• Weten jullie een goede aso-school? Ik wil namelijk veranderen (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    all I want is the taste that your lips allow

    I'm sure my good friend Google knows a lot. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    I'm sure my good friend Google knows a lot. ^^


    Ik heb er gezocht, maar ik wil ook eens wat mensen die er bvb zitten of gezeten hebben en hun mening (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik weet dat een vriendin van me naar de gemeenschapsschool gaat van Tielt (dacht ik?) en ze heeft daar een pretty leuke tijd. Hoewel daar de klasgroepen héél miniem zijn. (:
    Hoewel ik eigenlijk niet zo zeker ben van de werking van een gemeenschapsschool ? :'D Ik vermoed dat het hetzelfde is als een gewone ASO school, maar het kan ook van niet. Die vriendin volgt in ieder geval gewoon ASO.


    If a giant dinosaur is angry, you better run for your life, bro.

    Ah sorry, ik ben niet bekend aan die kanten... Ik ken namelijk heel veel scholen maar wel aan de andere kant van België x)


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Brugge! Dat is uit zo'n boek van Thea Beckman. Maar nee, sorry :')

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:33 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nobel schreef:
    Ik weet dat een vriendin van me naar de gemeenschapsschool gaat van Tielt (dacht ik?) en ze heeft daar een pretty leuke tijd. Hoewel daar de klasgroepen héél miniem zijn. (:
    Hoewel ik eigenlijk niet zo zeker ben van de werking van een gemeenschapsschool ? :'D Ik vermoed dat het hetzelfde is als een gewone ASO school, maar het kan ook van niet. Die vriendin volgt in ieder geval gewoon ASO.

    Ja, dat is gewoon volgens de regels van de gemeenschap.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zit op scheppers, en ik vind het wel een goede school, maar ik heb nooit op een andere school gezeten, dus ja. Mijn mening is niet bepaald objectief ofzo. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Morpheus schreef:
    Ah sorry, ik ben niet bekend aan die kanten... Ik ken namelijk heel veel scholen maar wel aan de andere kant van België x)


    Save me from myself.

    Ik ga niet naar school in Gent maar er is daar nog wel Atheneum Wispelberg.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kom naar mijn school! _O_
    Ik zit in Brugge, aan 't Zand!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nouja, ik zit in de Josefienen ASO Brugge.
    (Sint-Jozef Humaniora Brugge)
    Het is een kleine school -nog geen 700 leerlingen- (in het jaar 5 & 6 accepteren ze geen nieuwe leerlingen meer)
    We hebben richtingen: wetenschappen, economie, latijn, grieks...
    Het niveau is hoog, dat is wel zeker,
    en we doen verschillende activiteiten: schooluitstappen (o.a. naar het buitenland) buitenschoolse activiteiten, bij de 100 dagen is er een show, een talentenjacht, een 'ontgroening'

    Voor de algemene richtingen in Brugge heb je anders nog Sint-Franciscus-Xaveriusinstituut, de Frères...

    Je mag me altijd een PB'je sturen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 12:44 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    De aso klinkt altijd zo grappig, vind ik(:


    Food.

    Kom naar Hasselt ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Euhm, Nederlander hier. Sorry (:


    Not all those who wander are lost.

    Nocturn schreef:
    Euhm, Nederlander hier. Sorry (:


    Hope goes lost but never dies.