• Het gaat vandaag allemaal mis, buh. Het is een stomme dag vandaag en ik wil zo snel mogelijk naar zaterdag.
    Anyway, ik ben een beetje verliefd geworden op een klasgenoot... En vandaag kreeg ik op msn de schrik van mijn leven toen ik zag dat zijn ex-vriendin mij iets had toegestuurd.

    "Blijf van mijn vriendje af, of het zal je bezuren."

    Nou, lekker dan. Eerst was ze een gewone kennis en nu doet ze zo! Ze kwam erachter - denk ik - door haar beste vriendin die bij mij in de klas zit. En wij zijn ook vriendinnen, maar ik heb haar niets verteld. Waarschijnlijk heeft ze doorgehad dat ik soms wel een beetje te vaak lol met hem heb gehad. Ofzoiets. :W

    Hoe moet ik dit oplossen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    i would text het back saying: i can tottally see why he dumped your ass.

    but, you should just ignore it.. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat gaat ze je aandoen dan? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Argh, dat is irritant! Dat is wel heel ziek van haar, gewoon iets aannemen zonder eerst na te denken. Vriendje? Het is toch uit? :W (met een reden)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uitlachen en verder gaan met je leven :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien ff met hem over praten?


    Life is hard and then we die

    Fuck her!


    Firm believer of all that is magic

    Geniusferb schreef:
    Fuck her!

    Euh... Nee dank je. :')
    Sorry, ik ben flauw.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chemist schreef:
    Argh, dat is irritant! Dat is wel heel ziek van haar, gewoon iets aannemen zonder eerst na te denken. Vriendje? Het is toch uit? :W (met een reden)

    Zij was erg lui in de relatie en ze deed ook geen moeite voor hem. En tja, nu heeft ze waarschijnlijk spijt en wil ze 'm terug. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    Zij was erg lui in de relatie en ze deed ook geen moeite voor hem. En tja, nu heeft ze waarschijnlijk spijt en wil ze 'm terug. :W


    Dat is gewoon dom van haar. Als ze spijt heeft, waarom gaat ze dan kutreacties naar jou toe plaatsen? Me no gets.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik denk dat je je er niet heel veel van aan moet trekken, en het gewoon moet negeren. Denk namelijk niet dat het zin heeft een kut antwoord terug te sturen aangezien ik niet aanneem dat je opzoek bent naar een ruzie.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gewoon negeren, ik bedoel, het is niet meer haar vriendje, er staat namelijk een ex voor d'r naam xD. Gewoon negeren


    Tijd voor koffie.

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat is gewoon dom van haar. Als ze spijt heeft, waarom gaat ze dan kutreacties naar jou toe plaatsen? Me no gets.

    Ik weet het niet. :C
    Maar ik vind het niet echt leuk dat ze zoiets stuurt, want hij is een ontzettend leuke jongen met een irritante ex. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    Ik weet het niet. :C
    Maar ik vind het niet echt leuk dat ze zoiets stuurt, want hij is een ontzettend leuke jongen met een irritante ex. D:


    Haha, ik heb nu een ontzettend leuke jongen zonder enige exen! Dat is pas eng, want hij is echt heeeeeeeeel leuk D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zou terug sms'en en zeggen 'Was het niet uit tussen jullie :W?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Ik zou terug msnen'en en zeggen 'Was het niet uit tussen jullie :W?'


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.