• Ik kwam daarnet op de quote:

    "I’d invite haters to my funeral, so they can see what kind of amazing people I’ll have been sharing my life with."
    en ik moet zeggen dat ik hem best wel mooi vind.
    Hebben jullie ooit ook zelf een quote geschreven, of is er een quote van iemand of iets die je echt mooi vindt?
    Je kan hem hier altijd posten (:

    Kraak andermans quote alsjeblieft niet af, en wees vriendelijk (:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:58 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik, zoveel. :W

    *Als iets leeg is, komt er niets uit, maar als ergens iets niet uit komt, wil niet zeggen dat het leeg is.
    *Love conquers everything
    *Today is my friend. Tomorrow is my mate. Ever is there till the end. But yesterday is always too late.
    *Het is een kunst om met jezelf te leren leven.
    *Friendship is something that is easy to begin, but also easy to ruïn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die zijn wel leuk (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Beter geen figuur hebben dan helemaal geen figuur zijn :)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 20:08 ]


    Tijd voor koffie.

    *I have been sharing [..] :].


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    *I have been sharing [..] :].


    Eh, nee :') want ik ben nog nie dood :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn favoriete quote is

    'When we are born, we cry that we are come to this great stage of fools' - William Shakespeare
    en
    'When all else is lost, the future still remains.' - Christian Nevell Bovee


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sometime's your walk into a room, but you don't remember what you wanna do. Your sims player just removed your action.


    Shoganai i ne~

    Ik vind deze twee heel mooi




    Never underestimate a girl’s love for her favorite band. Never think even for a minute, that she won’t defend them to her death. Because it’s not just the music that makes that band her favorite. It’s the guys, the gals. It’s the fans. People whom of which she has interacted with thanks to the band. That band might of saved her life, or just made her smile everyday. That band has never broke her heart and has yet to leave her. No wonder she finds such joy in her music. - Alex Gaskarth


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sommige quotes vind ik gewoon geweldig ;$

    Waaronder die van me signature ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    "You can neither win nor lose if you don't run the race" - David Bowie

    "Nobody is free. Even birds are chained to the sky" - Bob Dylan

    "If everyone demanded peace instead of another television set, then there'd be peace" - John Lennon

    “Miracles happen everyday, change your perception of what a miracle is and you'll see them all around you" - Jon Bon Jovi


    ars moriendi

    - 'Oh, nu zijn al mijn kinderen klassenoudste geweest!' 'Wat zijn Fred en ik dan? De buren?

    - Molly Weasley.

    - Ze stoppen je kop in de plee op je eerste dag op het Treitercollege,' zei Dirk tegen Harry. 'Ga je mee naar boven om te oefenen?'

    'Nee, bedankt,' zei Harry. 'Die arme plee heeft nog nooit zoiets smerigs als jouw kop hoeven verwerken - dadelijk wordt hij nog misselijk.' En hij nam snel de benen, voor Dirk begreep wat hij gezegd had.

    - Harry Potter.

    -"Ja" zei Harry.

    "Ja, meneer" zei Sneep

    "U hoeft mij geen meneer te noemen hoor".

    - Harry Potter en Severus Snape.

    -Jij hebt geen letter op je trui,' zei George. 'Ze denkt zeker dat jij je eigen naam niet vergeet. Maar wij zijn heus niet stom, hoor - we weten best dat we Gred en Forge heten.'

    - Fred en George Weasley (of Gred en Forge Weasley)

    -Ons schoolhoofd neemt een korte vakantie.' zei professor Anderling en ze wees op het Sneepvormige gat in het raam.

    - Minerva McGonagall.

    - Ik heb laatst jouw moeder gezien, Malfidus,' zei Harry. 'Die smoel van haar, alsof ze poep onder haar neus heeft - kijkt ze altijd zo, of was dat alleen maar omdat jij erbij was?' "

    - Harry Potter.

    - Ron:hoeveel kost dit?

    Fred & George: 5 galjoenen.

    Ron: Maar voor mij dan?

    Fred & George: 5 galjoenen.

    Ron: Maar ik ben jullie broer!

    Fred & George: 10 galjoenen!

    'O, steek je kop toch in de plee en trek door!', zei Hagrid. 'Harry - je bent een tovenaar.'

    - Hagrid

    Zachtjes, zodat de anderen het niet zouden horen, vertelde Harry over Sneep’s plotselinge en sinistere verlangen om een Zwerkbalwedstrijd te fluiten.

    'Speel dan niet,' zei Hermelien.

    'Zeg dat je ziek bent,' zei Ron.

    'Doe alsof je je been hebt gebroken,' suggereerde Hermelien.

    'Breek je been echt,' zei Ron.

    - Harry, Ron en Hermelien

    Wat zich in de kerkers tussen jou en professor Krinkel heeft afgespeeld, is strikt geheim, vandaar dat de hele school op de hoogte is. Ik geloof dat twee van je vrienden, Fred en George Wemel, geprobeerd hebben je een wc-bril te sturen. Ze dachten waarschijnlijk dat dat je zou opbeuren, maar helaas leek het madame Plijster niet erg hygiënisch en daarom heeft ze hem in beslag genomen.' -- Perkamentus

    Dirk hees zijn broek op, die van zijn dikke kont zakte.

    'Waarom staar je naar die heg?' vroeg hij wantrouwig.

    'Ik probeer te bedenken met welke spreuk ik hem in fik zou kunnen steken,' zei Harry.

    Dirk deinsde meteen achteruit , met een paniekerige uitdrukking op zijn bolle gezicht.

    'Je m-mag niet - Pa zei dat je niet m-mocht toveren - dan schopt hij je meteen op straat - en je kunt nergens anders heen - je hebt geen vrienden bij wie je kunt-'

    'Simsalabim!' zei Harry fel. 'Hocus Pocus... abracadabra...'

    'MAAAAA!' brulde Dirk, die over zijn eigen voeten struikelde terwijl hij terug holde naar huis. 'MAAAAA! Hij doet het weer!'

    - Harry en Dirk

    Ze zweeg even en zei toen nuchter: 'Ik vind je er kerngezond uitzien, Potter, dus neem me niet kwalijk dat ik je vandaag gewoon huiswerk geef. Mocht je onverwacht doodgaan, dan hoef je het niet in te leveren.'

    - Minerva Anderling

    'Waar is Plank?' zei Harry, die besefte dat hij er niet bij was.

    'Nog steeds onder de douche,' zei Fred. 'We denken dat hij zich probeert te verdrinken.' -- Harry en Fred

    'Maak dan vuur!' zei Harry, naar lucht happend. 'Ja natuurlijk - maar ik heb geen hout!' riep
    Hermelien handenwringend. 'BEN JE GEK GEWORDEN?' bulderde Ron. 'BEN JE EEN HEKS OF NIET?'

    -- Harry, Ron en Hermelien


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    “If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.” -Michael Jackson-

    Mijn favorite Quote.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    "Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal."
    "Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan." - Diamond
    'De grootste uitdaging in je leven, is om jezelf te blijven in een wereld waar iedereen je een ander probeert te maken.'

    "Vergeef altijd uw vijanden,
    er is niets dan hen meer ergert."
    ~ Oscar Wilde

    "Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging,
    zal je hem nooit meer op zien gaan."

    "Wie een fout begaat en deze niet herstelt,
    maakt er nog een."

    “We were given: Two hands to hold. Two legs to walk. Two eyes to see. Two ears to listen. But why only one heart? Because the other was given to someone else. For us to find.”

    'A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality'-John Lennon

    "I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not."
    - Kurt Cobain.

    "All little girls should be told they are pretty, even if they aren't." -Marilyn Monroe


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RI0T schreef:
    Ik vind deze twee heel mooi




    Never underestimate a girl’s love for her favorite band. Never think even for a minute, that she won’t defend them to her death. Because it’s not just the music that makes that band her favorite. It’s the guys, the gals. It’s the fans. People whom of which she has interacted with thanks to the band. That band might of saved her life, or just made her smile everyday. That band has never broke her heart and has yet to leave her. No wonder she finds such joy in her music. - Alex Gaskarth

    +1


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kill or be killed. (cat)

    Vond ik wel leuk, zeiden ze in de film die ik keek vandaag. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind