• Bweh, ik heb morgen twee toetsen waar ik hard voor had moeten leren.

    In plaats daarvan kwamen er vandaag 3 dilemma's op me af, waarvan ik maar in 1 echt verbonden was.
    En na dilemma 1 ben ik gestopt met leren.
    Mijn hoofd is echt één grote brei nu.
    Ik zou het liefst nu voor mezelf kiezen, de knop indrukken van mijn laptop en lekker glee gaan kijken. Weg met de stress.
    Bah.

    Hoi, wie deelt dit probleem?


    Life is hard and then we die

    Ik (:
    Leren leren leren dag in dag uit en het gaat niet omdat mijn hoofd boordevol zit D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik,maar ik moet alleen nog 3 pagina's woordjes leren en morgen is mijn laatste examen,dus.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oké, lief Anniekje, eventjes luisteren:

    Ik denk, dat je te vaak denkt dat je dingen niet kunt terwijl je ze best kan en ik denk dat je ietsje te faalangstig bent. Dat heb ik ook, maar het is nergens voor nodig. Echt, heb je gezien waar je nu bent? Juist, 6VWO en je doet het fantastisch, - WAAG HET NIET MIJ TEGEN TE SPREKEN FUUUU! - dat kan ik uit alles opmaken. Laat één kleine tegenslag niet je goede stemming bederven. Zet gewoon eventjes je computer uit en ga desnoods even met Sebas praten, want zoals je het nu zegt heeft het geen zin om deze dingen in je hoofd te gaan stampen - ze blijven toch niet hangen als je je zo voelt tegenover opgaven. Ik heb gisteravond vier paragrafen natuurkunde geleerd, en als ik dát al snap, kun jij dít zeker. Suc6 ermee meis! :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is ook belangrijk om even een anti-stress momentje te hebben, zo erg is het niet om Glee te kijken, misschien kan je je daarna wat beter concentreren.
    En vergeet niet Annick, ik sta ook zo voor jou deur als je me nodig hebt, of gewoon íets nodig hebt. Je kan me altijd bellen/smsen of optrommelen via msn. :'D Dus als je even een middagje afleiden wilt, zegt u het maar.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het helemaal met Priemgetal eens.