• Wat wel:
    - The Hungergames
    - Harry Styles
    - Onbekende personen
    - Science fiction
    - Thriller/ horror


    Wat niet:
    - Verhalen die afspelen in de Middeleeuwen
    - Harry Potter/ Twilight / Justin Bieber
    - Oorlogsverhalen


    Believe in yourself.

    Hmm niemand? D:


    Believe in yourself.

    Hmmm, ik heb alleen een Niall Horan verhaal en een komend One Direction verhaal. Waarschijnlijk komt van dat One Direction verhaal vanavond eerste stukje. (: If you're interested: my profile.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ecstasy.
    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.

    Onbekende personen - Romantiek

    En we dansten op gebroken glas.
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    Onbekende personen - Drama.


    I can't even think straight.

    Voor Hunger Games stories moet je bij Cinna en Morphling zijn. Ik heb er zelf ook één: Change of Plans.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 10:39 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Voor Hunger Games stories moet je bij Cinna en Morphling zijn. Ik heb er zelf ook één, maar deze heeft nog geen hoofdstukjes online staan.

    THANK YOUUU <3


    Believe in yourself.

    Nightlock schreef:
    Voor Hunger Games stories moet je bij Cinna en Morphling zijn. Ik heb er zelf ook één, maar deze heeft nog geen hoofdstukjes online staan.

    THANK YOUUU <3


    Believe in yourself.

    Riverside|The Hunger Games van Annabeth is ook erg goed!
    Is al wel afgelopen, maar ja xD

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 18:35 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Levensbedrog.
    (Onbekende personen)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Tijd Genoeg
    Fantasy over onbekende personen.


    We're all dancing to the same sad song.

    Le scary story:



    Pills.
    Injections.
    Experiments.
    Torture.
    Abuse.
    Captivity.


    And you can’t escape, whatever you’ll try.


    Le Hungergames story:



    Mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn.
    Want zelfs buiten de arena ben je niet veilig.


    Saph Amero was als dertienjarig jongetje een tribuut in de Honger Spelen. Het was de negentiende editie, het jaar waarin hij als winnar terug naar district vier mocht. Maar de spelen waren meedogenloos en hard geweest. Het sterke, snelle jongetje groeide op tot een paranoïde mentor, een man die overal gevaar in zag.
    Dit verhaal volgt Saph tijdens de 27ste Honger Spelen. Hij is opnieuw mentor van District vier. Hier ontmoet hij Fayan, een Capitoolse stylist, waarbij hij direct zijn keel probeert door te snijden.
    Als Fayan dan toch de enige persoon die te vertrouwen is blijkt te zijn, begint Saph aan het plan waar hij jaren aan gewerkt heeft. Om de Hongerspelen tot een einde te brengen.

    - Soundtrack
    - Bevat homoseksualiteit
    - Hongerspelen Fanfictie
    - Originele karakters
    - Naar een idee van Saph en Fayan

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 19:01 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Onbekende personen, maar wel met drama/romantiek, is dat ook goed?


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.



    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”



    Niemand weet waar ik ben. Ik voel me onveilig en bang. Bang dat ze me iets aan gaan doen. Alles leek onschuldig, maar dat was het niet…

    De Tiguan-clan. Een eeuwenoude groep wezens die eruitzien als mensen en waarvan niemand iets weet. Als de 18-jarige Pearl Frost in aanraking komt met deze wezens, wordt ze plotseling ontvoerd en maandenlang wordt er niks van haar vernomen. Hoe gaat ze overleven? En nog belangrijker, gaat ze het wel overleven?


    http://www.quizlet.nl/stories/71320/taken-captive/

    Ik heb nog geen hoofdstukken, maar die komen heel snel.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 19:55 ]


    Being happy is a choice ~

    JOLENE! Je zou mijn stories eens moeten lezen, hahaha. Heb er twee met Harry, en één met Louis, Harry en Niall voor een deeltje, maar geen bromance (ingewikkeld, haha)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."




    I've been looking in the mirror for so long.
    That I've come to believe my soul's on the other side.
    The little pieces falling, shatter.
    Shards of me,
    Too sharp to put back together.
    Too small to matter,
    But big enough to cut me into so many little pieces.
    If I try to touch her,
    And I bleed,
    I bleed,
    And I breathe,
    I breathe no more.


    Percy Farrow is gewoon zoals elke anderen jongen.
    Hij heeft genoeg vrienden en het gaat prima op school.
    Niks mis mee toch?




    Dit is een non fanfic, verhaal. Percy Jason Farrow is een Rpg karakter van mij, die ik speel. Ik had zijn geschiedenis in een kleine samenvattig geschreven, maar eigenlijk wilde ik zijn geschiedenis uitbreidden omdat het een van mijn beste personages is en een van de personages waar een heel stuk van mijzelf in zit. De jongen (Logan Lerman) op de cover, is Percy (Ik weet het mijn naam verzinsel is niet echt uniek...).

    Linkje


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    BIJBEHORENDEBLOG.
    wachtwoord ; styleswifey

    LINKLINK

    Behind that smile is something you'll never understand || Harry Styles.


    They ask me what's wrong
    I say I'm OK
    I don't want them to worry
    Tomorrow is another day
    Happy it may not be
    I'll wear a fake smile
    They will know something is wrong
    If they don't see me in awhile
    Maybe someone I should tell
    I'm just hurting
    I'm not doing well
    I start to act like old me
    Everything seems fine
    Happy people---happy they see
    They don't care what I look like outside
    But I do, my ugliness needs to hide
    They say they like me for me
    I'll stay happy as I could be
    Friends are temporary, changes take awhile
    They never knew I had a fake smile.


    ©Styleswifey.
    1JANUARIE2012
    Soundtrack


    -