• Ik zit helemaal met mijzelf en de liefde in de knoop.
    Hier komt het lange ingekorte verhaal dus.
    Ik vind een jongen al een maandje leuk. Hij zit nu ongeveer 2 jaar bij mij in de klas omdat hij is blijven zitten. Ik ging nooit echt super erg met hem om, maar sinds dit jaar neigen onze vriendengroepjes ontzettend naar elkaar toe. Ik zit in een 'groepje' van 4, en hij gaat veel met 2 jongens om. De zogenaamde populaire meisjes in mijn klas zijn naar de achtergrond geweken. Hij lacht constant naar me en ik zit het steeds vaker naast hem omdat hij dan graag naast mij zit. Hij is knap en verzorgd zichzelf goed. Hij is lief en begripvol. Hij heeft humor en .. nou ja, hij is echt helemaal super. Ik wil ook het liefste dichtbij hem zijn. Alleen komt nu het allergrootste probleem. Hij heeft een vriendin. Ze negeren elkaar op school nogal, omdat zij namelijk een jaar hoger zit (want hij is ja blijven zitten). Ze hebben nu ongeveer vier maanden. Thuis schijnt het dat ze heel veel afspreken. Maar hij vraagt me de heletijd of ik met hem uit wil en hij helpt me voordurend met allemaal dingen. Is dit verliefdheidsblindheid dat ik gewoon dénk dat hij me leuk vind? Of zou het best kunnen dat hij mij leuk vind? Wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 12:20 ]


    EGYPTIAN GOD

    Zolang hij een vriendin heeft; nee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk wel dat hij je leuk vindt, maar zolang hij een vriendin heeft moet je het toch maar niet doen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik denk dat hij jou gewoon erg mag als een goede vriendin. Want als hij meer dan dat zou willen, had hij het heus wel uitgemaakt met dat meisje.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ja, ik denk dat het dan misschien wel zo is. Vind het alleen allemaal zo verwarrend aangezien hij altijd een arm om me heen slaat en op alles reageert wat ik zeg.


    EGYPTIAN GOD

    Maelig schreef:
    Ik denk wel dat hij je leuk vindt, maar zolang hij een vriendin heeft moet je het toch maar niet doen.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Bes schreef:
    Ja, ik denk dat het dan misschien wel zo is. Vind het alleen allemaal zo verwarrend aangezien hij altijd een arm om me heen slaat en op alles reageert wat ik zeg.



    Dat is best wel uhh vaag.

    Maar vraag het hem gewoon. Dat is echt beste.

    Callgirl schreef:
    (...)


    Dat is best wel uhh vaag.

    Maar vraag het hem gewoon. Dat is echt beste.
    Vragen? Jeetje, ik vind eigenlijk dat dat geen optie is.


    EGYPTIAN GOD

    Zolang hij een vriendin heeft kun je niet meer doen dan een beste vriendin zijn, denk ik.


    I am an idiot, I move.

    Ik, ehh. Zit een beetje in hetzelfde pakket nu. En weet ook niet echt wat ik moet doen. Iedereen zegt iets anders. 'Afblijven, hij heeft een vriendin!' En iemand anders adviseerd je hem voor je proberen te winnen, terwijl je er zelf niets van snapt en niet eens zeker bent of 'ie je leuk vind :'D
    Alles wat ik je kan zeggen is luister naar je eigen gevoel, want de rest stuurt je enkel de richting op die voor hun het beste uitkomt of die zij het beste vinden, maar misschien wel helemaal niet de beste is :3


    Let it come and let it be

    Silvester schreef:
    Zolang hij een vriendin heeft kun je niet meer doen dan een beste vriendin zijn, denk ik.


    Firm believer of all that is magic

    Het is uit tussen hem en zijn vriendin, en hij neigt steeds meer naar mij toe voor mijn gevoel. Wat nu?


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    Het is uit tussen hem en zijn vriendin, en hij neigt steeds meer naar mij toe voor mijn gevoel. Wat nu?

    Praat eens met hem over hoe hij jou ziet. Gewoon hoe hij over je denkt. Wie niet waagt, wie niet wint. -of zoiets-

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 21:04 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bes schreef:
    Het is uit tussen hem en zijn vriendin, en hij neigt steeds meer naar mij toe voor mijn gevoel. Wat nu?

    Ben er voor hem, sta aan zijn zijde. Als hij je echt ziet zitten, zal hij die kans niet laten liggen en neemt hij je aanbod voor hulp met beiden handen aan. De rest komt vanzelf wel :3


    Let it come and let it be

    Bes schreef:
    Het is uit tussen hem en zijn vriendin, en hij neigt steeds meer naar mij toe voor mijn gevoel. Wat nu?


    Voorzichtig een gesprek aangaan, lijkt mij.


    26 - 02 - '16

    Combustible schreef:
    (...)
    Ben er voor hem, sta aan zijn zijde. Als hij je echt ziet zitten, zal hij die kans niet laten liggen en neemt hij je aanbod voor hulp met beiden handen aan. De rest komt vanzelf wel :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.