• ...maar wilt de site niet meewerken!

    Op het einde van maart kreeg ik een mailtje van de Kinepolis dat ik een gratis ticket kan krijgen voor mijn verjaardag (21 april).
    Daarvoor moest ik wel tussen 24 maart en 1 april naar de bios gaan. Toevallig was ik dat van plan. Ik ging naar the Hunger Games.
    Dus nu, ik ging op de site van de bioscoop om te kijken voor dat ticket en toen moest ik mij inloggen. Ik probeerde, het lukte niet. Ik klikte op 'paswoord vergeten', maar nu krijg ik geen mailtjes (ook niet op andere adressen of bij spam) en zal ik waarschijnlijk dat gratis ticket mislopen, gewoon omdat de mails niet meewerken.
    En dan had je nochtans op dat ticket gerekent! Ik had afgesproken om op mijn verjaardag zelf met een andere vriendin naar the Hunger Games te gaan (voor een derde keer) Zonder dat gratis ticket zal ik niet gaan. Ik zal niet nog eens betalen en dan mag ik het gaan uitleggen bijn mijn vriendin.

    Nou. Een klachtmail heb ik al verstuurd, hopelijk wordt er iets mee gedaan.
    Hebben jullie al zo'n shit meegemaakt in een bioscoop of met een site/mails?

    Ik heb, zoals julle me hebben aangeraden, gebeld en nu moet die mevrouw nog naar ergens bellen en het is een potje (cat)

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 17:03 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ik jou was zou ik gewoon bellen hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als ik jou was zou ik gewoon bellen hoor.

    Hmm, ja. Nu je het zegt.
    Dat zal ik dan eens vrijdag doen, als mijn ouders thuis zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Inderdaad, gewoon bellen.


    Til hug og blod.

    auwtch dat is wel jammer

    Ik snap het niet? Je kon dat ticket toch maar tot 1 april gebruiken dan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik snap het niet? Je kon dat ticket toch maar tot 1 april gebruiken dan

    Nou, nee.
    Je moest die dingen doen:
    -tussen 24 maart en 1 april naar de bioscoop gaan (en je ticket bewaren)
    -tussen 2 april en 15 april naar de site gaan en je interesses (zodat ze je verder kunnen stalken) en je code ingeven
    -enkele dagen voor je verjaardag krijg je het ticket

    Mijn verjaardag is op 21 april, dus ja.
    Bij stap twee gaat het fout. Als je je interesses wilt invoeren, moet je een account hebben en je inloggen. Dat probeer ik, maar lukt niet door die mails.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Nou, nee.
    Je moest die dingen doen:
    -tussen 24 maart en 1 april naar de bioscoop gaan (en je ticket bewaren)
    -tussen 2 april en 15 april naar de site gaan en je interesses (zodat ze je verder kunnen stalken) en je code ingeven
    -enkele dagen voor je verjaardag krijg je het ticket

    Mijn verjaardag is op 21 april, dus ja.
    Bij stap twee gaat het fout. Als je je interesses wilt invoeren, moet je een account hebben en je inloggen. Dat probeer ik, maar lukt niet door die mails.

    Oooh, op die manier. Morgen nog eens proberen? Misschien is er gewoon vandaag wat mis, dat ze het nog moeten oplossen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Oooh, op die manier. Morgen nog eens proberen? Misschien is er gewoon vandaag wat mis, dat ze het nog moeten oplossen

    Spijtig genoeg is dat niet het geval.
    Ik heb tussen donderdag en zondag het ook al geprobeerd met hetzelfde resultaat.
    Als ik vrijdagmiddag niets hoor, dan zal ik bellen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Spijtig genoeg is dat niet het geval.
    Ik heb tussen donderdag en zondag het ook al geprobeerd met hetzelfde resultaat.
    Als ik vrijdagmiddag niets hoor, dan zal ik bellen.

    Ik zou gewoon nu al bellen? Dan ben je zeker dat het snel opgelost raakt.. Want de vrijdag leunt al dicht tegen het weekend aan. Geen idee of ze dan nog zin gaan hebben om de site aan te passen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik zou gewoon nu al bellen? Dan ben je zeker dat het snel opgelost raakt.. Want de vrijdag leunt al dicht tegen het weekend aan. Geen idee of ze dan nog zin gaan hebben om de site aan te passen


    Echt serieus --.
    Nu ben ik aan het kijken voor te bellen. Ik had mijn ma erbij gehaald en toonde het. Nu moet natuurlijk héél de site weer stom doen, waaronder het gedeelte om contact op te nemen.
    En om voor te tonen dat ik geen mails krijg (paswoord vergeten, klik) The website encountered an unexpected error. Please try again later.
    -vloekt-

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:44 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)

    Echt serieus --.
    Nu ben ik aan het kijken voor te bellen. Ik had mijn ma erbij gehaald en toonde het. Nu moet natuurlijk héél de site weer stom doen, waaronder het gedeelte om contact op te nemen.
    En om voor te tonen dat ik geen mails krijg (paswoord vergeten, klik) The website encountered an unexpected error. Please try again later.
    -vloekt-


    Ik wil anders wel het nr voor je opzoeken hoor (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ik wil anders wel het nr voor je opzoeken hoor (:

    Zie beginpost; heb ik al gedaan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please