• Eigenlijk hoor ik nu te 'staken' maar ik ben dus thuis haha. :3
    Want je kon kiezen; Of naar school, of naar amsterdam staken.
    Maar ik ga niet helemaal naar amsterdam toe, dat kost me veel te veel geld.
    En ze hadden dan wel een bus geregeld, maar die was al direct vol dus helaas.
    Nu ben ik vrij. ^^
    Wie is er wel gaan staken of zit gewoon thuis? ;D

    Cocotera schreef:
    Same! HAHA!

    Haha ik denk dat de helft van onze school nu gewoon thuis zit! :'D

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Nope, ze geloven me echt nooit :Y). Maar ik had echt toestemming.
    Een vriend van me daarentegen had de handtekening zelf gemaakt en was betrapt :'D. Nu kan ik hem de hele dag smsen over hoe fijn het is om thuis te zitten hehe ;3

    Hahaha aaww arme hij. x3

    Ik heb nu een paar tussenuren, maar ga zo weer lekker naar school (:


    Here & Now

    Ik staak wel vanuit mijn bed ofzo, ookal zit ik op het MBO.
    Een paar jaar geleden deed heel mijn stad mee, zo'n 20.000 leerlingen de straat op.


    Your make-up is terrible

    MissSharp schreef:
    Ik zit thuis, maar ik heb gewoon vrij en ga niet staken. :W

    Wij gingen Nederlands boycotten :'D. Want onze lerares had geen zin om les te geven. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben elke woensdag altijd al vrij :')


    -

    Ik heb nu tussenuur maar ik heb van,iddag nog twee vakken waarvan het voor mij echt wel handig is om die te volgen :/

    ik
    ik beginpas in februari


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    De helft van de mensen die staken weten niet eens waarover het gaat. En mensen doen veel te stoer. Stoer dat je een dagje thuis mag blijven met toestemming, echt heel stoer.
    Maar goed. Mijn mening.

    Ik ben vandaag toch al vrij en ik heb toch geen studieuren en al die zooi, dusja :') Staken nergens voor nodig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, ik ben ook thuis aan het staken. Ik wilde eigenlijk nog even Groningen in gaan, om te kijken. Maar degene met wie ik zou gaan is ziek.. dus dan blijf ik maar thuis.. (bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Devines schreef:
    De helft van de mensen die staken weten niet eens waarover het gaat. En mensen doen veel te stoer. Stoer dat je een dagje thuis mag blijven met toestemming, echt heel stoer.
    Maar goed. Mijn mening.

    Ik ben vandaag toch al vrij en ik heb toch geen studieuren en al die zooi, dusja :') Staken nergens voor nodig.

    Tja ik weet alle redenen wel en zo, maar ik ga niet helemaal naar Amsterdam om te staken. Kost me teveel geld haha. :3

    Ik ben ziek :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Thuis, ziek. (:


    Destroy what destroys you.

    Ik mag niet naar school van het ziekenhuis tot ik nacontrole heb gehad en die lui nemen de telefoon niet op. Dus ik zit al de hele week thuis. (no_chears)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'