me dan heel raar gaan aankijken... Hmmm^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik wist niet dat diep nadenk zou kunnen helpen? XD
    Dat is de domste die ik al gehoord heb. XD
    Ik drink meestal gewoon wat, mijn vader zei vroeger altijd; 'Zeven keer slikken zonder dat je hik er tussen komt.'


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    HoranNiall schreef:
    Het enige dat bij mij àl-tijd werkt is water in één keer doordrinken.


    Ik heb geen drinken bij me -.- *voelt zich heel dom en blond nu. Vanaf morgen elke dag drinken mee!*


    Bad decisions make good stories.

    iMarryHarry schreef:
    Ik wist niet dat diep nadenk zou kunnen helpen? XD
    Dat is de domste die ik al gehoord heb. XD
    Ik drink meestal gewoon wat, mijn vader zei vroeger altijd; 'Zeven keer slikken zonder dat je hik er tussen komt.'


    Ja, diep nadenken als in: wat heb je gisteren gegeten, en eergisteren en daarvoor enz.


    Bad decisions make good stories.

    Dit klinkt misschien raar, maar ik focus me heel erg op de hik. En dan gaat-ie altijd weg! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Dit klinkt misschien raar, maar ik focus me heel erg op de hik. En dan gaat-ie altijd weg! :Y)


    Geloof het of niet, maar dít heeft gewerkt. (voor nu in ieder geval. ) Dankje, dankje, dankje!
    Ik dacht dat ik me al had gefocust op mijn hik, maar blijkbaar niet genoeg. Nu is hij al een paar minuten weg! Yay! :D


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Geloof het of niet, maar dít heeft gewerkt. (voor nu in ieder geval. ) Dankje, dankje, dankje!
    Ik dacht dat ik me al had gefocust op mijn hik, maar blijkbaar niet genoeg. Nu is hij al een paar minuten weg! Yay! :D

    Graag gedaan, haha. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wandering schreef:
    Even wat drinken helpt bij mij ook vaak wel.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Water drinken help altijd bij mij, anders erop letten.
    Tip: als je de hik hebt, hou je mond toe. Anders gaat hij luid... zéér luid.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please